AndroidHealthClinic

Nog mensen die naar IMPULZ gaan?

Bezoekers in dit topic

het begint met een h en eindigt op een l

maar je kan het zelf natuurlijk ook zien bij user cp
 
nee die is het niet...
 
dan weet ik hem idd. niet
 
Een erg omslachtige manier om elkaar via MSN toe te voegen ;)
 
Tering ik heb veel zin in a.s ZATERDAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG.

En nu hopen op MOOOOOI weer. Anders geef ik god de schuld, dat hij de pik heeft op mij.


Why God WHyyyyyyyy???!!!
Hmmmz lijkt wel op Bruce Almighty :)
 
Originally posted by LeanderFCU
Een erg omslachtige manier om elkaar via MSN toe te voegen ;)


Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan :)
 
Originally posted by RSI
Tering ik heb veel zin in a.s ZATERDAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG.

En nu hopen op MOOOOOI weer. Anders geef ik god de schuld, dat hij de pik heeft op mij.


Why God WHyyyyyyyy???!!!
Hmmmz lijkt wel op Bruce Almighty :)

Ik herinner me een dance valley bijna een jaar terug waar ik van 12 uur tot 4 uur 's ochtends in de file in de blupper heb gestaan en door een tractor bevrijdt moest worden...

Hoop op mooi weer voor je bro :thumb: :)
 
wij waren snel uit de blubber vorig jaar.
 
Wij niet in elk geval.. gelukkig behoorden we niet tot de groep die de greppel inreed en kantelde, maar damn... ik werd niet vrolijk van die chaos daar..
 
Daar heb ik niets van gehoord die greppel.. Heb wel aan het eind op die parkeerplek een aantal mensen het water in zien lopen.
 
Liep halverwege terrein een greppel met kleine houte bruggetjes erover, aantal gleden van de bruggetjes af het water in, anderen zagen de greppel gewoon niet.. wij stonden aan die kant ook en door het geklooi van anderen stonden we dus verdomd lang vast..

mensen het water in zien lopen heb ik niet, wel auto's hehe
 
Haha, Dance-valley 2001 was het ook een drama.
Vette chaos om 0:00 bij de bussen, veel mensen onderkoeld enz.. wel minder.

Verder was het een topfeestje, 94000 mensen, hele dag 27 graden voor zover ik me kan herinneren ;)

Heb nog een tijdje alleen maar staan genieten vanaf een heuvel neerkijkend op tienduizenden mensen die helemaal uit hun dak ging bij Carl Cox.. KIPPENVEL :yes:
 
Zijn er nog kaarten voor Awake Leander?.... En nu we het toch over Dance Valley hebben, ook nog kaarten voor?

Hoorde btw dat Impulz wel oke was, ben niet geweest, 2jr geleden wel, maar toen was het ongeveer min 10 celsius. en normaal kwam er op Impulz altijd teveel van dat zielige kansloze sjappie volk. Van die zgn doorgesnoven aso's.

gr
 
Laatst bewerkt:
Er zijn als het goed is nog een aantal kaarten te koop, maar het gaat wel erg hard.. Ik knip en plak ff wat info van awakenings.nl :) :


AWAKENINGS FESTIVAL ZAL VOOR HET EERST UITVERKOPEN !! De indoor edities van Awakenings zijn al meer dan 6 jaar uitverkocht en nu in de derde editie zal ook het festival haar grens bereiken.15000 Techno-liefhebbers uit de hele wereld verzamelen zich op de grens van Amsterdam en haarlemmerliede om op deze unieke plek te genieten van de allerbeste line-up die ooit in nederland te bewonderen is geweest. DE ALLERLAATSTE KAARTEN LIGGEN NU IN DE WINKEL. We zullen vrijdagochtend nog een mail versturen mbt de stand van zaken.
Bij binnenkomst krijg je de exacte timetable van de lineup en een plattegrondje. beiden hangen aan de gratis keycord die je dus bij de entree ontvangt.

Groeten

p.s.: tip: haal morgenvroeg nog een kaartje bij de ticketbox, je zal er geen spijt van krijgen
 
Laatst bewerkt:
Dance Valley is al wel uitverkocht btw.
 
Op de site staat nog steeds kaarten te verkrijgen... En ze gooien er straks sdan toch nog meer kaarten uit... Wegens succes nog zoveel kaarten in de verkoop... Doen ze ieder jaar.
 
Mmmmm... ik hoorde dat het uitverkocht was.. dan zat ik ernaast.. datum komt me niet goed uit, ik ga dag erna op vakantie... 24 uur in de bus naar spanje terwijll je net van een feestje komtt... no thanx.. dat lijkt me niet zo geweldig..
 
Ik heb er echt wel zin in... Heb me vorig jaar echt super vermaakt...

Maar als het goed is heb ik mijn kaartjes morgen of overmorgen in huis... Het is al over 4 weken...
 
Back
Naar boven