MuscleMeat

noten

van goede vetetn wordt je niet zo snel dik als van verzadigd vet... Worden gebruikt voor testosteronaanmaak ed... Ik weet er ook niet alles van het maar wat ik hier op het forum heb gelezen/geleerd

haha je zegt het zelf ook nog verkeerd, van elke kcal boven je verbruik wordt je dik, of dat nou (on)verzadigd vet is, carbs of eiwit.

Het gaat hier over een cut he, niet over bulk :D natuurlijk wordt je in de bulk dik van alles boven je onderhoud...

• Topic Starter Topic Starter
oke vrienden, eventjes terug naar mijn vraag :P

is dit een goed schema?

20:00 = magere melk + protein 80 (whey)
23:00 = magere kwark + nootjes

en welke nootjes kan ik dan het beste pakken?
gewoon ongezouten pinda's?

van goede vetetn wordt je niet zo snel dik als van verzadigd vet... Worden gebruikt voor testosteronaanmaak ed... Ik weet er ook niet alles van het maar wat ik hier op het forum heb gelezen/geleerd

eh...test boost krijg je JUIST van VERzadigdvet.

Je krijgt geen 'test boost' van verzadigde vetten. Je moet zorgen dat je niet te weinig verzadigde vetten binnenkrijgt. En dat is meestal geen probleem -als je zuivelproducten/brood enzenz eet-. Extra verzadigde vetten na de basisbehoefte hebben geen toegvoegde waarde.

Noten zijn lekker!! Ik neem overdag altijd borrelnoten en 's avonds m&m's in me kwark.

http://www.t-nation.com/free_online.../saturated_fat_killer_or_testosterone_booster

Vet is een testbooster, en aangezien verzadigd vet ook vet is.... :P je snapt wel wat ik bedoel :P

NEE. Geen booster. Je test productie gaat niet magisch omhoog door het innemen van vet. Enigste wat bewezen is het feit dat als mensen te weinig vetten binnenkrijgen, de productie van hormonen ontregeld raakt.

'Dat betekent toch dat als je meer vet eet, je een hoger test productie hebt!!l ololol test booster ftw!1oen' Uhm. Nee.

Vele studies die daar staan zijn incompleet, weinig subjects enz.

'After reviewing the literature and studies presented in this article, one can't say that increased consumption of saturated fat definitively increases Testosterone levels, but it may, especially in strength training individuals. It's evident, though, that a higher total intake of dietary fat (30-35% of calories) does increase Testosterone levels compared to a low fat diet.'

It 'may'. Misschien. Heel misschien. Staat in de conclusie ook niets over saturated fats in, maar over dietary fats in het algemeen. Dan nog neem ik liever unsaturated fats dan saturated omdat er ook negatieve gevolgen aan zitten.

'Unfortunately, again, the sample size is small. As a side, the researchers also found a negative correlation between protein intake and Testosterone levels (i.e. consuming too much protein leads to decreased T).'

OOOOHhhh rrrreaaally? Iedereen van de protein af! OMG. REVELATIUNS.

je wilt me gewoon verkeerd begrijpen he....

Als iemand vanzichzelf al weinig vet eet(en ja, dan doen er een hoop...want van vet eten wordt je dik... :rolleyes:), en gaat dan opeens meer (optimaal) eten, zal zn test geboost worden. Moet je nou echt elke x wat te mierennken hebben?

Noten zijn lekker!! Ik neem overdag altijd borrelnoten en 's avonds m&m's in me kwark.

Held! :D

je wilt me gewoon verkeerd begrijpen he....

Als iemand vanzichzelf al weinig vet eet(en ja, dan doen er een hoop...want van vet eten wordt je dik... :rolleyes:), en gaat dan opeens meer (optimaal) eten, zal zn test geboost worden. Moet je nou echt elke x wat te mierennken hebben?

Waarom zeg je dat niet meteen? Moet het er nu persen want iedereen zegt wat maar niemand onderbouwt zijn of haar mening.

Mij is geleerd dat 5% van je calorieen uit vetten moet bestaan om je hormoonproductie voor een actieve levensT te behouden. That's the minimum. Daarboven doet het niet veel extra, daaronder is not good.

Ik denk dat iedereen wel aan die 5% komt.

Terug
Naar boven