- Waardering
- 1.885
- Lengte
- 1m82
Nu hadden we alleen 8kg vlees voor 8 man.![]()
Tomahawk, 2x bavette, ribeye, zalm, forellen, picanha, kalfs picanha, kip spiesjes en een flat iron steak.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu hadden we alleen 8kg vlees voor 8 man.![]()
Tomahawk, 2x bavette, ribeye, zalm, forellen, picanha, kalfs picanha, kip spiesjes en een flat iron steak.
Lekker gegeten dus, alleen verrot zo vaak wakker te worden terwijl je wilt doorslapen. Ik ken het, af en toe zelf ook last van, gewoon 2 a 3 keer wakker worden om liters te pissen....man man man.4x wakker geworden om te pissen en een half uur te vroeg wakker. Merk wel dat mijn lichaam niet heel enthousiast is van een kg vlees.Wel leuk zo'n bbq met alleen maar mannen. Vorig jaar een bbq gehad met een gemengde groep, had je allemaal dames die met leuke salades en groenvoer komen. Nu hadden we alleen 8kg vlees voor 8 man.
Redelijk laag in kcal, das wel handig. Gisteren verder alleen 1 tosti gehad en 250g skyr met 20g zaden, denk niet dat ik over de 2500kcal heen ben gegaan.jammer dat eiwitten niet bewaard kunnen worden, had zo geen eiwit nodig gehad anders vandaag.
Nu een welverdiende rustdag. Vandaag de eerste pir plaat snijden voor het klusje waar ik het meest tegenop kijk.Denk dat ik max een uur in de kruipruimte ga werken en het dan wel mooi vind.
Gewogen op 82kg, +1kg valt me nog mee. Had meer verwacht gezien het zout. Maar wellicht door al dat pissen vannacht.
Ik kom als conciërge bij jullie solliciteren! Beetje lekker maken met al dat heerlijke vlees :-)4x wakker geworden om te pissen en een half uur te vroeg wakker. Merk wel dat mijn lichaam niet heel enthousiast is van een kg vlees.Wel leuk zo'n bbq met alleen maar mannen. Vorig jaar een bbq gehad met een gemengde groep, had je allemaal dames die met leuke salades en groenvoer komen. Nu hadden we alleen 8kg vlees voor 8 man.
Redelijk laag in kcal, das wel handig. Gisteren verder alleen 1 tosti gehad en 250g skyr met 20g zaden, denk niet dat ik over de 2500kcal heen ben gegaan.jammer dat eiwitten niet bewaard kunnen worden, had zo geen eiwit nodig gehad anders vandaag.
Nu een welverdiende rustdag. Vandaag de eerste pir plaat snijden voor het klusje waar ik het meest tegenop kijk.Denk dat ik max een uur in de kruipruimte ga werken en het dan wel mooi vind.
Gewogen op 82kg, +1kg valt me nog mee. Had meer verwacht gezien het zout. Maar wellicht door al dat pissen vannacht.
Ik word sowieso 1x per nacht wakker, helaas niet eens voor heel veel volume vaak. Neem ook dagelijks pompoenpitten en een beetje pompoenpitolie, sindsdien heb ik wel periodes dat ik niet meer wakker word om te pissen. Maar na ruim afwijken van mijn gewoonlijke dieet heb ik er altijd wel veel last van, maar 4x is wel een hoogtepunt.Lekker gegeten dus, alleen verrot zo vaak wakker te worden terwijl je wilt doorslapen. Ik ken het, af en toe zelf ook last van, gewoon 2 a 3 keer wakker worden om liters te pissen....man man man.
PIR platen, ik ken ze, vieze stinkdingen als je ze zaagt, ruikt echt naar pis, toevallig.

Toevallig gaat er wel een hele goede congiërge weg helaas. Geen idee of ze al een vervanger hebben.Ik kom als conciërge bij jullie solliciteren! Beetje lekker maken met al dat heerlijke vlees :-)

Toen ik er nog mee werkte bij mijn vorige werkgever, pakten we een gewone handzaag, werkt ideaal als je een beetje recht kunt zagen. De naden die vulden we later met purschuim.Hopelijk kan ik die pis platen goed afzuigen, maar ik ben er bang voor. Heb ze van 1200x1200x10,5, en zal met een invalzaag tekeer gaan. Moet dus elke plaat 6x zagen, aan beide kanten gezien de zaag 55mm diep kan en het moet 1200x400 worden.
Het moet bij mij echt recht zijn, pur schuim wil ik absoluut niet gebruiken. Geen zin om een volgelaatsmasker te scoren met filters die de gassen kunnen filteren. De drijfgassen van pur zijn zo giftig, dat in een matig geventileerde kruipruimte met een paar smalle buisjes naar buiten is geen goed idee.Toen ik er nog mee werkte bij mijn vorige werkgever, pakten we een gewone handzaag, werkt ideaal als je een beetje recht kunt zagen. De naden die vulden we later met purschuim.
Ja wat recht snijden en wat pur betreft snap ik je helemaal. Kitten is daarnaast ook nog eens beter.Het moet bij mij echt recht zijn, pur schuim wil ik absoluut niet gebruiken. Geen zin om een volgelaatsmasker te scoren met filters die de gassen kunnen filteren. De drijfgassen van pur zijn zo giftig, dat in een matig geventileerde kruipruimte met een paar smalle buisjes naar buiten is geen goed idee.
De randen kit ik dicht met siliconenkit.
Ik maak er toch 2 dagen rust van, dan morgen eerst LB en overmorgen UB. Even een weekje geen push/pull om wat minder volume te pakken op push.
Heb er 2.5 week de tijd voor, maar denk dat ik het wel in 8-10 dagen klaar heb. Misschien proberen om er elke dag iets langer in te liggen en het sneller af te hebben, scheelt me weer een paar dagen een stofzak worden en het huis vies te maken en weer schoon te moeten maken. Alles is hartstikke helemaal zand.
Gelijk ook het meest nare gedeelte gedaan, met alle buizen, kabels en leidingen. Ben vooral heel druk geweest om alles passend te krijgen. 6 van de 51m2 zit er op, maar ik gok dat ik qua tijd al op 25% zit. Vandaag een begin maken aan de volgende kwadrant, dan de beentjes. De grootste tegenvaller had in het eerste deel kunnen zijn, dus nu moet (zou) het alleen maar soepel (kunnen) gaan! Geen lekkende leidingen gezien, niet dodelijk geëlektrocuteerd door een eventueel beschadigde stroomkabel. Door de chips kan ik de bodem niet zien, dus had gekund. 
En dan nog 2 weken het shredden afmaken. Gelukkig ben ik niet meer zo'n vreter, dus op vakantie zal ik ook niet los gaan. 2 verjaardagsfeesten + een bbq achter elkaar gehad en nog gezakt in gewicht. Thanks!Eigenlijk is jouw contestlog, @Nootmuskaatje , best wel een hele originele. Je hebt namelijk een log over je eigen training, dus je eigen lichaam maar daarnaast ook een log van je verbouwing in huis. Met een beetje visueel inzicht weten wij straks precies hoe je huis eruit ziet, waar welke leiding loopt en waar oude leidingen vervangen zijn, extra wandcontactdoosje? Ja hoor die zit hier! Elk isolatieplaatje en elke nieuwe rol behang, likje verf weten wij straks allemaal te vinden.
Grappig.
Mooi log, en nogmaals respect voor die enorme klus die je "tussen de bedrijven door" er bij doet. Neemt je hele leven in beslag ook al is het maar tijdelijk,.
Ondanks dat blijf ik wel dezelfde gewichten verplaatsen en afvallen. Het gaat wat minder snel dan gewenst, durf niet te laag in kcal te zakken met minder trainen, maar het blijft de goede kant op gaan!
Toch maar eens proberen wat te gaan sporten. Wilde morgen al wel been en abs isolatie doen, dat ging vorige week prima. Maar vandaag ook een poging wagen tot UB isolatie denk ik.
Blijkbaar zat er nog water in twee oude leidingen, die waren smal dus kon ze buigen om makkelijk mee te nemen. Bij het buigen allemaal water op me gekregen. Smerig.
Al m'n extra kcals in m'n lunch geramd en wat eerder gegeten (20% kcals tel ik nooit mee en voeg ik toe waar gewenst/voor kleine snacks op onverwachte momenten). Twee rijkbelegde tosties met suçuk (Turkish knoflookworst) en curry. Maar gezien de gewichtsverlies van de laatste paar dagen eet ik eigenlijk ook veel te weinig in verhouding met m'n activiteit.Succes man en toch getraind na al die *** klussen! Zeker na zo’n lange tijd door blijven gaan is zwaar!Paar oefeningen gedaan. Pullups gingen best prima, geen last daarbij. Hammer curls ging ook wel, moet alleen geen gewone curls proberen even. Verder cable pulldowns gedaan ipv met de EZ bar, scheelt weer op de polsen.
Geen compound voor chest gedaan, weer cable crossovers maar nu laag. Benchen en db bench al helemaal zit er even niet in. Zelfde gewichten gehanteerd als normaal, had minder verwacht.
In het kader van beter iets dan niets wel een prima tren. Morgen het grootste en een vervelender deel van de woonkamer afronden. Dan nog 2 dagen voor een kleiner kwartje en we zijn klaar!
Thanks maat! Als ik niet aan een contest meedeed zou ik het hebben gepauzeerd voor die paar weken.Succes man en toch getraind na al die *** klussen! Zeker na zo’n lange tijd door blijven gaan is zwaar!
Maar op zich helpt het wel lekker mee om de kcals er af te verbranden.