Fitness Seller

Nos' cutlog

• Topic Starter Topic Starter
Bankdrukken: 6x110
Military: 6x70
Flyes: 6x20
CGBP: 6x90
Rope pulldowns: 6x40
Legraises: 10/10/10/10/10
Schuine crunches : weinig puf vandaag dus maar 10/10

Cardio: 530 kc

Benchen ken je wel

Sterke op de benche. Kracht was bij de flyes een beetje op?

Sterke op de benche. Kracht was bij de flyes een beetje op?

Geen idee man, ik doe ze altijd na het bankdrukken, dus misschien dat ik meer zou kunnen als ik dat niet deed??? Zowiezo nooit echt een van mijn betere oefeningen geweest :( Sinds ik minder carbs naar binnen werk merk ik ook dat ik sneller door me energie heen ben en alles wat moeilijker gaat, maar ik val wel sneller af.

T-bar ding:6x100
pullups:4x zonder hulp
BBrows: 5x100
Side raises: 6x16
Reverse flyes: 6x20 (moet wel aan techniek werken, armen gaan ongelijk)
Barbell curls:6x42,5
Hammer curls:6x18

Cardio: 530 KC

Ik zou de gewichten maar even laten voor wat het is en fulltime aan de cardio gaan (bijvoorbeeld een leuke teamsport) in combinatie met een MAX 2000kcal paleo dieet. Veel gezonder en je wordt sneller ripped.

Ik zou de gewichten maar even laten voor wat het is en fulltime aan de cardio gaan (bijvoorbeeld een leuke teamsport) in combinatie met een MAX 2000kcal paleo dieet. Veel gezonder en je wordt sneller ripped.

Waarom de gewichten laten voor wat het is? Krachttraining met daarnaast cardio is juist een goede manier om vet te verbranden (en ook je spiermassa te behouden!)

Daarnaast is 2000 kcal veel te weinig voor iemand met die stats.

Waarom de gewichten laten voor wat het is? Krachttraining met daarnaast cardio is juist een goede manier om vet te verbranden (en ook je spiermassa te behouden!)

Daarnaast is 2000 kcal veel te weinig voor iemand met die stats.

dank u

KT van vandaag:
zelfde als vorige week maar dan moeizamer. Ook geen zin vandaag. Denk omdat ik te laat op ben gebleven.
Maar goed, cardio was 550 KC

Dat was m weer

Vandaag ging alles lekker, was lekker op tijd gaan slapen enzo :)
KT:
Schuin drukken: 5x110
Schouderpress (technogym) had er ff zin in: 6x120(dumbbell er op gegooid)
Skullcrushers: 3x47.5 (schouders gedaan wat ik normaal niet doe op vrijdag)
upright rows: 6x60
Chinups: 6 zonder hulp
Biceps met ez bar op schuine bank: 6x47.5

Cardio 545 Kc

Was een oude bekende daar, wilde dat ik na de cardio nog ff kwam pompen met biceps enzo. Dus nog ff biceps enzo er bij gedaan voor de lol. Lat pulldown onderhands gedaan, dacht ie dat ik dat blok niet kon pakken (en ik nog "ey kheb net al getraind en 3 kwartier cardio achter de rug), dus wel. Kon nog wel een dumbbell boven op ook maar had geen zin en wilde toch echt gaan eten.. iig toch ff hem laten zien dat ik geen p*ssy ben :D

Mooi log om te volgen, ga zo door!

Laatst bewerkt:
KT
Bankdrukken: 6x110, 1x120
Military: 5x80
Flyes: 6x22
Schuine crunches: 10/10

Cardio: 530 kc

T-bar ding:6x100
pullups:5x zonder hulp
BBrows: 6x100
Side raises: 6x16
Reverse flyes: 6x20
Barbell curls: 6x42,5
Hammer curls:6x18

Cardio: 580 KC, waarom? Ik heb weer geprobeerd hard te lopen en ik heb 20 mins zonder problemen hard gelopen. Daarna 25 mins crosstrainer en ik ging weer naar huis :) Met hard lopen verbrand je gewoon meer.

hou je ook je hart slag in de gaten als je aan het rennen bent voor vet verlies
of doe je het om de cals

hou je ook je hart slag in de gaten als je aan het rennen bent voor vet verlies
of doe je het om de cals

Ik probeer het zo laag mogelijk te houden, maar op zich geloof ik niet voor 100% in die precieze zones. Het zal niet echt aan komen op een hartslag of 10 volgens mij. Op de crosstrainer doe ik ook een soort van interval, dwz ik ga soms een minuut zo hard als ik kan. Dan haal ik een hartslag van 160. Daarna hou ik het tussen de 130 en 140. Met hardlopen kwam ik op 150. Toen ik aan de cut begon had ik zoiets van: ik wil ook mijn conditie een beetje oppeppen wat als voordeel heeft dat je ook meer kan verbranden door hogere snelheden op lagere hartslag te halen. En voorlopig val ik goed af, denk zelfs weinig tot niets aan spier voorlopig want mijn kracht is niet afgenomen. Mijn conditie is vooruit gegaan en mijn benen sterker ;) Krijg laatste tijd ook steeds meer reacties van mensen in de sportschool van: Je begint volgens mij op te drogen he?/ Volgens mij ben je afgevallen. Dus ik denk dat het wel goed gaat qua vetverbranding :D

KT pieken:
Squats: 3x100
DL: 1x170
SLDL: 6x110
Kuiten: 150-240 in 10/20/30/40

Cardio: 525 KC

KT:
Schuin drukken: 6x100
Schouderpress: 6x115
Skullcrushers: 3x47.5, denk dat ik die ga schrappen ivm schouders. Alle puf is uit die triceps dan
upright rows: 2x60, voelde ineens een steek in mijn schouder, stoppen dus
Chinups: 6 zonder hulp
Biceps met ez bar op schuine bank: 6x47.5

Cardio 535 Kc

Op naar week 10!

zit aardig wat massa onder, ben benieuwd hoe je uit je cut komt.

succes:)

Bankdrukken: Ff andersom gedaan vandaag, opwarmen en meteen zwaar, maar geen goed idee volgens mij dus resultaten zijn niet interessant
Military: 4x80
Flyes: 6x22

Cardio: 525 kc

Ik zie trouwens nog steeds weinig verschil qua uiterlijk. Ja mijn benen hebben iets meer vormen gekregen en dat was het dan. Meeste verschil nog steeds te zien op de weegschaal (91 kilo nu, dus -9 kilo) maar zou voornamelijk vocht zijn. Wanneer die ****ing blubber op mijn romp weg gaat is nog maar de vraag. Volgens mij zit ik nog steeds op 20% ofzo. (ik zat hoger, wat iemand anders al gezegd heeft maar goed) Zou er op neer komen dat ik pas bij 81 kilo op 10% kom. En ik denk dat het vet zowiezo langzamer er af gaat dan het vocht. Dus stel dat ik nu door het vocht heen ben en een halve kilo vet per week kwijt zou raken dat ik dan nog 20 weken verder moet :( Ik zeg dit niet omdat ik wil zeiken ofzo, maar ik begin het gewoon zat te worden en heb echt geen zin om nog 20 weken hier mee door te gaan. De "deadline" op 1 maart gaat het zowiezo niet worden, ik trek er eventueel nog wel wat tijd voor uit maar ik ga niet eeuwig aan de gang blijven. Ik vind het totaalpakket een frustrerend iets. Niemand heeft me verteld dat het makkelijk zou worden maar goed, een beetje resultaat zou wel motiveren nietwaar? Maar goed, over een week of 3 maak ik nieuwe foto's en dan mogen de mensen die dit lezen zeggen wat ze vinden.

Heb je refeed dagen? Komt je stofwisseling ten goede, en ook je motivatie hou je het langer vol:)

Waarom doe je trouwens zo weinig oefeningen

^om dezelfde reden dat jij er veel doet (denk ik) ;)

Ben dinsdag niet gegaan, was hele dag moe. Suffe week iig. Net benen gedaan maar het ging ook niet van harte. Bovendien gingen er nog een paar gasten ruzie staan maken waar ik maar tussen ben gaan staan. Deadlift ging ook k*t, 170 ging gewoon niet.
Cardio gewoon 530 kc.
Maar goed, beetje stress gehad afgelopen week en dat werkt ook op je lichaam. Merk het gewoon. Hopelijk morgen een betere dag, straks denk ik lekker een film kijken en vroeg slapen.

Terug
Naar boven