Nosferatu010
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 107
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterke op de benche. Kracht was bij de flyes een beetje op?
Zowiezo nooit echt een van mijn betere oefeningen geweest
Sinds ik minder carbs naar binnen werk merk ik ook dat ik sneller door me energie heen ben en alles wat moeilijker gaat, maar ik val wel sneller af.Ik zou de gewichten maar even laten voor wat het is en fulltime aan de cardio gaan (bijvoorbeeld een leuke teamsport) in combinatie met een MAX 2000kcal paleo dieet. Veel gezonder en je wordt sneller ripped.
Waarom de gewichten laten voor wat het is? Krachttraining met daarnaast cardio is juist een goede manier om vet te verbranden (en ook je spiermassa te behouden!)
Daarnaast is 2000 kcal veel te weinig voor iemand met die stats.

Met hard lopen verbrand je gewoon meer.hou je ook je hart slag in de gaten als je aan het rennen bent voor vet verlies
of doe je het om de cals
Krijg laatste tijd ook steeds meer reacties van mensen in de sportschool van: Je begint volgens mij op te drogen he?/ Volgens mij ben je afgevallen. Dus ik denk dat het wel goed gaat qua vetverbranding 
Ik zeg dit niet omdat ik wil zeiken ofzo, maar ik begin het gewoon zat te worden en heb echt geen zin om nog 20 weken hier mee door te gaan. De "deadline" op 1 maart gaat het zowiezo niet worden, ik trek er eventueel nog wel wat tijd voor uit maar ik ga niet eeuwig aan de gang blijven. Ik vind het totaalpakket een frustrerend iets. Niemand heeft me verteld dat het makkelijk zou worden maar goed, een beetje resultaat zou wel motiveren nietwaar? Maar goed, over een week of 3 maak ik nieuwe foto's en dan mogen de mensen die dit lezen zeggen wat ze vinden.