Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We zijn nu druk bezig met het onderzoek, we zijn druk bezig met het onderzoek, het is voor ons ook net nieuw en we zijn druk bezig met het onderzoek
Het is dan ook puur speculeren dat ik ook doe. Ik zeg niet dat het 100% zeker is dat het een fake wapen is. Ik baseer me op zijn gedragingen, iedere seconde ligt zijn vinger op de trekker terwijl hij tijdens bepaalde bewegingen tamelijk veel druk op de trekker zet. Dit zie ik iemand niet doen met een echt wapen.. Op bepaalde momenten kan hij zichzelf gewoon schieten. (wat wel mooie tv zou opleveren) En zoals ik al zei ik zie deze gozer niet echt de connecties hebben om dit te kunnen bemachtigen. 100% mening, 0%feit - dit maar even voor de duidelijkheid.Je zegt eerst dat je niet aan beelden kan zien of het echt is, vervolgens doe je zelf een speculatie. Ze geven aan dat ze nog niet kunnen zeggen of het wapen echt is.
quote politie:
Of het wapen echt of nep was: Zijn ze aan het onderzoeken..
Het is dan ook puur speculeren dat ik ook doe. Ik zeg niet dat het 100% zeker is dat het een fake wapen is. Ik baseer me op zijn gedragingen, iedere seconde ligt zijn vinger op de trekker terwijl hij tijdens bepaalde bewegingen tamelijk veel druk op de trekker zet. Dit zie ik iemand niet doen met een echt wapen.. Op bepaalde momenten kan hij zichzelf gewoon schieten. (wat wel mooie tv zou opleveren) En zoals ik al zei ik zie deze gozer niet echt de connecties hebben om dit te kunnen bemachtigen. 100% mening, 0%feit - dit maar even voor de duidelijkheid.
Het enige dat ik zeker weet dat je op de beelden niet kan uitmaken of het echt of nep is. Die replica's worden namelijk identiek nagemaakt.
?Waar heeft u die info (broken link) http://www.linkedin.com/pub/tarik-zahzah/0/b91/90bDit schijnt hem te zijn: http://www.facebook.com/tarik.zahzah?fref=ts
Ja vind ik ook, niet eens enige vorm van afleiding. Als hij kwaad in de zin had, had hij heel wat meer kunnen doen.
Zeg ik dat wel dan? Ik zeg dat mijn pa die opmerking maakte, niet dat hij gelijk heeft of wat dan ook..hij speculeerde ook.
Dat is toch ook niet gericht naar jouw??
Godver, wat doe je moeilijk...
Alweer.Drie keer raden wie er weer op de bank zit bij Jinek
Puur toeval dan dus dat je begon over dat je niet kan zien of het wapen nep was, als het niet naar mij gericht was. Random gedachte van jou zekerAlweer.
Zijn er 20, dus genoeg om ieder gat te vullen..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja het zal dat zijn, je hebt volkomen gelijk. Kunnen we het hier dan bij laten? Oké dankje.
Ja het zal dat zijn, je hebt volkomen gelijk. Kunnen we het hier dan bij laten? Oké dankje.
Heerlijk.