XXL Nutrition

NK Powerliften 2005

??? jongens jongens toch, ik hep een idee ;) cool down ga wat doen net zoals ik trainen, hey champ verbeeld ik het me of zit je meer achter dit forum als dat je traint??????????????????????? :eek: ????????????
im offf

Hardcor zei:
:cool: Ooit geprobeerd de rechter helft van de hersenmassa te gebruiken , mischien komen er nog meer goeie ideeen? :o

chest zei:
??? jongens jongens toch, ik hep een idee ;) cool down ga wat doen net zoals ik trainen, hey champ verbeeld ik het me of zit je meer achter dit forum als dat je traint??????????????????????? :eek: ????????????
im offf

benchking zei:
Hey Chest whats up? :p
Nog getraind?

benchking zei:

Jezus man end the schizofreny ok??
nu ben je echt wel door de mand gevallen want j bent vergeten van accountnaam te veranderen en heb je onder dezelfde naam (benchking) geantwoord op je vraag die aan je andere account (chest) bestemd was.

lees mijn PM naar je chest account. ik wil dat dit stopt ok? man toch, anders kan je heelder threads openen en enkel tegen jezelf praten gedurende 15 pagina's...

prachtig, prachtig nu heb ik eindelijk een Forum gevonden over powerliften, bankdrukken, eens kijken of ik wat reacties los krijg?
Wie weet de uitslagen ER Danemarken?
GROET, Wimwam, powerstrikie, en andere die ik niwet of wel ken!

• Topic Starter Topic Starter
wammus zei:
prachtig, prachtig nu heb ik eindelijk een Forum gevonden over powerliften, bankdrukken, eens kijken of ik wat reacties los krijg?
Wie weet de uitslagen ER Danemarken?
GROET, Wimwam, powerstrikie, en andere die ik niwet of wel ken!

De uitslagen komen te staan op de website www.eropen.com

Ielja 160 gedrukt (1ste plaats, -90kg)
Joke 95 gedrukt (1ste plaast, -82,5kg)
Brenda 145 gedrukt (155 afgekeurd. 1ste plaats, +90kg)
Ylke 190 gedrukt (197,5 afgekeurd, 3e plaats -110kg)
Artak 195 gedrukt (2e plaats, -90kg)
Wim 190 gedrukt (5e plaats, -125kg)

Daarnaast leuke naam 'wammus'. Aan de schrijfsT, lees ik chest of die andere. Of heb ik dat mis, Marco? ;)

wim 190 gedrukt?? Wim heeft het zeker niet meer zo druk met coachen.. normaal gebruikt men dat als excuus.. maar jij gaat alleen maar beter trainen! toppie

ik hoorde dat Peter Baltus volgend jaar ook in de -125kg klasse wil liften..
dan hebben wij tenminste een volle klasse.. de -125kg klasse maakt zijn comeback!

Champ zei:
wim 190 gedrukt?? Wim heeft het zeker niet meer zo druk met coachen.. normaal gebruikt men dat als excuus.. maar jij gaat alleen maar beter trainen! toppie

ik hoorde dat Peter Baltus volgend jaar ook in de -125kg klasse wil liften..
dan hebben wij tenminste een volle klasse.. de -125kg klasse maakt zijn comeback!

Bedankt Champ. We trainen rustig door. En we zullen volgend jaar zien. Mark is de man om te verslaan en is op dit moment een klasse apart.

Ja een klasse apart.. daarom concentreer ik me ff op andere mensen..
ik concentreer me op jou;), Take Geyl, Ylke Vaarsen en Peter Baltus.. Voordat ik bij mark zijn klasse kom, zijn we weer 4 maanden verder :p

Champ zei:
Ja een klasse apart.. daarom concentreer ik me ff op andere mensen..
ik concentreer me op jou;), Take Geyl, Ylke Vaarsen en Peter Baltus.. Voordat ik bij mark zijn klasse kom, zijn we weer 4 maanden verder :p

Richt je lekker op jezelf. Jij hebt de toekomst nog voor je, of niet?

Ja ik richt me op mezelf.. dat zal ik zeker doen! maar ik houd jullie wel in de gaten ;)
TNX!!

wel een s aan Paul gedacht, henkie of mischien john on inside,s :p
Maar ik moet ze wel gelijk geven, tis mischien een beetje stemming maken, maar dat houd je wel scherp,khoorde trouwens pardeep goed gedraaid!!
210/240/125 komt wel goed met hem, Atlas heeft nu ook een website niet zo mooi als van jou maar toch, mischien kun jij doorlinken vanaf jouw site?
ihre meinung bitte? :D
Wim; wat denk je dit jaar zullen de toppers zich verbeteren ten opz van 2004?
Ylke, ilja, Bas, bren
ik ben benieuwd , ben er zeker bij de 20e
sp gr

Terug
Naar boven