Fitness Seller

Contest Log Nootmuskaatje gaat voor een wasbordje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu hadden we alleen 8kg vlees voor 8 man. :roflol:

Tomahawk, 2x bavette, ribeye, zalm, forellen, picanha, kalfs picanha, kip spiesjes en een flat iron steak.
Parks And Recreation Salad GIF

4x wakker geworden om te pissen en een half uur te vroeg wakker. Merk wel dat mijn lichaam niet heel enthousiast is van een kg vlees. :roflol: Wel leuk zo'n bbq met alleen maar mannen. Vorig jaar een bbq gehad met een gemengde groep, had je allemaal dames die met leuke salades en groenvoer komen. Nu hadden we alleen 8kg vlees voor 8 man. :roflol: Redelijk laag in kcal, das wel handig. Gisteren verder alleen 1 tosti gehad en 250g skyr met 20g zaden, denk niet dat ik over de 2500kcal heen ben gegaan.jammer dat eiwitten niet bewaard kunnen worden, had zo geen eiwit nodig gehad anders vandaag.

Tomahawk, 2x bavette, ribeye, zalm, forellen, picanha, kalfs picanha, kip spiesjes en een flat iron steak.

Nu een welverdiende rustdag. Vandaag de eerste pir plaat snijden voor het klusje waar ik het meest tegenop kijk. :p Denk dat ik max een uur in de kruipruimte ga werken en het dan wel mooi vind.

Gewogen op 82kg, +1kg valt me nog mee. Had meer verwacht gezien het zout. Maar wellicht door al dat pissen vannacht.
Lekker gegeten dus, alleen verrot zo vaak wakker te worden terwijl je wilt doorslapen. Ik ken het, af en toe zelf ook last van, gewoon 2 a 3 keer wakker worden om liters te pissen....man man man.

PIR platen, ik ken ze, vieze stinkdingen als je ze zaagt, ruikt echt naar pis, toevallig.

4x wakker geworden om te pissen en een half uur te vroeg wakker. Merk wel dat mijn lichaam niet heel enthousiast is van een kg vlees. :roflol: Wel leuk zo'n bbq met alleen maar mannen. Vorig jaar een bbq gehad met een gemengde groep, had je allemaal dames die met leuke salades en groenvoer komen. Nu hadden we alleen 8kg vlees voor 8 man. :roflol: Redelijk laag in kcal, das wel handig. Gisteren verder alleen 1 tosti gehad en 250g skyr met 20g zaden, denk niet dat ik over de 2500kcal heen ben gegaan.jammer dat eiwitten niet bewaard kunnen worden, had zo geen eiwit nodig gehad anders vandaag.

Nu een welverdiende rustdag. Vandaag de eerste pir plaat snijden voor het klusje waar ik het meest tegenop kijk. :p Denk dat ik max een uur in de kruipruimte ga werken en het dan wel mooi vind.

Gewogen op 82kg, +1kg valt me nog mee. Had meer verwacht gezien het zout. Maar wellicht door al dat pissen vannacht.
Ik kom als conciërge bij jullie solliciteren! Beetje lekker maken met al dat heerlijke vlees :-)

• Topic Starter Topic Starter
Lekker gegeten dus, alleen verrot zo vaak wakker te worden terwijl je wilt doorslapen. Ik ken het, af en toe zelf ook last van, gewoon 2 a 3 keer wakker worden om liters te pissen....man man man.

PIR platen, ik ken ze, vieze stinkdingen als je ze zaagt, ruikt echt naar pis, toevallig.
Ik word sowieso 1x per nacht wakker, helaas niet eens voor heel veel volume vaak. Neem ook dagelijks pompoenpitten en een beetje pompoenpitolie, sindsdien heb ik wel periodes dat ik niet meer wakker word om te pissen. Maar na ruim afwijken van mijn gewoonlijke dieet heb ik er altijd wel veel last van, maar 4x is wel een hoogtepunt. :o

Hopelijk kan ik die pis platen goed afzuigen, maar ik ben er bang voor. Heb ze van 1200x1200x10,5, en zal met een invalzaag tekeer gaan. Moet dus elke plaat 6x zagen, aan beide kanten gezien de zaag 55mm diep kan en het moet 1200x400 worden.
Ik kom als conciërge bij jullie solliciteren! Beetje lekker maken met al dat heerlijke vlees :-)
Toevallig gaat er wel een hele goede congiërge weg helaas. Geen idee of ze al een vervanger hebben. :p

Hopelijk kan ik die pis platen goed afzuigen, maar ik ben er bang voor. Heb ze van 1200x1200x10,5, en zal met een invalzaag tekeer gaan. Moet dus elke plaat 6x zagen, aan beide kanten gezien de zaag 55mm diep kan en het moet 1200x400 worden.
Toen ik er nog mee werkte bij mijn vorige werkgever, pakten we een gewone handzaag, werkt ideaal als je een beetje recht kunt zagen. De naden die vulden we later met purschuim.

Toen ik er nog mee werkte bij mijn vorige werkgever, pakten we een gewone handzaag, werkt ideaal als je een beetje recht kunt zagen. De naden die vulden we later met purschuim.
Het moet bij mij echt recht zijn, pur schuim wil ik absoluut niet gebruiken. Geen zin om een volgelaatsmasker te scoren met filters die de gassen kunnen filteren. De drijfgassen van pur zijn zo giftig, dat in een matig geventileerde kruipruimte met een paar smalle buisjes naar buiten is geen goed idee.

De randen kit ik dicht met siliconenkit.

• Bicep
Waarderingen: K82
Het moet bij mij echt recht zijn, pur schuim wil ik absoluut niet gebruiken. Geen zin om een volgelaatsmasker te scoren met filters die de gassen kunnen filteren. De drijfgassen van pur zijn zo giftig, dat in een matig geventileerde kruipruimte met een paar smalle buisjes naar buiten is geen goed idee.

De randen kit ik dicht met siliconenkit.
Ja wat recht snijden en wat pur betreft snap ik je helemaal. Kitten is daarnaast ook nog eens beter.

Succes man!

Gewogen op 80,7kg! De BBQ vocht is er uit en zelfs nog -0,1kg. En ik verwacht dat er morgen nog wel wat meer van af zal gaan. Voor m'n gevoel is m'n pols alleen maar erger geworden. :( Ik maak er toch 2 dagen rust van, dan morgen eerst LB en overmorgen UB. Even een weekje geen push/pull om wat minder volume te pakken op push.

De werkzaamheden gaan wel lekker. Beetje kut werk door steeds die chips te verschuiven en m'n kop te stoten, maar het is te doen. Ook niet heel belastend op m'n polsen, wel m'n nek. :p Heb er 2.5 week de tijd voor, maar denk dat ik het wel in 8-10 dagen klaar heb. Misschien proberen om er elke dag iets langer in te liggen en het sneller af te hebben, scheelt me weer een paar dagen een stofzak worden en het huis vies te maken en weer schoon te moeten maken. Alles is hartstikke helemaal zand.
1721204973668.png

Ik voel hem wel na gisteren. Heb het ook wel intens gemaakt met ruim 5 uur in de kruipruimte. Maar wel de kleinste kwadrant van de woning klaar! We hebben vloerisolatie in de wc en de hal. :p Gelijk ook het meest nare gedeelte gedaan, met alle buizen, kabels en leidingen. Ben vooral heel druk geweest om alles passend te krijgen. 6 van de 51m2 zit er op, maar ik gok dat ik qua tijd al op 25% zit. Vandaag een begin maken aan de volgende kwadrant, dan de beentjes. De grootste tegenvaller had in het eerste deel kunnen zijn, dus nu moet (zou) het alleen maar soepel (kunnen) gaan! Geen lekkende leidingen gezien, niet dodelijk geëlektrocuteerd door een eventueel beschadigde stroomkabel. Door de chips kan ik de bodem niet zien, dus had gekund. :D

Dit keer een positieve verrassing gevonden, er loopt gewoon bedrading voor een deurbel. Ook echt weer typisch van de vorige bewoners om een draadloze deurbel te gebruiken terwijl het gewoon bedraad kan. Ik ben niet zo'n fan van batterijen, dus heb gelijk een beltrafo besteld samen met een Eufy videodeurbel.

Weer 2,88m2 verder! Niet heel veel. Kwam er net achter dat de achterste helft (ook gelijk de grootste helft) variërend 5 tot 10cm minder diep is. Met de al geringe diepte is dat best kut werken. Ik kan zonder een plaat geplakt al op veel plekken niet eens omdraaien. M'n nek is stijf aan letterlijk alle kanten, dus doe het trainen ff op een lager pitje. Geen RDLs vandaag, beetje isolatie rammen en wat extra sets daarop.

Zo 2 dagen niet meer kruipen. Heb 2x wat in de middag, waardoor ik niet veel tijd heb om genoeg werk te verzetten. Moet na het kruipen ook uitgebreid douchen en vervolgens al het zand in huis weer stofzuigen. Voor een paar uur niet waard. Zal de komende 2 dagen wel de meeste platen alvast in 3en zagen. Ik kan er per uur zo'n 4-5 platen zagen en moet er nog 32 (muv een 8 tal platen voor afwijkende maten langs de muren). Maar ook voor m'n lichaam wel fijn om niet elke dag te moeten kruipen.

En de tren!

Single-legged leg extensions
1x15x15
1x12x20
4x12x50,5 (+0,5kg) had wel meer gekund, maar ik doe het ff hennig an zoals ze dat in't mooi'n oosten zeggen

Single-legged lying leg curls
1x15x5
5x12x10,5 (+0,5kg)

Cable crunches
4x15x32,5

Single-leg calf raises (smiths)
4x12x40 (+3reps)

De leg lift optie op m'n bankje zetten deed wel echt pijn in mijn linker pols. Niet al te best. Nog ff aanzien hoe dat gaat.

Niet echt aan trainen toegekomen. M'n pols leek de goede kant op te gaan, maar doet nog regelmatig pijn. Iig niet meer zo vaak wakker 's nachts door de zeurende steken. Heb vandaag een poging tot trainen gedaan. De eerste werkset barbell rows schoot het in m'n rug. Heb dat gelijk gestaakt, alleen wat isolatie gedaan voor de pecs en armen geprobeerd. Maar curls lukten mij ook niet. Uiteindelijk heb ik alleen cable flyes goed uit kunnen voeren en wat sets kunnen pakken. :roflol:

Had al wel het gevoel dat ik beter maar niet kon trainen, maar helaas moest ik er met een beetje pijn achterkomen. Ook wel een beetje door de contest, wilde wel stappen zetten hier ondanks dat ik mezelf fysiek letterlijk en figuurlijk de grond in trap.

Vanaf morgen keihard aan de bak in de kruipruimte. Zet een deadline voor mezelf op dat het vrijdag af moet zijn. Dat aanmodderen en beetje bij beetje doen doet mij minder goed dan gewoon doorpakken. Trainen laat ik toch even links liggen zolang ik klachten heb, dus ik hoop snel weer te kunnen loggen. In ieder geval over een week wanneer de vloerisolatie af is.

Gewogen op 80,4kg (-0,2kg), we blijven de goede kant op gaan. Gisteren nog 3 uur gekropen, waren pas om 4 uur thuis dus kon niet al te veel doen. Wel 6m2 afgerond en het tweede deel klaar. Moet nog 35m2. Ik kan zo'n 2m2 per uur doen zolang ik niet om buizen etc heen moet werken, dus nog zo'n 18 uur kruipen + ongeveer 4 uur platen zagen en we zijn klaar. Dat lukt me wel uiterlijk vrijdag. Ff +-4 uur per dag kruipen en in de ochtenden voor de fast gebroken wordt een uurtje a 1.5 zagen.

Heb dan nog een hele week de tijd om te shredden, voordat we 2 weken op vakantie gaan. :p En dan nog 2 weken het shredden afmaken. Gelukkig ben ik niet meer zo'n vreter, dus op vakantie zal ik ook niet los gaan. 2 verjaardagsfeesten + een bbq achter elkaar gehad en nog gezakt in gewicht.

Ik denk niet dat ik mijn uiteindelijke doel bereik binnen de contest, maar heb wel wat stappen gemaakt. Ik gok dat ik nog wel een week a 4 door ga pakken na de contest om het punt te halen wat ik voor ogen heb.

Eigenlijk is jouw contestlog, @Nootmuskaatje , best wel een hele originele. Je hebt namelijk een log over je eigen training, dus je eigen lichaam maar daarnaast ook een log van je verbouwing in huis. Met een beetje visueel inzicht weten wij straks precies hoe je huis eruit ziet, waar welke leiding loopt en waar oude leidingen vervangen zijn, extra wandcontactdoosje? Ja hoor die zit hier! Elk isolatieplaatje en elke nieuwe rol behang, likje verf weten wij straks allemaal te vinden.

Grappig.

Mooi log, en nogmaals respect voor die enorme klus die je "tussen de bedrijven door" er bij doet. Neemt je hele leven in beslag ook al is het maar tijdelijk,.

Eigenlijk is jouw contestlog, @Nootmuskaatje , best wel een hele originele. Je hebt namelijk een log over je eigen training, dus je eigen lichaam maar daarnaast ook een log van je verbouwing in huis. Met een beetje visueel inzicht weten wij straks precies hoe je huis eruit ziet, waar welke leiding loopt en waar oude leidingen vervangen zijn, extra wandcontactdoosje? Ja hoor die zit hier! Elk isolatieplaatje en elke nieuwe rol behang, likje verf weten wij straks allemaal te vinden.

Grappig.

Mooi log, en nogmaals respect voor die enorme klus die je "tussen de bedrijven door" er bij doet. Neemt je hele leven in beslag ook al is het maar tijdelijk,.
Thanks! :) Ondanks dat blijf ik wel dezelfde gewichten verplaatsen en afvallen. Het gaat wat minder snel dan gewenst, durf niet te laag in kcal te zakken met minder trainen, maar het blijft de goede kant op gaan!

Gewogen op 80,1kg (-0,3), maar waist wel hetzelfde. :( Toch maar eens proberen wat te gaan sporten. Wilde morgen al wel been en abs isolatie doen, dat ging vorige week prima. Maar vandaag ook een poging wagen tot UB isolatie denk ik.

Eerste tegenslag in de kruipruimte ook gehad toen ik begon met het grootste kwadrant. Blijkbaar liepen er ooit leidingen door de kruipruimte. Bijna 2 uur bezig geweest om 4 stuks meterslange buizen er uit te halen. Gelukkig waren ze van kunststof. Zal nu dus wat meer moeten doen in de overige dagen om het vrijdag nog af te kunnen hebben. Gelukkig is dit ook de enige verrassing, heb nu elk hoekje van de kruipruimte gezien en verder is er weinig spannends te vinden.

Gisteren ook het meest smerige meegemaakt. Al dat stof en zand, enorme spinnen overal, gigantische hoeveelheden aan spinnenwebben en muizenkeutels kan ik wel hebben. 30-40 uur in de kruipruimte verblijven ook wel. Maar tientallen jaren oud water op m'n gezicht en lichaam krijgen ging me iets te ver. :o Blijkbaar zat er nog water in twee oude leidingen, die waren smal dus kon ze buigen om makkelijk mee te nemen. Bij het buigen allemaal water op me gekregen. Smerig.

Heb in jaren niet zoveel honger gehad als vandaag, zelfs de efedrine deed niets.:roflol: Al m'n extra kcals in m'n lunch geramd en wat eerder gegeten (20% kcals tel ik nooit mee en voeg ik toe waar gewenst/voor kleine snacks op onverwachte momenten). Twee rijkbelegde tosties met suçuk (Turkish knoflookworst) en curry. Maar gezien de gewichtsverlies van de laatste paar dagen eet ik eigenlijk ook veel te weinig in verhouding met m'n activiteit.

Nu weer carb-loaded de kruipruimte in. Veel te laat, die t*ring stukadoor komt nu weer zeggen dat hij pas laat kan komen terwijl hij er vanmorgen zou zijn. En vervolgens geen reactie hoelaat dan, waar ik dus echt helemaal niets mee kan. Ik kan niet ff de deur open doen vanuit de andere kant van de kruipruimte. Als hij deze week niet komt dan dump ik hem maar en zoek ik wel een ander, gewoon puur uit principe om hem geen cent te gunnen. Boeit me ondertussen niet meer dat ik zeker weet dat hij netjes werkt. Al moet ik een half jaar wachten op de volgende en weet ik niet of diegene goed werk verricht dan nog vind ik het de risico waard.

Paar oefeningen gedaan. Pullups gingen best prima, geen last daarbij. Hammer curls ging ook wel, moet alleen geen gewone curls proberen even. Verder cable pulldowns gedaan ipv met de EZ bar, scheelt weer op de polsen.

Geen compound voor chest gedaan, weer cable crossovers maar nu laag. Benchen en db bench al helemaal zit er even niet in. Zelfde gewichten gehanteerd als normaal, had minder verwacht.

In het kader van beter iets dan niets wel een prima tren. Morgen het grootste en een vervelender deel van de woonkamer afronden. Dan nog 2 dagen voor een kleiner kwartje en we zijn klaar!

Laatst bewerkt:
Paar oefeningen gedaan. Pullups gingen best prima, geen last daarbij. Hammer curls ging ook wel, moet alleen geen gewone curls proberen even. Verder cable pulldowns gedaan ipv met de EZ bar, scheelt weer op de polsen.

Geen compound voor chest gedaan, weer cable crossovers maar nu laag. Benchen en db bench al helemaal zit er even niet in. Zelfde gewichten gehanteerd als normaal, had minder verwacht.

In het kader van beter iets dan niets wel een prima tren. Morgen het grootste en een vervelender deel van de woonkamer afronden. Dan nog 2 dagen voor een kleiner kwartje en we zijn klaar!
Succes man en toch getraind na al die *** klussen! Zeker na zo’n lange tijd door blijven gaan is zwaar!

Screenshot_20240724-075945_Fitdays.png

De trend zet zich lekker voort! Gemiddeld 0,5kg/week aan het verliezen. Deze week gaat iets harder. Maar heb weer gesport, dus nu mag het! Weet alleen nog niet of ik blij moet zijn met de spierpijn in m'n armen, maar daar kom ik zo wel achter.:roflol:

Gewogen op 80,0kg (-0,1) en 76cm (-1!) waist. Denk dat ik gisteren het vocht net op de verkeerde plaats had, gezien er ineens een hele cm van af is gegaan rond hetzelfde gewicht. Gaat best lekker zo. Heb er best een mentale boost van gekregen om gisteren 4 oefeningen goed te kunnen doen zonder verlies van kracht en minimale pijn en nu vervolgens ineens een cm minder op de waist te meten.

Nu weer lekker rammen en meters maken in de kruipruimte, na vandaag zal de woonkamer klaar zijn. Dan alleen nog de keuken. Vanavond been en abs isolatie knallen.

Succes man en toch getraind na al die *** klussen! Zeker na zo’n lange tijd door blijven gaan is zwaar!
Thanks maat! Als ik niet aan een contest meedeed zou ik het hebben gepauzeerd voor die paar weken.:roflol: Maar op zich helpt het wel lekker mee om de kcals er af te verbranden.

• Bicep
Waarderingen: GruX
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven