XXL Nutrition

NOS journaal gegijzeld 29/01/15

Wat wil je nou eigenlijk zeggen dan dat t allemaal best wel normaal is verder?
Wou gewoon zijn 5 minutes of fame, zie die slecht gemaakte "anonymous" video, intentie was gewoon aandacht proberen krijgen voor hun boodschap.

Hij kan nog niet eens deftig een pistool vasthouden + zijn lichaamstaal. Betwijfel of het zelfs een echt / geladen pistool was.
---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:58 ----------
heeft iemand leuk geprobeerd maar dat filmpje is jaren oud
oh wistk niet

Hij is opgepakt door politie, vraag me af hoeveel boete hij kreeg

Neppe gun dus.

Lone wolf die door huidige omstandigheden in de wereld en de media drang had een sterke ideologie uit te spreken. Neem daarbij psychische afwijkingen die waarschijnlijk tot dit soort acties geleid hebben. Althans zo komt het op mij over.

Bij het 8 uur journaal inbreken is dan ook wel een van de beste zo niet de beste manier om in de schijnwerpers te komen. Portie aandacht heeft ie wel gehad in ieder geval.

Weet dat er meerdere zijn die hierover fantaseren, percentage dat tot actie over gaat is alleen echt miniem.

Morgen is ie weer op vrije voeten dus

Lone wolf die door huidige omstandigheden in de wereld en de media drang had een sterke ideologie uit te spreken. Neem daarbij psychische afwijkingen die waarschijnlijk tot dit soort acties geleid hebben. Althans zo komt het op mij over. Bij het 8 uur journaal inbreken is dan ook wel een van de beste zo niet de beste manier om in de schijnwerpers te komen. Portie aandacht heeft ie wel gehad in ieder geval. Weet dat er meerdere zijn die hierover fantaseren, percentage dat tot actie over gaat is alleen echt miniem.
"psychische afwijkingen" is voor een groot deel onzin, net zoals vele mensen met "ADHD" geen ADHD hebben. Denk eerder aan een normaal persoon. Een normaal persoon kan dit perfect doen, net zoals er in de SS ook een heleboel normale personen zaten die veel ergere dingen deden.

mmbg5i.jpg

IN

Was aan het werk, iemand cliffs?

IN

Was aan het werk, iemand cliffs?

-19 jarige mocro ofzo valt NOS studio gewapend binnen
-wilt speech doen over blablabla, lukt m niet
-team van amateur wouten valt binnen
-19 jarige kerel geeft zicht per direct over
-wapen schijnt achteraf fake te zijn

Dat is het wel zo'n beetje.

Terug