Ot92
Huge Freak
- Waardering
- 1.030
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Is mijn bruur jwt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heeft iemand leuk geprobeerd maar dat filmpje is jaren oud
Wou gewoon zijn 5 minutes of fame, zie die slecht gemaakte "anonymous" video, intentie was gewoon aandacht proberen krijgen voor hun boodschap.Wat wil je nou eigenlijk zeggen dan dat t allemaal best wel normaal is verder?
oh wistk nietheeft iemand leuk geprobeerd maar dat filmpje is jaren oud
"psychische afwijkingen" is voor een groot deel onzin, net zoals vele mensen met "ADHD" geen ADHD hebben. Denk eerder aan een normaal persoon. Een normaal persoon kan dit perfect doen, net zoals er in de SS ook een heleboel normale personen zaten die veel ergere dingen deden.Lone wolf die door huidige omstandigheden in de wereld en de media drang had een sterke ideologie uit te spreken. Neem daarbij psychische afwijkingen die waarschijnlijk tot dit soort acties geleid hebben. Althans zo komt het op mij over. Bij het 8 uur journaal inbreken is dan ook wel een van de beste zo niet de beste manier om in de schijnwerpers te komen. Portie aandacht heeft ie wel gehad in ieder geval. Weet dat er meerdere zijn die hierover fantaseren, percentage dat tot actie over gaat is alleen echt miniem.
Zul jij wel weten het is jou bruur zeg je net.
Wat was zijn straf?
Hij wordt nog verhoord, maar hij past natuurlijk de zwijg methode toe
Goed opgevoed mijn bruur

Wat een taal.
Hij zwijgt gewoon
Of beroept zich op zwijgrecht
f**k jou en je grammar nazi praktijken
Sow! die zit.

Wat een taal.
Hij zwijgt gewoon
Of beroept zich op zwijgrecht

f**k jou en je grammar nazi praktijken