Fitness Seller

Nieuws Moslima geweigerd in Nijmeegse sportschool

Uhm, die trieste feminist heeft er voor gezorgd dat er in Amsterdam een apart loket kwam, zodat moslima's konden gaan stemmen.

Diezelfde Femke vond het ''apart zwemmen'' ook wel een goed idee.

De reden hierachter is me wel duidelijk, ze wil die arme vrouwen niet uitsluiten van de maatschappij.
Maar dat is nou juist de verkeerde manier.
Je moet ze niet tegemoet komen in hun achterlijke manier van leven, nee, meedoen en anders maar niet.

Korte termijn denken van GL is geen optie.

Amsterdam is lijkt me een zaak van de lokale GL en niet van Halsema. Of is iedere actie van GL (lokaal of provinciaal) ook een actie van Halsema?

On-topic, hoofddoeken of hoofddeksels verbieden is niks mis mee ook al valt zo'n verbod lastig te handhaven. In Den Haag verloor de Haagse Lounge een zaak bij de commissie gelijke behandeling.

De fractie-leider is het boegbeeld...leider.
Ik heb haar deze dingen zelf horen zeggen in 1 van de weinige debatten voor de gem.raad.
Dus zij steunt dit.
Maar ik wil niet over haar als persoon doorzagen, de partij zal er vast achter staan.

Foute bedoelingen zijn dit, je kan beter een deel van die conservatieve vrouwelijke moslima's uitsluiten nu, dan er aan toegeven zodat dit gedoe nog jaaaaaren lang zal duren voordat ze er zelf achter zijn dat het achterlijk is.

Dat is de prijs vind ik.

Maar omdat een enigzins links kabinet weer voor de hand zal liggen, lijkt me dat het niet verboden gaat worden.
Die hoofddoek is cultuur nietwaar?
En daarom mogen scholen het niet verbieden?
Onze jeugd is gek op petjes en is dus absoluut cultuur, waarom moet die dan af in de klas?

Maar omdat een enigzins links kabinet weer voor de hand zal liggen, lijkt me dat het niet verboden gaat worden.
Die hoofddoek is cultuur nietwaar?
En daarom mogen scholen het niet verbieden?
Onze jeugd is gek op petjes en is dus absoluut cultuur, waarom moet die dan af in de klas?

'Onze jeugd'? Dat gaat toch ook maar om een marginaal deel en is het dan nog cultuur?

Ben zelf in ieder geval wel voor een algemeen hoofddekselverbod, het ziet er gewoon niet uit als iedereen maar zelf uitkiest hoe hij of zij binnen rondloopt met een hoofddeksel. Zou wel handig zijn, is ook gelijk die lelijke hoofddekselparade op Prinsjesdag voorbij.

'Onze jeugd'? Dat gaat toch ook maar om een marginaal deel en is het dan nog cultuur?

Ben zelf in ieder geval wel voor een algemeen hoofddekselverbod, het ziet er gewoon niet uit als iedereen maar zelf uitkiest hoe hij of zij binnen rondloopt met een hoofddeksel. Zou wel handig zijn, is ook gelijk die lelijke hoofddekselparade op Prinsjesdag voorbij.

Hehhee, kom eens wat vaker buiten collega, petjes in overvloed.
Het lijkt idd cultuur voor dat deel van de jeugd,
En ja, het ziet er idd niet uit.

Maar dat is niet mijn punt, dat wist je al:)

o wat is dit toch zielig pffff **** it verbod is verbod en heeft zich iedereen
aan te houden... bevalt het je niet dan tief je toch op!!!

Hehhee, kom eens wat vaker buiten collega, petjes in overvloed.
Het lijkt idd cultuur voor dat deel van de jeugd,
En ja, het ziet er idd niet uit.

Maar dat is niet mijn punt, dat wist je al:)

Ik woon in een redelijk grote stad en kom iedere dag buiten. Zal wel moeten als je werkt, collega! :D Natuurlijk zie je die achterlijke petjes maar het blijft gelukkig een marginaal gedeelte van de jongere bevolking. Mijn weg naar mijn werk gaat door zowel de mindere buurten als de betere buurten. Hoe verder ik afzak des te meer petjes en des te donkerder het wordt, terwijl de zon toch al opgegaan is tegen die tijd.

Aangezien het verbod er voor alle hoofddeksels is vind ik dat ze zich gewoon aan de regels dient te houden. Er is hier duidelijk geen sprake van discriminatie. Wel vind ik de regel dat hoofddeksels verboden zijn maar een belachelijke regel.Dat de TS aangeeft dus echt niet naar iemand met een hoofddoekje te willen kijken geeft aan dat hij gehersenspoelt is door de grote praat van meneer Wilders. Ongelofelijk hoe intolerant sommige mensen zijn, laat andere mensen lekker dragen wat ze willen.

De regel dat elk ander hoofddeksel ook is verboden, is ook ongelofelijk achterlijk, ook al is dit erg courant.
Kan me er niet aan storen, zolang ze maar geen tank tops en korte broeken verbieden.

Je bent daar om te fitnessen en dan moet je niet van boven tot onder ingepakt lopen met hoeden, baseball caps, burka's en doeken, dat zou pas achterlijk zijn.

ik vind het altijd wel typisch dat als ze geweigerd worden - regels of geen regels
dat ze gelijk moord en brand schreeuwen
ik vraag me af of gematigde moslims hiermee wel zo blij zijn

bij ons heb je zelfs speciale moslim dagen waar alleen moslim vrouwtjes mogen komen trainen :P deur gaat dan op slot, alle personeel zijn vrouwen en de luxaflex gaat naar beneden zodat niemand naar binnen kan kijken.
Dat zou voor mij een reden zijn om naar een andere sportschool over te gaan.. Als die mensen zo graag apart willen sporten dan moeten ze maar een eigen fitnesscentrum beginnen wat mij betreft..
Net als sommige 'openbare' zwembaden die dan ook op bepaalde middagen de deuren dichtgooien voor mannen... Wat dan wat mij betreft gewoon coïtusuele discriminatie is.:mad:

Dit leek me wel een leuk topic om hier te openen

Ik ben het zelf met de sportschool eens, ik zou dus echt niet onder het sporten willen zitten kijken naar iemand met een poetsdoek op de kop.

Wat vinden jullie?

Kom je nou sporten of kijken?

Pech voor de sportschool. Maken zij lekker minder inkomsten omdat ze zo graag diehard nsb-ers willen worden die wilders aanbidden.

als het een jodin was die haar pruik moest afdoen zou het cidi de zaak al failliet hebben laten verklaren

Laatst bewerkt:
Ze verbieden elke hoofdbedekking, dus niet beginnen wenen.

trainen met mutsen of petjes... ???:scratch:

Ik kom in de sportschool om te kijken en te praten, is ook te zien aan mijn fysiek. De sportschool is de enige plek waar ik met andere mensen omga. Dus dan wil ik geen poetsdoek zien.

Dat zou voor mij een reden zijn om naar een andere sportschool over te gaan.. Als die mensen zo graag apart willen sporten dan moeten ze maar een eigen fitnesscentrum beginnen wat mij betreft..
Net als sommige 'openbare' zwembaden die dan ook op bepaalde middagen de deuren dichtgooien voor mannen... Wat dan wat mij betreft gewoon coïtusuele discriminatie is.:mad:

ik vind het ook wel s plezant met iemand n babbel te doen...nà de training wel te verstaan (moet mijn schema volgen he :) )
aparte uren voor moslim-vrouwen is gewoon de apartheid stukje-bij-beetje invoeren. die kerels mogen hele dagen achter de vrouwen zitten & ze lastig vallen maar die van hu moeten in een burka en in groep apart de straat en sportschool in...goed bezig.

ik zou ook n ander sportschool zoeken, alleen al om de baas te laten voelen dat hij verkeerd was.

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

Kom je nou sporten of kijken?

Pech voor de sportschool. Maken zij lekker minder inkomsten omdat ze zo graag diehard nsb-ers willen worden die wilders aanbidden.

als het een jodin was die haar pruik moest afdoen zou het cidi de zaak al failliet hebben laten verklaren

en als jij in mijn gym zou zitten, zou ik óók verhuizen. man man....
wilders, en de winter in belgie hebben gewoon een punt. er zijn gewoon problemen. als je dat niet begrijpt, ben je blind of achterlijk.

en je moet altijd niet gelijk op je achterste poten gaan staan, of was het jouw vrouw die daar in die burka wou gaan fitnessen?

er ontbreekt te veel schappelijk- en redelijkheid in de samenleving, waarom zeiken over petjes en hoofddoeken? net zo belachelijk als het verbod op tanktops in sommige gyms. Je bent er om te buffelen, niet om je te storen aan banaliteiten.

aparte uren voor moslim-vrouwen is gewoon de apartheid stukje-bij-beetje invoeren. die kerels mogen hele dagen achter de vrouwen zitten & ze lastig vallen maar die van hu moeten in een burka en in groep apart de straat en sportschool in...goed bezig.

ik zou ook n ander sportschool zoeken, alleen al om de baas te laten voelen dat hij verkeerd was.
Helemaal mee eens..
Alles leuk en aardig, en vrijheid en blijheid.. tolerantie is leuk, maar ook in een maatschappij die zo trots is op zijn tolerantie moet intolerant zijn tegen intolerantie, maar goed nou ga k een beetje off-topic :eek!:

Niets aan de hand, gewoon doorlopen!

+1

ik weet niet waarom, maar heb een zware hekel aan blanke, westerse vrouwen die zich "bekeren" om hun vent n plezier te doen.
het voelt ergens alsof ze ons de rug toekeren....

Misschien is het wel om de reden dat ze de rest gewoon wil ****en!
Iedereen vrij daarin toch?

Waar maken ze zich verder druk om, dit lijkt mij meer op iemand die gewoon een 'grap' of 'test' probeerde uit te halen.
Opmerkelijk verder dat bij mij op de gym vrouwen binnen komen met een hoofddoek maar als ze gaan trainen je ze zonder ziet :)

Ik werd ook geweigerd met me plopmuts op.

Terug
Naar boven