Ok jongens laten we het voor een keertje in structuur gieten. Ik zou graag hebben dat enkel de jongens met effectieve trenbolone ervaring hier antwoorden, als ik een papegaai wil horen wandel ik wel effe naar de keuken.
Dus laat de antwoorden er als volgt uitzien :
1.Welk soort trenbolone gecombineerd met wat
2.Wat doe jij om sides zoveel mogelijk te vermijden (middellen + voeding ?)
3.Welke sides heb je ,wanneer krijg je ze en waarom denk jij dat je ze krijgt?
4.Zijn de sides ooit zo agressief geweest dat je effectief een dokter opzocht, die je dan bvb een product voorschrijft dat het lacteren tegengaat.
5.Wat doe je als je deze sides krijgt(JIJ dus, niet de theoretische oplossing)
Dus graag zou ik geen theoretische pseudowetenschappelijke antwoorden hebben maar alleen harde gebruikerservaring, de enige nuttige voor mijn part.
Edit : ja ik heb een beetje een arrogant tintje maar dat moet je hier wel hebben als je een het kaf van het koren wil scheiden als je begrijpt wat ik bedoel. Iedereen mag natuurlijk wat zeggen lol maar alleen aan ervaringen hebben we effectief wat. En daarenboven ben zelf geen arts en begrijp ik toch nietveel van die wetenschappelijke posts, ik kan wel navertellen wat er instaat maar in diepe grond begrijp ik het toch niet.
Dus laat de antwoorden er als volgt uitzien :
1.Welk soort trenbolone gecombineerd met wat
2.Wat doe jij om sides zoveel mogelijk te vermijden (middellen + voeding ?)
3.Welke sides heb je ,wanneer krijg je ze en waarom denk jij dat je ze krijgt?
4.Zijn de sides ooit zo agressief geweest dat je effectief een dokter opzocht, die je dan bvb een product voorschrijft dat het lacteren tegengaat.
5.Wat doe je als je deze sides krijgt(JIJ dus, niet de theoretische oplossing)
Dus graag zou ik geen theoretische pseudowetenschappelijke antwoorden hebben maar alleen harde gebruikerservaring, de enige nuttige voor mijn part.
Edit : ja ik heb een beetje een arrogant tintje maar dat moet je hier wel hebben als je een het kaf van het koren wil scheiden als je begrijpt wat ik bedoel. Iedereen mag natuurlijk wat zeggen lol maar alleen aan ervaringen hebben we effectief wat. En daarenboven ben zelf geen arts en begrijp ik toch nietveel van die wetenschappelijke posts, ik kan wel navertellen wat er instaat maar in diepe grond begrijp ik het toch niet.
Laatst bewerkt:

Lorre!! Mag ik ook reageren? Lorre!!