XXL Nutrition

No hoofddoek no cry(nieuws)

tja regels zijn er om te volgen...

Oke verklaar jezelf, waarom zou je geen pet mogen dragen en wel een hoofddoek? In de koran staat nergens dat een vrouw een hoofddoek moet dragen dus het argument geloof gaat niet op. Bovendien zijn er regels in dit land om dat wij beschaving hebben/kennen.

snap wel dat je geen pet met klep naar voren op mag tijdens een toets ( sneaky afkijken ), maar normaal gezien zou het geen probleem moeten vormen toch.

Oke verklaar jezelf, waarom zou je geen pet mogen dragen en wel een hoofddoek? In de koran staat nergens dat een vrouw een hoofddoek moet dragen dus het argument geloof gaat niet op. Bovendien zijn er regels in dit land om dat wij beschaving hebben/kennen.

Jij hebt de koran gelezen zeker?

ja inderdaad was nog saaier dan het wetboek der strafrecht waarin ik nu bezig ben, bovendien staat het vol met verwijzingen en haat preken. Weinig wijsheden bovendien.
Heb het een tijd geleden ook eens vluchtig doorgenomen, ben zeker 5 keer echt haat tegengekomen (kan je nagaan), de (engelse) versie die ik had was ook een pak minder dik dan de bijbel.

Op welke scholen zitten jullie joh. Dat je geen petje op mag :roflol: Nerds.

Dat zou een ideaal zijn om na te streven. Landen zoals Ierland en Australië doen dit ook. Iedereen gelijk!

en zeg nou zelf, best geil toch :D

Gast je weet niet waar je het over hebt.
Het is hier (Australie) niet alleen dat je een uniform moet dragen (waar meisjes rokken moeten dragen die tot over de knie komen), maar meisjes mogen ook geen make-up of oorbellen/piercings.
En dan zit ik nog op een totaal niet strenge school.

• Topic Starter Topic Starter
Gast je weet niet waar je het over hebt.
Het is hier (Australie) niet alleen dat je een uniform moet dragen (waar meisjes rokken moeten dragen die tot over de knie komen), maar meisjes mogen ook geen make-up of oorbellen/piercings.
En dan zit ik nog op een totaal niet strenge school.

betekend dat je iig weet waar je naast wakker gaat worden, je ziet ze immers al zonder make up;) Hebben jullie wel " het hoofdoeken probleem"?

Nou een school uniform is helemaal zo gek nog niet, geen gedoen over wie de nieuwte nik air maxjes heeft of andere dure merkkleding. Bovendien makkelijk herkenbaar voor iedereen. Bovendien ook makkelijk voor de ouders. School is om te leren niet om te showen en spelen.

patsen met kleding is volgens mij specifiek alleen op vmbo. op het gymnasium vol kakkers waar ik zat waren nieuwe kleren toch niks boeiends.

Nou een school uniform is helemaal zo gek nog niet, geen gedoen over wie de nieuwte nik air maxjes heeft of andere dure merkkleding. Bovendien makkelijk herkenbaar voor iedereen. Bovendien ook makkelijk voor de ouders. School is om te leren niet om te showen en spelen.

Jij zou je best redden in een dictatuur denk ik. Zonde dat de sovjet unie is opgeheven.

Jij zou je best redden in een dictatuur denk ik. Zonde dat de sovjet unie is opgeheven.

Niets te maken met dictatuur.. eenheid van tenue / uniform scheelt een hoop pesterijen richting de wat minder bedeelden die niet met de nieuwste prada's en diesel broeken kunnen lopen.

Niets te maken met dictatuur.. eenheid van tenue / uniform scheelt een hoop pesterijen richting de wat minder bedeelden die niet met de nieuwste prada's en diesel broeken kunnen lopen.

kinderen worden niet gepest omdat ze geen nieuwe kleding hebben. meest retarded argument ooit.

**** dat, als mensen gaan bepalen wat ik moet dragen is dat toch echt schendig van mijn vrije wil.
Daarnaast denk ik niet dat je alle pesterijen kwijt bent als je een schooluniform verplicht stelt.

:roflol: @ voorstanders hiervan.

Op welke scholen zitten jullie joh. Dat je geen petje op mag :roflol: Nerds.

Lijken me prima scholen, achterlijke petjes verbieden is een goede maatregel. Achterlijke hoofddoeken natuurlijk ook gewoon verbieden, als je je hoofd wil bedekken doe je dat maar elders.

Terug
Naar boven