AndroidHealthClinic

Nooit deadliften

Vraag jezelf af hoe je rug er uit ziet nadat je 30 kg zwaarder bent mét een sterke deadlift en zónder. Deadliften moet je niet missen man!

Vraag jezelf af hoe je rug er uit ziet nadat je 30 kg zwaarder bent mét een sterke deadlift en zónder. Deadliften moet je niet missen man!

Precies, zonder sterke deadlift gaat dat er echt niet uit zien! (alhoewel er ook andere manieren zijn om je onderrug te trainen, maar daarmee kom je niet zo ver als met deadliften denk ik).

Ik zie in de gym waar ik kom ook bijna nooit iemand deadliften. Af en toe squat er iemand, maar dat is dan 20kg of max 40kg, die tellen dus niet mee ****ing pussies :D
In Januari ga ik naar een andere gym, hopelijk zijn daar meer serieuse mensen te vinden!

Op onze sportschool hebben ze dus geen barbell, heb wel mensen met dumbbells zien doen. Is dat ook even effectief?

Wat heb je te zoeken op een sportschool zonder barbell ???

Bij de sportschool waar ik zit Sqauten en Deadlifte ze redelijk vaak ;P
De Trainers van de sportschool bij mij leggen de Sqaut en Deadlift eigelijk ook uit, beter dat ze dat doen dan dat ze het je verbieden dat is toch ook vaag...

Ik ben ook de enigste die het doet, kijkt iedereen je meteen raar aan.

Ik heb ook nog nooit iemand zien deadliften, wel eens bent rows maar meer niet.

ik ben ook bijna de enige die deathlift, maar ik denk dat de drempel voor sommigen erg hoog is.
bij ons deathlift er bijna niemand onder de 100kg dus ik denk dat veel 'beginners' bang zijn dat ze het dan niet kunnen of uitgelachen worden of iets, echt jammer want is een geweldige oefening !

ook zijn er altijd mensen die langslopen als je deathlift en dan zeggen: dat kan egt niet goed zijn voor je rug, dan probeer je ze uit te leggen dat als je houding goed is het een goede oefening is maar dat mag bijna nooit baten haha:rolleyes:

Terug
Naar boven