Ik voel eigenlijk nooit mijn traps met deadliften?Bij mij ben ik ongeveer de enige die squat en deadlift.
Deadlift is toch echt een super oefeningen voor je rug + je krijgt traps tot je oren
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik voel eigenlijk nooit mijn traps met deadliften?Bij mij ben ik ongeveer de enige die squat en deadlift.
Deadlift is toch echt een super oefeningen voor je rug + je krijgt traps tot je oren
Vraag jezelf af hoe je rug er uit ziet nadat je 30 kg zwaarder bent mét een sterke deadlift en zónder. Deadliften moet je niet missen man!

Op onze sportschool hebben ze dus geen barbell, heb wel mensen met dumbbells zien doen. Is dat ook even effectief?

Moet je zwaarder tillen

Ik voel juist altijd mijn onderrug en quads. Doe liever bor's voor mijn traps.
Je hoeft ze niet per se te voelen tijdens de oefeningenIk voel juist altijd mijn onderrug en quads. Doe liever bor's voor mijn traps.
Ik heb nu spierpijn in mijn traps omdat ik gister DL heb gedaan 
Klopt, ik weet dat spierpijn niet direct een indicatie is voor groei. Heb meestal meer spierpijn aan mijn quads de volgende dag.Je hoeft ze niet per se te voelen tijdens de oefeningenIk heb nu spierpijn in mijn traps omdat ik gister DL heb gedaan
![]()
Onderrug, glutus, hamstring, bovenbenen, onderarmen, buikspieren, schouders, in mindere mate voor bovenrug en borst. In die volgorde geloof ik.Ik doe hem sinds kort wel, maar voor welke spiergroep is dit nou echt bedoeld?
.
Onderrug, glutus, hamstring, bovenbenen, onderarmen, buikspieren, schouders, in mindere mate voor bovenrug en borst. In die volgorde geloof ik.
Als je hem goed inzet naar achter met de schouders, ja schouders.
en trapsOnderrug, glutus, hamstring, bovenbenen, onderarmen, buikspieren, schouders, in mindere mate voor bovenrug en borst. In die volgorde geloof ik.
Ik ben ook de enigste die het doet, kijkt iedereen je meteen raar aan.