Fitness Seller

Nieuws Moslima geweigerd in Nijmeegse sportschool

bij ons heb je zelfs speciale moslim dagen waar alleen moslim vrouwtjes mogen komen trainen :P deur gaat dan op slot, alle personeel zijn vrouwen en de luxaflex gaat naar beneden zodat niemand naar binnen kan kijken.

Triest, Femke zal dit toejuichen.
Misselijk makend k*twijf die overal aparte hoofddoek thee-kransjes wil.

Ik kots hierop!!!

bij ons heb je zelfs speciale moslim dagen waar alleen moslim vrouwtjes mogen komen trainen :P deur gaat dan op slot, alle personeel zijn vrouwen en de luxaflex gaat naar beneden zodat niemand naar binnen kan kijken.

Dit is toch een grapje he? :eek:

Regels zijn regels. Zielig slachtoffergedoe ook altijd.

En die naam haha... een bekeerde halve gare. Niet aanstellen dus.

---------- Toegevoegd om 00:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:09 ----------

Race traitor, muslim lover, walk in shame and hide your face b*ch.

:o

Och ze vindt het schokkend. Hoe jammer, en dan gelijk zielig gaan lopen janken bij de pers terwijl elk ander hoofddeksel ook verboden is, GTFO.

petjes dragen verboden? nee joh

klik erop om femke te zien :( maar wees gewaarschuwd

Oud nieuws. Was vorige week ofzo.
Dom wicht:D

Ik vind het terecht, regels zijn regels.

ik vind ook dat de moslimvrouwen de laatste jaren wel veel eisen stellen
langs de andere kant schrik ik ervan dat sommige gyms zo streng zijn wat kledij betreft, geen petjes, geent zanktops, geen BB-hempjes.Bij ons is dat gewoon allemaal toegelaten, en is nochtans een all-round fitness.
sedert vorige herfst is het hardcore gedeelte boven, we weten al op voorhand dat het daar volgende zomer enorm warm gaat zijn, de baas heeft ons al gezegd , dat we als het te warm is gewoon in bloot bovenlijf mogen trainen, maar hij zei er lachend bij : " doe wel iets aan als je naar beneden komt, want ik zou toch niet willen dat er een madammeke bewusteloos van haar hometrainer valt"

Triest, Femke zal dit toejuichen.
Misselijk makend k*twijf die overal aparte hoofddoek thee-kransjes wil.

Ik kots hierop!!!

Ehm, Halsema heeft juist een probleem met het gebruik van hoofddoekjes.

"Maar ik kan niet wachten op het moment waarop vrouwen in vrijheid hun hoofddoek zullen afslingeren. Ik zie het liefst elke vrouw in Nederland hoofddoekloos. Ik geloof niet dat welke God ook kledingeisen stelt. Dat zijn de mannen geweest die het geloof uitleggen."

Och ze vindt het schokkend. Hoe jammer, en dan gelijk zielig gaan lopen janken bij de pers terwijl elk ander hoofddeksel ook verboden is, GTFO.

De regel dat elk ander hoofddeksel ook is verboden, is ook ongelofelijk achterlijk, ook al is dit erg courant.

Een gordijn maybe?

Ik woon in een moslim arm dorp.

Ehm, Halsema heeft juist een probleem met het gebruik van hoofddoekjes.

Uhm, die trieste feminist heeft er voor gezorgd dat er in Amsterdam een apart loket kwam, zodat moslima's konden gaan stemmen.

Diezelfde Femke vond het ''apart zwemmen'' ook wel een goed idee.

De reden hierachter is me wel duidelijk, ze wil die arme vrouwen niet uitsluiten van de maatschappij.
Maar dat is nou juist de verkeerde manier.
Je moet ze niet tegemoet komen in hun achterlijke manier van leven, nee, meedoen en anders maar niet.

Korte termijn denken van GL is geen optie.

Terug
Naar boven