Fitness Seller

Nomineer jouw favoriete 'bodybuilder' van de maand

Bezoekers in dit topic

fromamsterdam

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2003
Flex en DBB stellen voor 'Bodybuilder van de Maand'

Nomineer elke maand jouw favoriete bodybuilder(ster) op het forum. Het hoeft geen wedstrijdatleet te zijn, als je maar kunt motiveren waarom deze persoon bodybuilder van de maand zou moeten worden op de site van Flex. Aan het eind van het jaar bepalen de leden van dit forum wie de bodybuilder van het jaar wordt en in het magazine verschijnt! De reacties op een nominatie worden in overweging genomen en uiteindelijk bepaald Dutchbodybuilding.com wie het deze maand wordt. Afkraken wordt niet op prijs gesteld, opbouwende kritiek wel.

Voor je begint met nomineren, lees eerst even de sticky: http://forum.dutchbodybuilding.com/f153/regels-voor-deelname-bodybuilder-maand-96605/.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Alle informatie en regeltjes hieromtrend te vinden in deze sticky.

Anoniem744

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
23 aug 2004
Leuk initiatief.

Ik nomineer Bascross.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Leuk initiatief.

Ik nomineer Bascross.
Lees de sticky met regeltjes maar even, nominaties mag je doen in een bestaand topic als er al een nominatie is, of anders mag je een nieuw topic starten :)

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Lengte
1m69
Massa
95kg
Wat een ontzettend leuk initiatief! Super!

MrJ

10 year + member
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
28 jan 2003
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Yeps. We gaan er van uit dat de samenwerking tussen DBB en Flex voor beide partijen zeer leuk uit gaat pakken. :)

Robke78

Town Drunk
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
18 dec 2006
Lengte
1m72
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
leuk in ieder geval

vraagje wel nog ... niet om te nomineren, maar om een nominatie
te bevestigen, moet je dan ook die 100 posts of meer hebben?

en hoe zit het met op meerdere nominaties instemmen?

Purple

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
2 apr 2003
Leuk initiatief...

Wat ik me wel afvraag is of er ook vrouwen genomineerd mogen worden. Niet dat ik genomineerd wil worden. Maar vroeg het me wel af.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
leuk in ieder geval

vraagje wel nog ... niet om te nomineren, maar om een nominatie
te bevestigen, moet je dan ook die 100 posts of meer hebben?

en hoe zit het met op meerdere nominaties instemmen?
Dat klopt! Je mag meerdere nominaties starten en bevestigen. Als het goed is staat dit ook in de andere sticky :)

Leuk initiatief...

Wat ik me wel afvraag is of er ook vrouwen genomineerd mogen worden. Niet dat ik genomineerd wil worden. Maar vroeg het me wel af.
Dat is een goede vraag, ik kan er alleen niet direct op antwoorden omdat Harry ook mee beslist, ik zal het eens aankaarten voor het geval hij je vraag niet meer zou lezen :)

50 Dollar

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
20 sep 2005
Leuk initiatief...

Echt niet lullig bedoeld ofzo maar ik weet bijna zker dat een vrouw geen bb van de maand wordt. Simpelweg omdat er veeeel meer mannen hier zijn te vinden.

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest Winner
+15 jaar member
Lid geworden
6 apr 2003
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Hoe zit het met wedstrijd bbers?

Purple

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
2 apr 2003
Echt niet lullig bedoeld ofzo maar ik weet bijna zker dat een vrouw geen bb van de maand wordt. Simpelweg omdat er veeeel meer mannen hier zijn te vinden.

Dan zijn er misschien meer mannen. Maar als 1 persoon een vrouw nomineerd heeft zij toch kans. Misschien een kleinere kans maar toch. ;)

Tenminste als vrouwen genomineerd mogen worden.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Hoe zit het met wedstrijd bodybuilders?
Ik heb deze en Purple's vraag even voorgelegd aan Harry van FLEX dus we zullen het snel weten :)

50 Dollar

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
20 sep 2005
Dan zijn er misschien meer mannen. Maar als 1 persoon een vrouw nomineerd heeft zij toch kans. Misschien een kleinere kans maar toch. ;)

Tenminste als vrouwen genomineerd mogen worden.

Ik zou niet weten hoezo het niet zou mogen. Anders zou het gewoon discriminatie zijn! Haha. Maar ok, ze hebben zker een kans. Alleen is die kans vele malen kleiner dan dat een mannelijke bb'er het wint. Maar ik ben dingen aan het zeggen die je ws zelf ook al weet.

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
ik vind het echt een heel goed initiatief, het wordt mijn doel om, als ik eenmaal blessurevrij ben, ooit BB'er vd maand te worden!! Nog meer motivatie thanx! ;)

Onslow

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge Winner
5x Challenge Winner
+15 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2005
de titel van de maand zou dan ook echt op de maand moeten slaan. waarom is hij/zij juist die maand onze bb'er die in de picture mag staan.
Anders krijg je het geval dat de goed uitziende bb'ers hier elke maand om en om de bb'er van de maand gaat worden.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Ik heb ondertussen zekerheid over de vrouwen en wedstrijdatleten:
vrouwen mogen zeker mee doen! Wat betreft wedstrijdjongens ga ik met je mee. Natural wedstrijd okay, andere C wedstrijden max 3, hogere wedstrijden niet meer. Dat denk ik.

Iedereen tot max 3 amateur/naturel wedstrijden mag dus meedoen, hoger niveau niet.

Own Sculpturer

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
25 okt 2006
Ik heb deze en Purple's vraag even voorgelegd aan Harry van FLEX dus we zullen het snel weten :)

En wat als je tijdens de verkiezing wedstrijdatleet wordt??? Ga eind dit jaar beginnen met wedstrijden en ik ben blijkbaar ook genomineerd.Hoe zit dat dan???Of word het nu te ingewikkeld.lol

Naar boven