XXL Nutrition

Nos' cutlog

Vandaag weer voor het eerst getraind na de griep of wat het ook was.
Ging een beetje houterig maar met bankdrukken ging het lekker. Rest was beetje moeilijk.
Maar half uur cardio gedaan, morgen weer 3 kwartier

>>>>Fotoupdate in de beginpost ge-edit. Tijdens de griep trouwens 2 kilo verloren, weeg nu ongeveer 87 kilo

Ik was laatst ook met griep best veel afgevallen, is dit nou spier of vet? Mij lijkt het dat het vet is omdat je lichaam probeert te herstellen van de griep en daar gebruikt hij het opgeslagen vet toch voor ?

(Griep FTW?)

• Topic Starter Topic Starter
Ik was laatst ook met griep best veel afgevallen, is dit nou spier of vet? Mij lijkt het dat het vet is omdat je lichaam probeert te herstellen van de griep en daar gebruikt hij het opgeslagen vet toch voor ?

(Griep FTW?)

Denk meer vocht ;)

ziet er goed uit man op je foto's!!

gaat de goeie kant op.
hoelang wil je het nog vol houden

ziet er goed uit man op je foto's!!

gaat de goeie kant op.
hoelang wil je het nog vol houden

Ik trek er nog 2 maanden voor uit en dan wil ik er echt mee klaar zijn man..
Hopelijk begint nu eindelijk het vet aan de buitenkant op mijn romp mee te komen:rolleyes:

Ik trek er nog 2 maanden voor uit en dan wil ik er echt mee klaar zijn man..
Hopelijk begint nu eindelijk het vet aan de buitenkant op mijn romp mee te komen:rolleyes:

Netjes die foto's, gaat goed. Ik snap precies wat je bedoelt met je laatste zin. Maar waar je het liefste wil dat het vet weggaat, gebeurt dat helaas als laatste :). Maar je taille is al een stuk beter zo, ziet er veel gezonder uit.
Complimenten.

Netjes die foto's, gaat goed. Ik snap precies wat je bedoelt met je laatste zin. Maar waar je het liefste wil dat het vet weggaat, gebeurt dat helaas als laatste :). Maar je taille is al een stuk beter zo, ziet er veel gezonder uit.
Complimenten.
Bedankt :) ( en je had toen gelijk dat ik een hoger vet% had ;) )

Ben dinsdag niet gegaan, dus vandaag pullups en hammers er in gegooid
Dus hier de pieken.
Schuin bankdrukken: 3x100 (had nog dik spierpijn van maandag)
Schouderpress: die heb ik maar overgeslagen vanwege spierpijn
Dips: 4x8 zonder hulp
Upright rows: 4x57,5
pullups: 5 x zonder hulp
chinups: 3x6 zonder hulp
Biceps op schuine bank met EZ bar: 6x42,5
hammercurls: 6x18

Cardio: 495 KC
Tja das weer minder aan het worden omdat ik telkens lichtere gewichten invoer volgens mij. Maar goed, 30 kc minder ofzo sinds het begin zal niet zo veel schelen.

Laatst bewerkt:
Ik ga ff niks posten over wat ik net gedaan heb, maar ik kap ff een weekje met sporten. Voor de griep had ik al een beetje last er van, maar ik zit tegen een sport burnout aan en ik kan beter ff wat anders gaan doen. Dus tot over een week!

Ik ga ff niks posten over wat ik net gedaan heb, maar ik kap ff een weekje met sporten. Voor de griep had ik al een beetje last er van, maar ik zit tegen een sport burnout aan en ik kan beter ff wat anders gaan doen. Dus tot over een week!

Ik heb precies het zelfde
ik doe nu ook ff een weekje rustig aan
totaal geen zin en puf meer
denk dat we iets te fanatiek bezig zijn geweest

ik heb het zelfde gehad vorige week, heb gans de week alleen getraind zonder cardio (zit ook in de cut) en van dinsdag tot zondag savonds gegeten waar ik echt zin in had.

heeft me deugt gedaan want ben er vandeweek weer ingevlogen met volle motivatie.

Ik heb precies het zelfde
ik doe nu ook ff een weekje rustig aan
totaal geen zin en puf meer
denk dat we iets te fanatiek bezig zijn geweest
dit dus
en dit (hoop ik wel)
ik heb het zelfde gehad vorige week, heb gans de week alleen getraind zonder cardio (zit ook in de cut) en van dinsdag tot zondag savonds gegeten waar ik echt zin in had.

heeft me deugt gedaan want ben er vandeweek weer ingevlogen met volle motivatie.

Zo, na 2 weken maar weer is ff gaan kijken in de sportschool. Rug en borst gedaan. Spierconditie gaat wel hard achter uit :p Maar goed denk dat ik er maandag weer tegen aan kan voor die laatste paar kilootjes. Afgelopen 2 weken gewoon gegeten waar ik trek in had, maar niet te veel en niet te gek. Wel 1 kilo kwijt weer??? Blijft steeds minder over van me :p Maar goed, na de cut weer lekker bulken en creatine dus dan komen er wel weer een paar kilo's terug.
Nou ja tot maandag

Ging wel zwaar maar goed, hier komt ie
Bankdrukken: 3x100
Military in smith: 6x70
Flyes: 6x16 (ben maar gestopt want nog flink spierpijn van vrijdag)
5 sets van 8 dips
ropepulls: 6x35
3 sets van 10 legraises (ff weer rustig aan doen)

Cardio 480 KC

Heb er weer zin in en het gaat gewoon lukken. Alleen wel jammer dat mensen beginnen te merken dat ik "kleiner" word, maar goed, dat komt wel weer goed.

gaat nog steeds lekker met je heh nos? Keep up the good work!:)

gaat nog steeds lekker met je heh nos? Keep up the good work!:)

Ik doe me best, kan alleen die rijst met kipfilet niet meer weg krijgen, dus daar ga ik wat pindasaus boven op gooien om het nog een beetje eetbaar te maken.
Ben ondertussen in de 2 weken dat ik niks gedaan heb toch gewicht kwijt, weeg nu 85.5

Net lekker rug en biceps getraind, ik ga ff geen stats neer zetten, ik doe alles lekker rustig aan eigenlijk.. en moet toch weer ff "terug" komen qua kracht enzo.
Zo debiel hoe snel je je kracht en uithoudingsvermogen kwijt bent na een korte "vakantie". Kan niet wachten tot ik weer kan eten zonder teveel na te denken en creatine er in te gooien :cool: Maar goed, ik trek er met deze week bij nog 2 maanden voor uit, en dan ben ik echt wel klaar. Zo niet dan is t pech hoor ;) Kan nu wel mijn bovenste blokjes al redelijk zien, dus das wel een goed teken volgens mij

Cardio 480 KC ( tja word steeds een beetje minder door minder gewicht op die dingen :) )

Ik doe me best, kan alleen die rijst met kipfilet niet meer weg krijgen, dus daar ga ik wat pindasaus boven op gooien om het nog een beetje eetbaar te maken.
Ben ondertussen in de 2 weken dat ik niks gedaan heb toch gewicht kwijt, weeg nu 85.5

Net lekker rug en biceps getraind, ik ga ff geen stats neer zetten, ik doe alles lekker rustig aan eigenlijk.. en moet toch weer ff "terug" komen qua kracht enzo.
Zo debiel hoe snel je je kracht en uithoudingsvermogen kwijt bent na een korte "vakantie".
Kan niet wachten tot ik weer kan eten zonder teveel na te denken en creatine er in te gooien :cool: Maar goed, ik trek er met deze week bij nog 2 maanden voor uit, en dan ben ik echt wel klaar. Zo niet dan is t pech hoor ;) Kan nu wel mijn bovenste blokjes al redelijk zien, dus das wel een goed teken volgens mij

Cardio 480 KC ( tja word steeds een beetje minder door minder gewicht op die dingen :) )

Idd, zit in het zelfde bootje, moet ook effe terug komen.Maar gaat de goede kant alweer op. Sucses.:)

Vandaag lekker gefietst, dus wat extra gegeten en daarna door naar de sportschool. Denk dat 2 uur fietsen wel wat doet.

Schuin bankdrukken: 6x90
military met dumbbells: 6x26
dipmachine: 6x115
3 setjes chins
3 setjes t-bar ding 80 kilo maar dan handen niet breed maar laag (kan t niet goed verwoorden)
biceps op schuine bank met ez bar: 6x40

cardio 485 KC

Nice, dipmachine is chill he? Ik voel me triceps iig heel goed daarmee:D

Bij ons loopt ie tot 100, vind het voldoende moet ik zeggen. Maak wel setjes met dat gewicht maar voelt altijd nog steeds heel zwaar. En als dat niet zo is zorg ik wel dat de negatieve reps heel langzaam gaan. Voordeel is dat ik toch meestal alleen met barbell of dumbbells werk:p

Terug
Naar boven