AndroidHealthClinic

Nog steeds interesse...

VdPJ

Novice
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
73kg
Al meer dan 20 jaar zit deze Belg in het fitness wereldje.

Altijd blijven trainen met de ups en downs.

Ik ben iemand die moeilijk in massa kan bijkomen, laat staan als ik intensief begin te sporten. De kilos vliegen eraf, wat zojuist niet de bedoeling was.
Dat is een van de redenen dat ik SARMS gebruikt heb.

Oh ja, was vroeger ook actief op dit forum en op de engelstalige variant ervan.
Aangezien het lang geleden was en ik mijn account niet meer terug vond, maar een nieuwe aangemaakt.

Dus hoi iedereen hier, en hopelijk kan ik er (terug) nog wat van bijleren!

met sportieve groeten,

VdPJ.

Reden: merknaam SARMS verwijderd
Laatst bewerkt:
Welkom maat,

Hoe zit je op je voeding? Daar pak je natuurlijk je massa mee!

Je komt moeilijk aan doordat je te weinig eet

Al meer dan 20 jaar zit deze Belg in het fitness wereldje.

Altijd blijven trainen met de ups en downs. Altijd natty blijven sporten maar de zoektocht naar hulpmiddelen groeide uiteindelijk toch.
Zo heb ik al verschillende lichte kuurtjes gedaan in de loop van mijn sportbaan, waarvan ik toch steeds tevreden ben geweest.

Ik ben iemand die moeilijk in massa kan bijkomen, laat staan als ik intensief begin te sporten. De kilos vliegen eraf, wat zojuist niet de bedoeling was.
Dat is een van de redenen dat ik gekuurd heb.

Oh ja, was vroeger ook actief op dit forum en op de engelstalige variant ervan.
Aangezien het lang geleden was en ik mijn account niet meer terug vond, maar een nieuwe aangemaakt.

Dus hoi iedereen hier, en hopelijk kan ik er (terug) nog wat van bijleren!

met sportieve groeten,

VdPJ.

Kom je niet aan moet je meer eten. kilo's die er af vliegen lijkt me stug, of je moet moddervet zijn geweest. 71kg en 1.80m moet je nu aardig lean zijn, en mooie start om lean te gaan bulken.
Skinny fat kan ook natuurlijk, maar je moet zelf in de spiegel kijken of je een buikje hebt, of droog sixpack.

• Like
Waarderingen: VdPJ
  • Topic Starter Topic Starter
Ik kan inderdaad niet zo veel eten, altijd al moeilijk geweest. Natuurlijke na een intensieve workout lukt het me wel aardig wat calorieën naar binnen te spelen.
Ik kan gemakkelijk een stevig ontbijt hebben en pas savonds terug eten zonder honger te hebben. Dus het om de 2 a 3u iets te eten lukt me meestal niet, ook al zijn het lichte maaltijden.

Waarschijnlijk door de veel en stevige trainingen en natuurlijk, de vitamientjes. Krijg ze sowieso honger van.
Het is ook zo dat ik de weegschaal niet zoveel gebruik, net zo min dat ik calorieën tel. Het enige wat ik nog het meeste gebruik is de spiegel.

Wel let ik op mijn voeding, dat ik voldoende eiwitten en voor het bulken voldoende koolhydraten neem.
Als ik me niet vergis dacht ik dat het lichaam in staat is ongeveer 30gr eiwitten per 3u te verwerken, té veel eiwitten worden opgeslagen in vetten.

Al bij al ben ik er wel bewust mee bezig, alleen niet zo gefocust zoals de meeste hier.
6pack heb ik niet, buikje evenmin...(alhoewel dat buikje zich na het eten wél laat zien).
Voor mij blijft het een leuke en gezonde hobby, en tijdens de zomer heb ik er meer zin in dan de winterdip.
Heb ook een gezin en 4 dochters die veel tijd vragen......dus moet steeds de gulden middenweg zoeken hier.

Vind het wel straf dat er zijn die dit wel 24/7 kunnen volhouden. Respect!
Way of life zeker....of wedstrijden?

Reden: SARMS verwijderd
Laatst bewerkt:
hand vol amandelen is al 300kcals

• Topic Starter Topic Starter
Kom je niet aan moet je meer eten. kilo's die er af vliegen lijkt me stug, of je moet moddervet zijn geweest. 71kg en 1.80m moet je nu aardig lean zijn, en mooie start om lean te gaan bulken.
Skinny fat kan ook natuurlijk, maar je moet zelf in de spiegel kijken of je een buikje hebt, of droog sixpack.
oeps, dit moet 77kg zijn. Dat was een foutje. Aangepast.

Als je al moeite hebt om wat extra kcal binnen te krijgen zou ik zeker niet gaan kuren. Beetje de omgekeerde wereld.

Ik kan inderdaad niet zo veel eten, altijd al moeilijk geweest.
Oefenen, niemand bulkt van 3 naar 6k kcal, dit train je net zoals je jou spieren traint. Tactisch zijn met voedingskeuze / macros.

Het is ook zo dat ik de weegschaal niet zoveel gebruik, net zo min dat ik calorieën tel. Het enige wat ik nog het meeste gebruik is de spiegel.
Blindelings sturen is geheid ellende.
Wel let ik op mijn voeding, dat ik voldoende eiwitten en voor het bulken voldoende koolhydraten neem.
Als ik me niet vergis dacht ik dat het lichaam in staat is ongeveer 30gr eiwitten per 3u te verwerken, té veel eiwitten worden opgeslagen in vetten.
Wat zijn voldoende koolhydraten? En meer als 30gr eiwitten worden niet opgeslagen als vetten, alles wat je eet word verwerkt.
Al bij al ben ik er wel bewust mee bezig, alleen niet zo gefocust zoals de meeste hier.
6pack heb ik niet, buikje evenmin...(alhoewel dat buikje zich na het eten wél laat zien).
Buikje + kuren = een no go, aangezien je bf% dan vrijwel (te) hoog is
Heb ook een gezin en 4 dochters die veel tijd vragen......dus moet steeds de gulden middenweg zoeken hier.
Structuur/ planning

Bonus tip mbt meer kunnen eten = wandelen NA een maaltijd. Dit lukt niet altijd door x redenen, maar indien dit wel lukt doe dit dan ook, 10min is al zat zodat je eten “zakt”.

Terug
Naar boven