XXL Nutrition

Nos' cutlog

• Topic Starter Topic Starter
Groot verschil! Knap gedaan en nu doorgaan tot 10%
Bedankt man
10% gaat nog wel moeilijk worden voor de tijd die ik er voor uit heb getrokken, maar elk beetje blubber wat er af gaat is weer een beetje de goede kant op. Tis nog steeds blubber, ook al zie je dat niet goed op de foto. Vooral als het warm is, puffy nipples ;) Dat is dus ook een van belangrijkste doelen, vet en vochtophopingen op die irritante plekken opruimen :D

Zoals gezegd, vandaag benen maar dan op suffe apparaten om ff mijn rug een beetje te ontzien. Heb de legpress maar weer eens gebruikt, niet te zwaar, daarna leg extensions, leg curls, calf raises in de legpress, legraises en onderrug beetje licht gedaan op dat soort standaard dat daar voor gemaakt is. Ff kijken of ik daar morgen last van heb.

Cardio: 10 mins fietsen op een hartslag van 150, 20 mins elliptical. Ik had wel een lichte ammoniakgeur waar ik niet zo blij mee ben. Maar lijkt me sterk dat ik spier aan het verbranden was gezien mijn voeding. 320 Kcals.

Donderdag weer 5 minuten langer cardio

Pullups: 6x bw-10
BB row: 6x100
Hammer curl: 6x14
Flat bench: 3x110
Skullcrushers: 6x50
Extra upright rows: 6x55
Side lateral raise: 6x14

Yep, ik begin weer sterker te worden :D
35 mins elliptical :390 KCals. Vanavond iets minder nootjes ter compensatie.

Voorzichtig aan weer gesquat net en het ging goed naar mijn idee dus volgende week vrijdag ga ik kijken of ik weer kan knallen. De deadlift laat ik er volgende week voor de zekerheid nog maar ff uit en kijk wel of SLDL gevolgen gaat geven.

Squat: 6x100
onderrug op standaard: 8x+20
Leg extensions: 6x120 (vol blok)
Leg curls: 5x90
Kuiten op legpres: 10x200
Nog wat crunches maar kon niet veel vanwege spierpijn

Cardio: 35 mins/410 KCals. Moest intensiteit weer iets verhogen om mijn hartslag boven de 130 te krijgen.

Incline bench: 6x90
Cable crossover: 6x35
Standing Military press: 6x60
CGBP: 6x80
T-Bar row :6x100
chinups: 4x bw
BB curl: 6x35

Cardio 40 mins 450 KCals

Denk dat ik deze week de deadlift er voor de zekerheid nog even uit laat. Merkte net na de SLDL dat er toch weer een beetje "die spanning" op mn onderrug stond. Kijken hoe donderdag de barbellrow uit gaat pakken wat onderrug betreft.
Squat: 6x100
Leg press: 6x250
SLDL: 6x100
Calf press op legpress: 10x 210
Leg raise: 3x8

Cardio 40 mins 460 KCals

Weer lekker getraind vandaag, alles was weer goed opgepompt :) Merk het aan mijn schouders, daar zie ik ineens 2 dikke aders doorheen schijnen.
BB row: 6x100, volgende week maar eens 110 proberen
Hammer curl: 6x16, volgende week moet 18 wel te doen zijn
Flat bench: 3x110
Extra upright rows: 4x60
Side lateral raise: 6x16

Cardio 45 mins 505 KCals

Squat: 6x110 daarna 1x125 en dat ging nog vrij makkelijk
Toch maar licht gedeadlift, maar bij de 4e x 110 voelde ik dat ik moest stoppen. Voor de zekerheid nog maar ff een week of 3 zonder deadlift want ik voel nu toch weer een steekje in mijn rug. Ik hoop maar dat het na die 3 weken echt over is dus daarom voor de zekerheid de Barbellrow en SLDL ook maar er uit halen. Zwaar frustrerend want dat zijn toch een paar van mijn favoriete oefeningen en de alternatieven zijn echt shit (apparaten)
Leg curls: 6x90
Kuiten op legpress: 10x200
Crunches : 3x20

45 mins cardio 530 KCals

Ben je al is naar de fysio geweest? I can imagine hoe je je voelt. deadliften is een geile oefening. Als je m nie kan doen lijkt me idd erg frustrerend

Ben je al is naar de fysio geweest? I can imagine hoe je je voelt. deadliften is een geile oefening. Als je m nie kan doen lijkt me idd erg frustrerend

Nee nog niet, maar ik weet wel dat rust een hoop doet maar ik ben telkens te ongeduldig want tja, je weet zelf hoe een goede lift voelt :D
Maar nu ga ik die oefeningen er uit laten waarmee je je onderrug op die manier belast voor de komende 3 weken ofzo, en me aan me eigen afspraken houden.
Met squatten trouwens geen last van, het gaat echt om die "knik".

Incline bench: 6x90, daarna 3x100
Cable crossover: 6x37.5
Standing Military press: 6x60
CGBP: 6x80, daarna 4x90
T-Bar row :6x100
chinups: 6xbw-10
BB curl: 6x35

Cardio 45 mins 510 KCals. Begon net toch weer een beetje naar ammoniak te ruiken tijdens de cardio dus ik vraag me af wat er fout gaat áls er wat fout gaat.

Squat: 6x110
Leg press: 6x250
Legcurl: 6x90
Calf press op legpress: 10x 200
Leg raise: 3x8

Cardio 45 mins 545 KCals

Weer lekker begonnen zo te lezen. Ik ken het heb precies hetzelfde als jij. Geen problemen met aanzetten van massa, maar het eraf krijgen.......... :(
Keep up the good work en ik volg je zeker!

BB row: 6x100 (was ff vergeten dat ik niks met onderrug zou doen maar ja)
Hammer curl: 6x18
Flat bench: 4x110
Skullcrushers: 4x50
Side lateral raise: 6x14

Cardio 515 KCals

Morgen weer lekker knallen met die benen maar dan geen deadlifts. In plaats daarvan legextensions en dat rug-standaard ding.

Squat: 6x110 daarna 125 en dat was niet lekker voor onderrug, normaal nooit last van.
Straks maar de hete douche er op en zie van het weekend het gevolg wel. Dus wss ook de squat er uit de komende weken :(
onderrug op standaard: 8x+10
Leg extensions: 6x140 (vol blok+dumbbell van 20)
Leg curls: 6x90
Kuiten op legpres: 10x210
Crunches 3x20

Cardio 520 KCals. Vanmorgen ben ik omdat ik ongeduldig ben maar ff weer op de weegschaal gaan staan en vergeleken met vorige week zondag was er maar een hele krappe halve kilo af. Dus laten we zeggen dat er komende zondag in totaal iets van een halve kilo af is.

Er gaat altijd vocht af tijdens het afvallen dus puur vet is het niet anders was t geen probleem. Dus ik ga om de resultaten van afgelopen winter weer te behalen ook terug naar dat aantal calorieen in mijn voedselschema. Ik ga nu dus naar 2700 per dag en daar moet ik dan 2 boterhammen voor laten staan. Kijken of ik hiermee volgende week net als van de winter een kilo per week kan halen. Ik zal hierdoor ook weer een beetje spierverlies krijgen maar dat neem ik maar voor lief. Dat zit er ook weer snel aan dus ik vind het niet zo erg.

Mijn idee is om na de cut weer richting bulk te gaan door elke week 100 calorieen toe te voegen aan het eetschema dat ik nu volg om af te vallen tot ik weer aan de 3500 calorieen per dag zit. Daar ging ik vorige winter ook best hard op qua kracht en vooral de massa op mijn rug ging goed. Ik wil iig niet van de een op andere dag van 2700 naar 3500 gaan.

Prettig weekend:)

Incline bench: 6x90
Cable crossover: 6x37.5
Military Press: 6x70
CGBP: 6x90
T-Bar row apparaat :6x100
chinups: 6xbw-5
BB curl: 6x40

Cardio ging zwaar vandaag, moest echt op laag niveau gaan zitten om onder de 140 hartslagen te blijven. 450 KCals ongeveer

Vandaag de benen maar aangepakt op apparaten om de onderrug te ontzien.
Dus legpress, legcurl dat soort dingen. Dit ga ik zo 3 weken volhouden en dan weer eens kijken hoe het gaat met de normale oefeningen. Niet zo spannend verder op die apparaten, wel redelijk zwaar gegaan.
Cardio op de dinsdag gaat altijd beter dan op maandag: 560 KCals

Beetje gepiekt daarnet voor de lol, ging wel lekker
Pullups: 5xbw
Ipv BB row Tbar dinges onderhands en smal: 6x100
Hammer curl: 6x18 4x20
Flat bench: 5x110
Side lateral raise: 6x16

Cardio 515 KCals

Zo te zien blijf ik nog steeds een heel klein beetje sterker worden :)

Vandaag weer beentjes gedaan op apparaten, lekker zwaar gegaan met alles. Op de legextension maar paar dumbbells van 20 kilo er bovenop gegooid om het wat zwaarder te maken maar ging nog te makkelijk. Durfde er niet meer op te leggen want misschien breekt die kabel dan wel. K*tapparaten :(

Cardio 535 KCals.

Terug
Naar boven