AndroidHealthClinic

Nou lieverds, begin kom maar met jullie mening over DIT

Johny zei:
Grappig, ik zat woensdag in lijn 13 richting Geuzeveld. In de kern van de tram stond een Marrokaanse kerel de hele rit Hamas te schreeuwen en zeggen dat alle Joden naar het gas moesten. Verder liep hij te roepen dat Mohamed B een held was. Al die andere gasten zaten er bij de grijnzen.

Niemand doet wat, de trambestuurder belt geen politie ofzo. En er worden maar van die domme artikelen geschreven dat de allochtonen onderdrukt worden. Zielige sukkels.

Je deed zelf ook niks bro :)

Johny zei:
Grappig, ik zat woensdag in lijn 13 richting Geuzeveld. In de kern van de tram stond een Marrokaanse kerel de hele rit Hamas te schreeuwen en zeggen dat alle Joden naar het gas moesten. Verder liep hij te roepen dat Mohamed B een held was. Al die andere gasten zaten er bij de grijnzen.

Niemand doet wat, de trambestuurder belt geen politie ofzo. En er worden maar van die domme artikelen geschreven dat de allochtonen onderdrukt worden. Zielige sukkels.

Net als deze apen heb je van die kale lonsdale neonazis die van alles uithalen. K*tjeugd heb je overal, je hoeft niet alle allochtonen over een kam te scheren, dat doe ik ook niet met autochtonen als lonsdalejongeren weer voor problemen zorgen.

DonnieBrasco zei:
Net als deze apen heb je van die kale lonsdale neonazis die van alles uithalen. K*tjeugd heb je overal, je hoeft niet alle allochtonen over een kam te scheren, dat doe ik ook niet met autochtonen als lonsdalejongeren weer voor problemen zorgen.

Het verschil... wij Nederlanders gaan daar niet bijstaan glimlachen.. van ja je hebt gelijk...

daarbij niet iedere kale met londsdale, omslag in de spijkerbroek en kisten aan zorgt voor problemen... laat staan dat het een neo-nazi is... Het zijn stuk voor stuk skinheads.. en een aantal zijn neo-nazi

MightyDuck zei:

Dit is een belachelijke reactie.. we zien toch in de media dat we dan zullen worden vermoord...

Op die website wordt er gesproken van rasisme.. en het in een hoek duwen van de islam- samenleving..

iedereen die ik spreek hierover.. begrijpt dat het een kleine groepering is.. dat niet elke moslim ...het extremisme aanhangt.. kortom de meesten zullen begrijpen dat alleen de extremen gevaarlijk zijn.. idem dito, dat neit iedere skin een neo-nazi is...

Ik vind dat je in deze tijd niet meer zo snel de termen rasicisme en discriminatie moet en kan gebruiken.. aangezien degenen die deze termen het hardst roepen.. zelf degenen zijn die het doen... en zeker in deze tijd, is het haast niet meer van toepassing... dan wel wederzijds..

MightyDuck zei:

Is ook zo klote als je wat doet en je hebt daarna drie messen in je rug staan. Als ik bv samen met Exarchos geweest was dan hadden we die hele tram verbouwd :D

DonnieBrasco zei:

Alleen wel typerend dat er 100x zoveel van die lastige Marokkanen zijn dan Lonsdale neonazie's.

Johny zei:
Is ook zo klote als je wat doet en je hebt daarna drie messen in je rug staan. Als ik bv samen met Exarchos geweest was dan hadden we die hele tram verbouwd :D

zekers, die hadden het niet meer na kunnen vertellen, tegen plusminus 180kg of pure muscle doe je nou eenmaal weinig :p :D

Johny zei:
Alleen wel typerend dat er 100x zoveel van die lastige Marokkanen zijn dan Lonsdale neonazie's.

Dit is nu echt een zinloze uitspraak, heb je veldonderzoek verricht of is hier door een instantie onderzoek naar gedaan....???? Dit zal per stad verschillen, maar 100x zoveel, dan zou iedere marokkaanse jongere lastig moeten zijn

Hicham

hicham zei:
Dit is nu echt een zinloze uitspraak, heb je veldonderzoek verricht of is hier door een instantie onderzoek naar gedaan....???? Dit zal per stad verschillen, maar 100x zoveel, dan zou iedere marokkaanse jongere lastig moeten zijn

Hicham

Het probleem is dat er bijna geen onderzoek naar is ivm "discriminatie". Dit onderwerp is altijd al een gevoelig onderwerp geweest en dus ook bijna nooit durven onderzoeken.

100x zoveel is overdreven, maar ik ben van mening dat zeker 25% van de Marokkaanse strontvervelend zijn. En er zijn lang niet zoveel Lonsdale neonazie's dan Marokkaanse probleemjongeren, dus 100x zoveel is echt niet zo'n slechte schatting.

Tis beetje meer offtopic, maar dit soort problemen pakt de overheid gewoon fout op. Waar men meer moet gaan zoeken is intergrate.

Waarom intergratie?? Zodat de allochtoon goed kan opgaan in de maatschappij? Uhm NEE, er zijn jarenlang intergratieprocessen gevoerd. Er is gewoonweg een te grote cultuurbarriere. Maakt nie uit ofzo. Maar dan moet men niet miljoenen verspillen om dat te forceren. Geef de gene die dat wil en de gene die geen interesse heeft niet.

Verplicht Nederlands? waarom? Kijk maar is naar wereldstad als New York, denk je dat ze daar z'n intergratiebeleid hebben als in NL. No way. Daar leven de culturen in hun eigen wijken. Eigen bakker,slager,supermarkt etc. Eigen cultuur, eigen taal etc. Dit zal je ook krijgen in NL. Tis nu al aan het ontstaan. Als ik bij sommige turkse slagers een turse pizza haal( tja zit in bulk :P ) dan kijken ze me echt aan van: wat doet die kaaskop hier.

Als je nu in NL komt, waarom zou je de taal en de cultuur moeten leren/begrijpen? Kijk voor de gene die hier een opleiding gaat volgen en echt een goede baan willen bijvoorbeeld en ook echt in de maatschappij op willen gaan. Geef DIE mensen hulp bij intergratie. Verspil je energie en tijd niet aan de rest.

Ik weet dat dit idee tegenstrijdig is bij " anti-gettovorming beleids"(net verzonnen :D ) Maar is toch al meer weinig aan te doen.

En ook net als in New York, bendes die hun gebied "bewaken". Over jaarjte of 15 a 20 zullen we dat ook hier krijgen denk ik. De haat is ieder geval al groter aan het worden.

Maar aan de andere kant. Als men meer naast elkaar leeft, zal er ook wel minder irritatie onstaan. Want tegenwoordig heeft iedereen het gehad "met de MOSLIM" tja..gaat nergens om.

Dit is mijn mening en hier moet u het mee doen :P

GreetingsZzz

Laatst bewerkt:
Behappys-babe zei:
Het verschil... wij Nederlanders gaan daar niet bijstaan glimlachen.. van ja je hebt gelijk...

Hoe het in Nederland is weet ik niet, maar bij ons is dat wel degelijk zo. Het gaat dan niet over skinheads, gewoon uitziende mensen. Gisteren sprong ik nog eens binnen in de Aldi en stonden er een paar congolezen voor mij aan te schuiven. Achter me stond een doorsnee uitziende vijftiger de hele tijd te kankeren op die congolezen in niet erg propere bewoordingen (ze spraken frans dus hij ging er maar vanuit dat ze het niet zouden verstaan), en de rest van de rij was maar vrolijk mee aan het knikken. Ik ben er niet op ingegaan om geen scene te maken (misschien ook redelijk laf) maar heb hem maar genegeerd toen ie tegen me begon, wat ie niet kon apprecieren. Genoeg ja-knikkers op deze wereld dus, en niet alleen bij de allochtonen.

Raistlin zei:
Hoe het in Nederland is weet ik niet, maar bij ons is dat wel degelijk zo. Het gaat dan niet over skinheads, gewoon uitziende mensen. Gisteren sprong ik nog eens binnen in de Aldi en stonden er een paar congolezen voor mij aan te schuiven. Achter me stond een doorsnee uitziende vijftiger de hele tijd te kankeren op die congolezen in niet erg propere bewoordingen (ze spraken frans dus hij ging er maar vanuit dat ze het niet zouden verstaan), en de rest van de rij was maar vrolijk mee aan het knikken. Ik ben er niet op ingegaan om geen scene te maken (misschien ook redelijk laf) maar heb hem maar genegeerd toen ie tegen me begon, wat ie niet kon apprecieren. Genoeg ja-knikkers op deze wereld dus, en niet alleen bij de allochtonen.
Wtf? Toch nie in Zele ??? Als er geen reden voor is om er op te kankeren, zou hij het van mij wel mogen horen :mad:

SR1985 zei:
Wtf? Toch nie in Zele ??? Als er geen reden voor is om er op te kankeren, zou hij het van mij wel mogen horen :mad:
Was in Gent, moest nog op het werk zijn ben daar eens binnengesprongen. En jah, ze waren wat luidruchtiger dan de meesten (echte spraakwatervallen :) ) maar als ze daar niet tegen kunnen is dat hun probleem.

Raistlin zei:
Was in Gent, moest nog op het werk zijn ben daar eens binnengesprongen. En jah, ze waren wat luidruchtiger dan de meesten (echte spraakwatervallen :) ) maar als ze daar niet tegen kunnen is dat hun probleem.
Ah ok, mja er zijn zoveel mensen die lawaai maken :rolleyes: Roepen tijdens hun training enzo ??? :eek:

:p

Terug
Naar boven