- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Uhm, die trieste feminist heeft er voor gezorgd dat er in Amsterdam een apart loket kwam, zodat moslima's konden gaan stemmen.
Diezelfde Femke vond het ''apart zwemmen'' ook wel een goed idee.
De reden hierachter is me wel duidelijk, ze wil die arme vrouwen niet uitsluiten van de maatschappij.
Maar dat is nou juist de verkeerde manier.
Je moet ze niet tegemoet komen in hun achterlijke manier van leven, nee, meedoen en anders maar niet.
Korte termijn denken van GL is geen optie.
Amsterdam is lijkt me een zaak van de lokale GL en niet van Halsema. Of is iedere actie van GL (lokaal of provinciaal) ook een actie van Halsema?
On-topic, hoofddoeken of hoofddeksels verbieden is niks mis mee ook al valt zo'n verbod lastig te handhaven. In Den Haag verloor de Haagse Lounge een zaak bij de commissie gelijke behandeling.

Natuurlijk zie je die achterlijke petjes maar het blijft gelukkig een marginaal gedeelte van de jongere bevolking. Mijn weg naar mijn werk gaat door zowel de mindere buurten als de betere buurten. Hoe verder ik afzak des te meer petjes en des te donkerder het wordt, terwijl de zon toch al opgegaan is tegen die tijd.
deur gaat dan op slot, alle personeel zijn vrouwen en de luxaflex gaat naar beneden zodat niemand naar binnen kan kijken.