Zal wel van mij geweest zijn want het is een goede tip
Ik geloof dat als je zonder belt en straps deadlift je niet alleen je core sterker maakt dus gespierder , maar ook door de grip die je ontwikkelt brute onderarmen krijgt. Scheelt weer zo een k*t oefening te doen als wrist curls of whatever. En het is je eigen kracht geen kracht door hulpmiddelen. Is ook wat waard...imo.. Hoe breed pak jij 'm eigenlijk?
Let er niet echt op, beetje schouderbreedte ongeveer. Maar ja komende week nog ff geen been en onderrug oefeningen doen vanwege rugpijn. Die paar blessures afgelopen tijd zorgden er voor dat me kracht echt zwaar naar beneden is gegaan, maar schijt aan ik ga gewoon cutten.
Dat is tegelijk mijn update van dit topic. Heb nu weer een beetje cardio gedaan om te wennen, volgende week weer echt van start. Hopelijk de week na volgende week is mijn onderrug weer helemaal in orde. Ben ondertussen begonnen met omscholing voor flensmonteur in de petrochemie. Moet allerlei certificaatjes halen non stop en dat is dan van kwart voor 8 sochtends tot 16 uur smiddags en merkte vandaag dat ik dat toch niet echt meer gewend ben

Ff kijken hoe dat uitpakt met sporten.
Ik tik ff mijn voedselschema neer, zal hier en daar wel eens varieren qua vlees, want alleen maar kip word je ook simpel van.
Ontbijt (alles de blender in):
250 gram kwark
500 ml halfvolle melk
50 gram brinta
1 banaan
10 uur (of iets rond die tijd)
2 boterhammen
50 gram kipfilet (zit te denken om af te wisselen met rookvlees)
lunch
2 boterhammen
50 gram kipfilet
250 gram kwark
2 eieren
half 3/3 uur
2 boterhammen
50 gram kipfilet
20 gram whey
gevolgd door nog een x 20 gram whey in de sportschool
Avondeten
150 gram kipfilet
25 gram rijst (ongekookt 25 gram)
Verschillende groentes
Maar kan per dag verschillen, ga niet weer constant droge rijst met kip eten.
Snack
50 gram nootjes
1 glas melk
Voor het slapen gaan
500 gram kwark
Totaal is dat: 2854 KCal E/K/V 41/36/23
Zit dus dit keer ruim 100 KCal hoger, maar dat is omdat ik toch spierverlies had en het wil beperken dit keer. Op zaterdag ook een verplichte junkdag.
Zelfde trainingschema:
Mon-Upper
Incline bench
Cable crossover
Military press
CGBP
T-Bar row (denk nog ff 2 setjes chinups tussendoor)
BB curl
Tue-Lower
Squat
Leg press
SLDL
Calf press
Leg raise
Thu-Upper
Pullup(weighted if nessecary)
BB row
Hammer curl
Flat bench
Skullcrushers
Side lateral raise
Fri-Lower
Squat (**** front squat :/ )
Deadlift
SLDL (Leg curls vind ik echt shit)
Calf raise
Crunch
All 3 sets of 6-8 reps.
Eerste 2 weken opbouwen van 15 naar 30 mins cardio, denk dat ik ff wacht met 45 mins tot na een week of 4. Ik ga geen constante snelheid aanhouden, ik doe om de 5 minuten ongeveer 1 minuut op 80% en dan kijken wat het oplevert.
Dat was hem weer