Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijken me prima scholen, achterlijke petjes verbieden is een goede maatregel. Achterlijke hoofddoeken natuurlijk ook gewoon verbieden, als je je hoofd wil bedekken doe je dat maar elders.
kinderen worden niet gepest omdat ze geen nieuwe kleding hebben. meest retarded argument ooit.
juist andersom... veel kinderen worden gepest omdat ze juist geen nieuwe kleding kunnen veroorloven. lang leve de materialistische maatschappij
Ben zelf ook geen voorstander van school uniformen, draag alleen een argument aan voor een uniform

juist andersom... veel kinderen worden gepest omdat ze juist geen nieuwe kleding kunnen veroorloven. lang leve de materialistische maatschappij
Ben zelf ook geen voorstander van school uniformen, draag alleen een argument aan voor een uniform
ik zie niet in wat voor positief effect het heeft om bepaalde klederdracht te verbieden.
Dan worden ze dus gepest omdat ze arm zijn. Dat komt ook wel naar voren als ze een uniform dragen.
Maar daarnaast lijkt het me logischer dat kinderen gepest worden omdat ze niet bij de groep horen, dit kan een tal van oorzaken hebben.
Hoofdbedekking verbieden, lijkt me niks mis mee. Vind overigens uitingen die gelinkt kunnen worden aan een religie helemaal iets dat niet thuishoort op scholen. Maar ja als je het ene verbied moet je het andere ook verbieden. Dus gewoon alle hoofddeksels verbieden.
Nu begin je beetje door te slaan.
Mensen mogen natuurlijk geloven wat ze willen, en mogen hier ook uiting aan geven, we hebben immers vrijheid van meningsuiting en vrijheid van religie.
Zou dus nergens op slaan om mensen te verbieden uiting te geven aan dat wat ze geloven.
Ze mogen geloven wat ze willen maar om nou geloofsuitingen via kleding toe te staan op scholen gaat te ver. Toch vreemd dat ze in Turkije daar wel van overtuigd zijn en hier dat nog een punt van discussie is.
Het gaat hier overigens om hoofdbedekking en wat dat betreft vind ik ieder hoofddeksel dat binnen gedragen wordt gewoon van een gebrek aan respect getuigen.
een hoofdoek draag je voor je geloof een pet nietOke verklaar jezelf, waarom zou je geen pet mogen dragen en wel een hoofddoek?

In de koran staat nergens dat een vrouw een hoofddoek moet dragen dus het argument geloof gaat niet op.in de koran niet maar wel in de hadith(s)
het verbaast me weer dat mensen die niet geloven telkens vergeten hoe serieus gelovige met hun geloof omgaan![]()
En dat is een argument om hoofddoeken toe te laten en petten niet? Sinds wanneer staat geloof boven de wet?
een hoofdoek draag je voor je geloof een pet niet
In de koran staat nergens dat een vrouw een hoofddoek moet dragen dus het argument geloof gaat niet op. quote]
in de koran niet maar wel in de hadith(s)
het verbaast me weer dat mensen die niet geloven telkens vergeten hoe serieus gelovige met hun geloof omgaan![]()
gaat een vrouw naar de hel als ze dr hoofddoek niet ophoudt op school?
daar beslis ik niet over . maar het gaat om het principe.een hoofdoek draag je voor je geloof een pet niet
gaat een vrouw naar de hel als ze dr hoofddoek niet ophoudt op school?
jullie zeggen, je bent in nl/belgie vrij om te geloven wat je wilt...
my ass![]()
Oke verklaar jezelf, waarom zou je geen pet mogen dragen en wel een hoofddoek? In de koran staat nergens dat een vrouw een hoofddoek moet dragen dus het argument geloof gaat niet op. Bovendien zijn er regels in dit land om dat wij beschaving hebben/kennen.