Fitness Seller

Nieuws Moslima geweigerd in Nijmeegse sportschool

Ehm, Halsema heeft juist een probleem met het gebruik van hoofddoekjes.

''Ik geloof niet dat welke God ook kledingeisen stelt. Dat zijn de mannen geweest die het geloof uitleggen.''

:scratch:

Volgens mij is dat met iedere regel in die boekjes.

Dacht dat er in de Koran iets staat over vrouwen die zich best bedekken ter bescherming oid. Maar nergens uitdrukkelijk iets over hoofddoekjes of burka's. Kan dus net zo goed een jurk met topje zijn wat die schrijver bedoelde.

Punt is dat al die religies gevormd zijn in een andere tijd met andere gewoonten. Dus je kan dat niet extrapoleren naar hedendaagse gewoonten.

Wel apart dat dit in het nieuws komt, zo hoort het toch gewoon te gaan wat is hier gek aan.

Alle problemen in het land gereduceerd to "hoofddoekjes" :roflol:

Gigantische financiele problemen, internationaal economische stagnatie, breukvlak van overgang naar economische focus van West naar Oost, privacy die aan alle kanten te grabbel wordt gegooid, gigantische bezuinigingen....

maar...maak je geen zorgend....want het werkelijke probleem is of vrouwen en meisjes wel of geen hoofddoek dragen

:roflol:

---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------

+1

ik weet niet waarom, maar heb een zware hekel aan blanke, westerse vrouwen die zich "bekeren" om hun vent n plezier te doen.
het voelt ergens alsof ze ons de rug toekeren....

Heb je er ook zo'n gevoel over als een blanke jongen een donkere of buitenlandse vriendin krijgt? Of een blank meisje een donkere of buitenlandse vriend?

Heb je er ook zo'n gevoel over als een blanke jongen een donkere of buitenlandse vriendin krijgt? Of een blank meisje een donkere of buitenlandse vriend?
De grap is dat de nederlandse vrouwen die overgaan tot het moslim geloof ook vaak de meest verregaande aanpassingen van Nederland verlangen/verwachten/eisen, en dat steekt!!! :mad:
Persoonlijk heb ik niets tegen vrouwen die een hoofddoek dragen, maar als er ergens geen hoofddoekjes toegestaan zijn moeten ze niet zeuren en daar gewoon niet naartoe gaan.. Iedereen zijn eigen vrijheid om koppig te zijn enzo :D

is misschien een beetje raar maar als je een nieuwe sportschool gaat zoeken dan kijk je toch naar de voorwaarden om daar te trainen en als dat betekend dat je geen petje op mag en je dat wel graag wilt ga je ergens anders trainen waar het wel mag .en dat is precies het zelfde met een hoofddoek als die niet op/om mag ga je ergens anders trainen.het is alleen zo jammer dat je degene met het petje niet hoort zeuren die gaat gewoon in tegenstelling tot ..........
het lijkt wel of er steeds een probleem over gemaakt moet worden ik snap alleen nogsteeds niet waarom.

Idd niet zo handig als je hoofddoek tussen een mechanisme draait en je opgehangen wordt door het trekkende gewicht. En zeg niet dat het niet kan want die dingen gebeuren wel degelijk in andere omgevingen.

Idd niet zo handig als je hoofddoek tussen een mechanisme draait en je opgehangen wordt door het trekkende gewicht. En zeg niet dat het niet kan want die dingen gebeuren wel degelijk in andere omgevingen.

Allah heeft het zo gewild. Allah weet het het best.

Ik kan me zo maar inbeelden dat iemand de lat pull down doet. En dat de stang dan op de één of andere manier blijft haken . Dat zal vast niet goed aflopen . Met een pet kan dat ook gebeuren , maar dat toch wel sneller van het hoofd af.

Alle problemen in het land gereduceerd to "hoofddoekjes" :roflol:

Gigantische financiele problemen, internationaal economische stagnatie, breukvlak van overgang naar economische focus van West naar Oost, privacy die aan alle kanten te grabbel wordt gegooid, gigantische bezuinigingen....

maar...maak je geen zorgend....want het werkelijke probleem is of vrouwen en meisjes wel of geen hoofddoek dragen

:roflol:

Ik zou bijna denken dat de problemen worden weggeschoven, BIJNA.

Maar ja als ik zeg dat de miljardeninvestering van MIJN belastinggeld in banken mij meer boeit dan een hoofddoek ben ik een linkse allochtoonknuffelende landverrader.

Zie hier de toekomst van dit strontland

Ik zou bijna denken dat de problemen worden weggeschoven, BIJNA.

Maar ja als ik zeg dat de miljardeninvestering van MIJN belastinggeld in banken mij meer boeit dan een hoofddoek ben ik een linkse allochtoonknuffelende landverrader.

Zie hier de toekomst van dit strontland

Ja, inderdaad. Nederland is echt een strontland :rolleyes:. Volgens mij ben je gewoon zelf een allochtoon .

ik ken wel een man met een soort tulband komt uit india die man en die mag zo trainen, en met pet trainen of muts mag ook bij ons

Terug
Naar boven