Fitness Seller

Nog mensen die naar IMPULZ gaan?

Bezoekers in dit topic

Ach jah, relativeer het eens, 55000 mensen. weinig tot geen vechtpartijen, heel soms een dooie.. neem een kroeg, 300 man, regelmatig vechtpartijen, steek- en schietpartijen.. maar nee de mense die op een houseparty een pilletje nemen zijn dan de boosdoeners.. alcohol is immers maatschappelijk aanvaard..

zelf gebruik ik trouwens niks, ik drink wat en redbull en dans van 12 tot 6 non stop, de voordelen van een goed getraind lichaam dat in goede conditie verkeerd.. eenmaal thuis gekomen wat kip en rijst en meteen 2 liter water, en ik ben weer het mannetje..
 
Owjah, nog een fotooje gemaakt :) linker ben ik, rechter is me 42 jarige trainingspartner, die laat zien dat je er dus ook op je 42ste natural nog geweldig uit kan zien.. wel even anoniem gemaakt :D je weet maar nooit waar foto's allemaal belandden via de digitale snelweg..

pe.jpg
 
owjah, over 1,5 week komen er normale posingfoto's..
 
Ik ben ook geweest en heb het echt super naar mijn zin gehad...
 
Heb je niet gezien, niet dat de kans groot was tussen 50.000 man hehe..

was idd. een top feestje , echt genoten van underworld en billy nasty, helaas moest toen iedereen ineens naar de matrixx tent.. maar bas en ram waren ook wel kewl, in die tent wat meer het oude party publiek, betere sfeer..
 
Ik stond ook het grote gedeelte van de nacht in de matrixx tent... Helemaal super... Ik kom zelf erg regelmatig in de matrixx er stonden ook zoveel bekenden. Gewoon helemaal top.
 
Dus mischien heb ik je nog wel gezien ook, hehe..

Alleen jammer dat de muziek op een gegeven moment uitviel.. :( en dan zo'n irritant kerel die de hele tijd impulz paty people riep ofsow.. brrr... voor de rest echt top !
 
Moet zeggen, heb ook het meest in de matrixx tent gestaan, was een fijne opwarmer voor sensation black! Meer mensen die daar heen gaan?
 
soulreaver hoe lang ben je je ziet er groot uit (lengte en breedte ;-) )
 
Ben 1.85m lang.. weeg momenteel om en nabij de 110 kilo.
 
goed bezig..en jij was diegen die alles vrat wat los en vastzat toch?
 
Ik heb jou ook niet gezien, maar ja ach het is daar zo druk... Ik was daar met electra...

Opwarmer voor sensation... Ik denk niet dat ik ga.
 
dat valt me nog mee ik ben wel een kop groter
 
Die maat van me is een heel klein mannetje, dus lijk ik heel lang..

dandy> ja ik bulk a la priest zeg maar. tel geen cals, heb een minimale eiwitinname en vreet me gewoon vol, alles wat voor me voeten komt.. gevolg is dat ik aan het einde van de bulk wel vet ben, maar daar is cutten weer voor..

ik ben 4 jaar geleden begonnen op 73 kg. nu 110 kg. is dus 37 kg. zwaarder en gemiddeld 9 kilo per jaar.. neem daarbij dat ik het eerst jaar niet op me voeding lette, het tweede jaar DACHT dat ik goed at en de laatste 2 jaar wel goed bezig ben, alleen wat tegenslagen gehad heb.. nu dadelijk cutten in sept. tot 6-8%, daar wil ik dan de rest van de winter op zitten, einde van de winter rond de 10 max. en dan voor de zomer naar 5%.. wil deze winter gaan werken aan de zwakke punten en die zijn lastig te zien met een hoger vet%..
 
Originally posted by Purple
Ik heb jou ook niet gezien, maar ja ach het is daar zo druk... Ik was daar met electra...

Opwarmer voor sensation... Ik denk niet dat ik ga.

Ik ga niet naar sensation, ik moet eerlijk zeggen, sensation trekt me gewoon niet, niet 1x geweest en het doet me niks, de arena niet als feestlokatie.. die maat van me gaat wel.. dus zie je een klein mannetje, extreem, maar dan ook extreem bruin, flink gespierd die de hele avond springt dan is hij het :)

had naar dancevalley gewild, maar ga de dag erna op vakantie dus dat gaat ook niet door.. wil ook geen overload aan feesten hebben, afgelopen 5 jaar overal al zo'n beetje geweest. zit er wat langere tijd tussen dan heb ik er echt zin weer, anders is het ook niet bijzonder meer..
 
Nee inderdaad vorig jaar ook naar Sensation Black geweest, maar echt wat was dat een afknapper...

Ben er vervelend geweest omdat ik er geen flikker aan vond... het heeft natuurlijk wel een hoop leuke foto's opgeleverd.
 
hehehehehe.. stoute meid.. vervelend geweest? mensen geirriteerd?
 
Als ik me verveel wel...

Afgelopen zaterdag niet, ik heb me voorbeeldig gedragen eigenlijk...
 
hehe, okeej dan! anders kreeg je straf :p nou hoor je je als het goed is op feesten niet te vervelen :) afgelopen zat. ook geen moment verveeld.. alleen even toen de muziek 10 min. stil lag..
 
Sensation trekt mij ook totaal niet. Vorig jaar wel naar Sensation Black geweest. Het publiek was in en intriest. Een technogrootheid als Chris Liebing die uitgefloten wordt door "HEEEEE-HOOOOOOOOO"ende hardstylers omdat ze geen bekende deuntjes horen. Ze kwamen allemaal voor dana.... :o
 
Back
Naar boven