g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha je zegt het zelf ook nog verkeerd, van elke kcal boven je verbruik wordt je dik, of dat nou (on)verzadigd vet is, carbs of eiwit.
natuurlijk wordt je in de bulk dik van alles boven je onderhoud...haha je zegt het zelf ook nog verkeerd, van elke kcal boven je verbruik wordt je dik, of dat nou (on)verzadigd vet is, carbs of eiwit.
Het gaat hier over een cut he, niet over bulknatuurlijk wordt je in de bulk dik van alles boven je onderhoud...

Nevermind, jullie begrijpen niet wat ik wil zeggen, maar jullie zullen wel gelijk hebben aangezien ik nog vrij nieuw ben in de 'voedingwereld'![]()
van goede vetetn wordt je niet zo snel dik als van verzadigd vet... Worden gebruikt voor testosteronaanmaak ed... Ik weet er ook niet alles van het maar wat ik hier op het forum heb gelezen/geleerd
van goede vetetn wordt je net zo snel dik als van verzadigd vet...
je snapt wel wat ik bedoel 
http://www.t-nation.com/free_online.../saturated_fat_killer_or_testosterone_booster
Vet is een testbooster, en aangezien verzadigd vet ook vet is....je snapt wel wat ik bedoel
![]()
http://www.t-nation.com/free_online.../saturated_fat_killer_or_testosterone_booster
Vet is een testbooster, en aangezien verzadigd vet ook vet is....je snapt wel wat ik bedoel
![]()
Noten zijn lekker!! Ik neem overdag altijd borrelnoten en 's avonds m&m's in me kwark.

je wilt me gewoon verkeerd begrijpen he....
Als iemand vanzichzelf al weinig vet eet(en ja, dan doen er een hoop...want van vet eten wordt je dik...), en gaat dan opeens meer (optimaal) eten, zal zn test geboost worden. Moet je nou echt elke x wat te mierennken hebben?
dus wat is nou het beste joep?
vette noten? of juist minder vette noten?
je eet de noten toch juist om de goede vetten?