AndroidHealthClinic

Nos' cutlog

• Topic Starter Topic Starter
Vrijdag wel benen getraind, maar niet boeiend qua prestaties, tis echt shit geworden maar deze week word t weer knallen.

Net gedaan:
Bankdrukken : 5x100
flyes in cable cross: 6x35
Military met dumbbells: 6x26
cgbp: 6x80
3 setjes dips
4 x10 legraises
Dus nog steeds wel ff wat minder maar het begint langzaamaan weer terug te komen. Gewoon knallen met die zooi :@

Cardio: 485 kc

Nog niet tevreden maar toch wel zo zwaar gegaan als ik nu kan.
T-bar ding : 6 x100
pullups: 5 x zonder hulp
Roei apparaat: 6 x 100
side raise : 6 x 12 (maar nu helemaal omhoog)
rear raise : 6 x 12
Barbell curls : 6 x 37.5
hammer curls: 6 x 18

Cardio: 495 kc

Gister niet gegaan, dus alles opgeschoven naar vandaag en zaterdag
Benen zijn zwaar achteruit gegaan blijkbaar in de rust. Dacht dat het wel terug zou komen maar word toch ff wachten op de bulk.
Kreeg met moeite op de legpress 210 kilo weg 3 x
130 kilo deadlift ook maar 3 x, stifflegged gingen wel weer dan: 5x110
kuiten op de legpress ging wel zwaar ook weer, maximaal 220 kilo 35 x

Cardio: 495 kc
Denk dat ik mijn volgende logupdates de laatste 6 weken vanaf nu wekelijks ga bij houden.
Er verandert verder weinig, en dit zijn de laatste loodjes, dus ik hou t wel bij samenvattingen :)

Nou, ik ga dan officieel toch stoppen. Ik ben van begin december al bezig, en vind het wel mooi geweest. Ik merk dat ik wss te veel bezig ben geweest er mee, of ik ben het gewoon zat aan het worden omdat ik het zat aan het worden ben :p Wat het ook is, ik stond gisteren weer op een cardioapparaat en dacht: wat doe ik hier? Ik stapte meteen af en ben naar huis gegaan. Ik heb er over nagedacht, want ik heb mijn doel nog niet bereikt. Ik ben wel heel erg ver gekomen maar die 10% is voor volgend jaar hoop ik. Ik WIL nu gewoon echt weer gaan bulken, vooral na de buikgriep die ik heb gehad ben ik veel kracht verloren en die krijg ik alleen terug door goed te eten. En ik wil ook gewoon weer lekker beesten in die sportschool, ik word helemaal hersendood van dit gedoe..
Ff voor de tussenstand (let niet op me kop ben net wakker)
GroteFoto-8D7ZEYWC.jpg

GroteFoto-HY3QU4S6.jpg

Ik woog dus 100 kilo, nu 84. Wat er nog te verbeteren valt: Vet op me borst nog een beetje, en onderkant buik. Vooral als ik het warm heb krijg ik soms puffy nipples en dat suckt. Ben ik tevreden? Jazeker! Ik heb veel werk verzet en het heeft resultaat gehad; ik heb het niet voor niks gedaan. Heb er jaren niet zo "droog" uit gezien (ik denk rond 15%?) Maar ik geloof ook dat je moet doen waar je zin in hebt, doe je dat niet dan gaat het je tegenstaan. En dat is natuurlijk niet de bedoeling van een hobby. De eerste 2 en halve maand vond ik t wel grappig, toen werd het steeds minder leuk. Vanaf nu ga ik gewoon goed me eten in de gaten houden zodat t niet nog een keer hoeft. Cleanbulken dus, en ik heb een pot creapure die op moet dus daar ga ik :D

Wat ik naar mijn mening er van geleerd heb: (thanks cutmetperen ook en nog iemand die t over mijn e/k/v had, ben te lui om te spitten nu :p)
Wat in de stickies staat is gewoon helemaal waar.
Let op je voeding!
Als je iets echt wilt en je er toe zet dan krijg je zeker resultaat.
Afvallen is mentaal en lichamelijk vrij belastend. (voor mij iig)
Je voeding is meer dan het halve werk, dus ga niet lopen k*tten tijdens het cutten :D
Let op je voeding!
Je moet ook wel is jezelf gunnen van iets te genieten. Dat heb ik dus eigenlijk net iets te weinig gedaan tussendoor.
Pain is idd temporary en pride forever
LET OP JE VOEDING!

Maar goed, ik sluit nu af, dus tot de volgende cut volgend jaar voor die laatste kilootjes.
Hoihoi!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IC77I8JG.jpg

Als ik die foto vergelijk met je laatste ben je echt veel afgevallen! 16kg is ook niet niks! Welk vet percentage zit je nu 14 ofzo? Respect en gl met bulken.

Edit ik zie dat je denkt dat je 15 procent hebt, ik denk wel dat het net iets lager is ;)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IC77I8JG.jpg

Als ik die foto vergelijk met je laatste ben je echt veel afgevallen! 16kg is ook niet niks! Welk vet percentage zit je nu 14 ofzo? Respect en gl met bulken.

Edit ik zie dat je denkt dat je 15 procent hebt, ik denk wel dat het net iets lager is ;)
Bedankt en jij gl met cutten ;)
Ja ik schat het zo ongeveer, heb nog wel me vetrandje op me buik en borst nog, maar goed dan heb ik volgend jaar weer wat te doen ;) Deze week lekker niks gedaan, ben constant moe. Volgende week hopelijk lekker knallen zoals vanouds :p

nice job!!

maar dan zit je bij 100kg toch hoger dan die 20pct niet?

nice job!!

maar dan zit je bij 100kg toch hoger dan die 20pct niet?

Bedankt!
Ja ik had het idd een beetje onderschat ;) maar hou ook rekening met dat ik een hoop vocht kwijt ben, en een beetje spier. Dus echt heel ver zat ik er niet van af; misschien dat het 22% was. Het blijft allemaal geschat natuurlijk :)

vind dat je krachtstats nog hoog zijn voor je gewicht :P

jij hebt ongeveer, zelfde VVM als mij denk, maar je bent wel sterker :P

.. en ik ga weer verder! Het kriebelt gewoon weer, en wil toch echt die puffy nippels kwijt naast het vet onderkant buik. En ik heb het gevoel ook dat ik er weer tegen aan kan.
Ik woog een paar weken na het cutten alweer bijna 90, en nu weeg ik dus al 2 maanden stabiel 92 kilo. Dus het resultaat tot nu toe is netto 8 kilo vet. Ben geen vet aangekomen volgens mij, tis alleen spier en vocht dat terug gekomen is. Zit dus alweer aan mijn oude prestaties ongeveer van voor ik begon met cutten in december. Beetje last van mijn rug gehad afgelopen dagen maar deze week ga ik de cardio weer beginnen, volgende week een beetje opbouwen naar een half uur (ik train nu 3x per week) en daarna ga ik het eerste schema dat ik deed in dit log weer oppakken dus 4x per week. Ik ga dit 2 maanden doen, en als alles goed gaat 10 weken (en echt niet langer). Ik wil netto ongeveer tussen de 4-5 kilo kwijt gaan raken. Dan zou ik dus ongeveer in een klein jaar tijd totaal 13 kilo vet kwijt zijn en ik vind dat best wel netjes :) Ik ga de eerste 3 weken kijken wat het doet als ik op hogere hartslag cardio doe. Mijn conditie is echt zwaar poep (helaas, dames.. :D) en wil dus dit keer eventueel 2 vliegen in 1 klap slaan.
Qua voeding, ik hou het niet meer alleen bij kip, en op zaterdag word verplicht een junkdag gehouden (altijd handig want meestal zit ik dan bij vrienden en die vinden altijd dat ik moet genieten van het leven, dus eten wat er te eten staat) Ik denk dat als alles goed gaat ik toch heel dicht bij de 10% ga komen. Foto's komen wel als ik klaar ben. Komende anderhalve week dus nog niet mijn voeding aanpassen en echt bezig zijn met cutten maar wel een beetje wennen aan de cardio, daarna weer 100% cut!

Goed man! Succes maar weer en het gaat je lukken :thumbs:

hoe gaat het deadliften. Je had toch al problemen met de grip bij 150 kilo? Gaat t nu beter?

hoe gaat het deadliften. Je had toch al problemen met de grip bij 150 kilo? Gaat t nu beter?

Hey ja idd, leuk dat je t nog weet haha. Ben nu anderhalve week thuis, had last van mijn rug (foutje bedankt). Was weer terug bij 130 kilo, maar kon het maar 3 herhalingen normaal vast houden. Maar ik werd wel weer sterker, maar denk dat ik nu weer een stukje slapper ben. Komende tijd laat ik het deadliften er maar ff uit helaas, ben een beetje onzeker over de conditie van mijn rug. Had een tijdje geleden namelijk nogal fout gedeadlift/squat en ook nog eens een halve dag in mijn tuin lopen k*tten(kan niet lang gebukt zitten)(duidelijk nohomo). Na een kleine 2 weken de draad maar weer opgepakt en langzaam opbouwen en na 3 weken dacht ik mwa.. laat ik maar 140 pakken. Ging vrij makkelijk, maar mijn spieren dachten de volgende dag wel anders. Vandaar nu ff weer anderhalve week rust gepakt, gaat wel weer goed maar ik neem ff geen risico meer met de deadlift. Ik wil trainen en ook weer gaan cutten dus blessures vermijd ik liever ff, dus ff wat langer niet deadliften zodat ik over een maandje ofzo de draad weer op kan pakken.
TL;DR
Wat jij zei werkt wel, maar voorlopig zullen mijn onderarmen het moeten hebben van de wat lichtere barbellrows en pull/chinups.

Wat zei ik dan? Refresh my memory, please :o

Zal wel van mij geweest zijn want het is een goede tip ;)

Ik geloof dat als je zonder belt en straps deadlift je niet alleen je core sterker maakt dus gespierder , maar ook door de grip die je ontwikkelt brute onderarmen krijgt. Scheelt weer zo een k*t oefening te doen als wrist curls of whatever. En het is je eigen kracht geen kracht door hulpmiddelen. Is ook wat waard...imo.. Hoe breed pak jij 'm eigenlijk?

Zal wel van mij geweest zijn want het is een goede tip ;)

Ik geloof dat als je zonder belt en straps deadlift je niet alleen je core sterker maakt dus gespierder , maar ook door de grip die je ontwikkelt brute onderarmen krijgt. Scheelt weer zo een k*t oefening te doen als wrist curls of whatever. En het is je eigen kracht geen kracht door hulpmiddelen. Is ook wat waard...imo.. Hoe breed pak jij 'm eigenlijk?

Let er niet echt op, beetje schouderbreedte ongeveer. Maar ja komende week nog ff geen been en onderrug oefeningen doen vanwege rugpijn. Die paar blessures afgelopen tijd zorgden er voor dat me kracht echt zwaar naar beneden is gegaan, maar schijt aan ik ga gewoon cutten.

Dat is tegelijk mijn update van dit topic. Heb nu weer een beetje cardio gedaan om te wennen, volgende week weer echt van start. Hopelijk de week na volgende week is mijn onderrug weer helemaal in orde. Ben ondertussen begonnen met omscholing voor flensmonteur in de petrochemie. Moet allerlei certificaatjes halen non stop en dat is dan van kwart voor 8 sochtends tot 16 uur smiddags en merkte vandaag dat ik dat toch niet echt meer gewend ben :) Ff kijken hoe dat uitpakt met sporten.

Ik tik ff mijn voedselschema neer, zal hier en daar wel eens varieren qua vlees, want alleen maar kip word je ook simpel van.

Ontbijt (alles de blender in):
250 gram kwark
500 ml halfvolle melk
50 gram brinta
1 banaan

10 uur (of iets rond die tijd)
2 boterhammen
50 gram kipfilet (zit te denken om af te wisselen met rookvlees)

lunch
2 boterhammen
50 gram kipfilet
250 gram kwark
2 eieren

half 3/3 uur
2 boterhammen
50 gram kipfilet
20 gram whey
gevolgd door nog een x 20 gram whey in de sportschool

Avondeten
150 gram kipfilet
25 gram rijst (ongekookt 25 gram)
Verschillende groentes
Maar kan per dag verschillen, ga niet weer constant droge rijst met kip eten.

Snack
50 gram nootjes
1 glas melk

Voor het slapen gaan
500 gram kwark

Totaal is dat: 2854 KCal E/K/V 41/36/23
Zit dus dit keer ruim 100 KCal hoger, maar dat is omdat ik toch spierverlies had en het wil beperken dit keer. Op zaterdag ook een verplichte junkdag.

Zelfde trainingschema:

Mon-Upper
Incline bench
Cable crossover
Military press
CGBP
T-Bar row (denk nog ff 2 setjes chinups tussendoor)
BB curl

Tue-Lower
Squat
Leg press
SLDL
Calf press
Leg raise

Thu-Upper
Pullup(weighted if nessecary)
BB row
Hammer curl
Flat bench
Skullcrushers
Side lateral raise

Fri-Lower
Squat (**** front squat :/ )
Deadlift
SLDL (Leg curls vind ik echt shit)
Calf raise
Crunch

All 3 sets of 6-8 reps.

Eerste 2 weken opbouwen van 15 naar 30 mins cardio, denk dat ik ff wacht met 45 mins tot na een week of 4. Ik ga geen constante snelheid aanhouden, ik doe om de 5 minuten ongeveer 1 minuut op 80% en dan kijken wat het oplevert.
Dat was hem weer :)

Laatst bewerkt:
Zoals eerder in dit log zet ik alleen de prestaties neer van het laatste setje.
Incline bench: 6x90
Cable crossover: 6x32.5
Military press:6x70
CGBP: 6x80
T-Bar row:6x100
Chinups:5xlichaamsgewicht
BB curl: 6x35

Daarna ff 10 mins gefietst op een hartslag tussen de 150-160 gevolgd door 20 mins op de eliptical. Totaal Kcal 300.
Denk dat ik de helft van de nootjes er vanavond maar tussen uit laat voor de zekerheid.
Kracht is nog ff k*t voorlopig vanwege rugklachten laatste tijd, dus ik doe ook nog ff rustig aan wat benen en rug betreft. Morgen dus ook nog ff niet de "grote" oefeningen doen met benen, maar gewoon legextensions en dat soort suffe dingen. Toch merk ik dat mijn kracht langzaam vooruit gaat weer, denk dat ik komende tijd nog goed vooruit kan gaan. Morgen de cardio maar ff hetzelfde houden en dan donderdag 5 minuutjes er tegen aan plakken.

Terug
Naar boven