Fitness Seller

No Nonsens Tren Thread

SexB

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Ok jongens laten we het voor een keertje in structuur gieten. Ik zou graag hebben dat enkel de jongens met effectieve trenbolone ervaring hier antwoorden, als ik een papegaai wil horen wandel ik wel effe naar de keuken.

Dus laat de antwoorden er als volgt uitzien :
1.Welk soort trenbolone gecombineerd met wat
2.Wat doe jij om sides zoveel mogelijk te vermijden (middellen + voeding ?)
3.Welke sides heb je ,wanneer krijg je ze en waarom denk jij dat je ze krijgt?
4.Zijn de sides ooit zo agressief geweest dat je effectief een dokter opzocht, die je dan bvb een product voorschrijft dat het lacteren tegengaat.
5.Wat doe je als je deze sides krijgt(JIJ dus, niet de theoretische oplossing)

Dus graag zou ik geen theoretische pseudowetenschappelijke antwoorden hebben maar alleen harde gebruikerservaring, de enige nuttige voor mijn part.

Edit : ja ik heb een beetje een arrogant tintje maar dat moet je hier wel hebben als je een het kaf van het koren wil scheiden als je begrijpt wat ik bedoel. Iedereen mag natuurlijk wat zeggen lol maar alleen aan ervaringen hebben we effectief wat. En daarenboven ben zelf geen arts en begrijp ik toch nietveel van die wetenschappelijke posts, ik kan wel navertellen wat er instaat maar in diepe grond begrijp ik het toch niet.

Laatst bewerkt:
:nowai: Lorre!! Mag ik ook reageren? Lorre!!

Je begint wel arrogant, niet echt de manier om 'hulp' te vragen. Maar goed, wellicht pas je het zo wel aan.

Ik antwoord bij deze op je vragen:

1. tren a/winstrol/test p en in een ander kuur 10wkn tren e/test e
2. niets.
3. toename lichaamsbeharing, bij gebruik van test en tren, ik krijg ze omdat ze androgeen zijn, denk ik.
5. nee, 1x ben ik mezelf beheersing eventjes verloren.
4. ligt aan de sides die ik krijg.

jij zeker mag reageren maussie een topic waar jij niet op reageert is gewoon geen echt topic:D

Heb zowel enanthaat (200 mg E3D) als acetaat (75 mg EOD) gebruikt, icm met test, winstrol en masteron. Sides: agressie. Wat ik er tegen gedaan heb? Mezelf afreageren op personen die ik niet mag. BigMaus bijvoorbeeld.

Ok jongens laten we het voor een keertje in structuur gieten. Ik zou graag hebben dat enkel de jongens met effectieve trenbolone ervaring hier antwoorden, als ik een papegaai wil horen wandel ik wel effe naar de keuken.

Dus laat de antwoorden er als volgt uitzien :
1.Welk soort trenbolone gecombineerd met wat
2.Wat doe jij om sides zoveel mogelijk te vermijden (middellen + voeding ?)
3.Welke sides heb je ,wanneer krijg je ze en waarom denk jij dat je ze krijgt?
4.Zijn de sides ooit zo agressief geweest dat je effectief een dokter opzocht, die je dan bvb een product voorschrijft dat het lacteren tegengaat.
5.Wat doe je als je deze sides krijgt(JIJ dus, niet de theoretische oplossing)

1) alleen act. lange esters zijn GAY! gecombineerd met test,primo,eq,anavar,masteron, winny
2) sides vermijden middels tyriods-hormonen, en bromo
3) zweten, ****ing agressief, ranzig sterk worden, krijg ze plusminus na anderhalve week 'on'. ben van nature licht opvliegend en heb t snel warm. dan is tren een van de ergste dingen om te doen maar wel lekker!:D
4) tuurlijk niet!
5) slapen zonder deken, bed vaak verschonen, vechtsport en daar iemand in elkaar bouncen, bromo nemen, valeriaan nemen, t3/t4 nemen, mezelf vaker ontharen, vaker douchen, helft van de tijd ergens kokend weglopen ipv stennis maken

heb je trouwens papegaai in de keuken? vind ik wel vies, al die veren en andere shit bij je eten!

1) alleen act. lange esters zijn GAY! gecombineerd met test,primo,eq,anavar,masteron, winny
2) sides vermijden middels tyriods-hormonen, en bromo
3) zweten, ****ing agressief, ranzig sterk worden, krijg ze plusminus na anderhalve week 'on'. ben van nature licht opvliegend en heb t snel warm. dan is trenbolone een van de ergste dingen om te doen maar wel lekker!:D
4) tuurlijk niet!
5) slapen zonder deken, bed vaak verschonen, vechtsport en daar iemand in elkaar bouncen, bromo nemen, valeriaan nemen, t3/t4 nemen, mezelf vaker ontharen, vaker douchen, helft van de tijd ergens kokend weglopen ipv stennis maken
GAY :gay:

moet nog ff afwachten op de eerste eq en primo suspensie maar goed....;)

je bent zelf ****ing gay....bachelor/hbo studentje

weet trouwens nog meer sides:
gyno, impotentie, ****ing nachtmerries, je lult wordt slap tijdens het nken, de bercuhte tren hoest,

ow **** ben er nog eentje vergeten slecht slapen had ik ook last van .

• Topic Starter Topic Starter
9 bij 6 denk ik

dat is niet misselijk coïtusb, maar vanwaar je tren-interesse, wil je soms aan de tren?

1= tren enanthate gecombineert met boldone
2=om de sides te vermijden moet je gewoon nemen wat je nodig heb dus niet te hoge doseringen
3=ik kreeg een hele opgeblazen buik en veel lucht(boeren enzo) toen ik de dosering van 400 omlaag deed naar 200 mg was het weg
4=nee
5=minderen toen was het weg
ben een hele gevoelige jongen denk ik!! haha

hmmmmmm ik zou zoveel kunnen zeggen maar goed...... ga jij je nou maar bewijzen je geen gay bent door je lichaam naar de t*fus te helpen dan doe ik het met mn verstand ok?

hahaha met verstand? je probeert dus te zeggen dat ik zonder verstand aan t werk ga?
kuur jij maar lekker door zonder test, dat bevalt je toch zo goed?

ps. als je niet eens een grapje kunt waarderen over tren, omdat je terug gaat in dosering....dan zou ik maar een goed bij mezelf te raden gaan, bink.

Terug
Naar boven