Fitness Seller

Noxipro voor de eerste keer innemen bij een hardloop wedstrijd? doen of niet doen?

fitnnisser

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
54kg
Vetpercentage
5%
hallo,

ik ben ook hardloper en ik vroeg me eigenlijk af of noxipro ook help tijdens een hardloop wedstrijd of je dan er ook net wat meer snelheid uit kan halen

heb noxipro sinds 2 dagen en nog niet gebruikt. dus dat zal dan de eerste x worden en dan gelijk een wedstrijd vanavond.

doen of niet doen?

Niet doen, probeer het eerst met een training ofzo. Straks ga je er als een tiet op en word je wappie na je inspanning, dat lijkt me niet relaxt tijdens een wedstrijd.

Je krijgt er ook meer pomp van wat niet echt welkom is bij hardlopen.

Je kan beter iets als Energize nemen, dat geeft echt puur energie.

voor de 100meter sprint ofzo kan het wel helpen denk ik ;p

Ik denk niet echt dat je een enorme pomp gaat krijgen van hardlopen! :D

Verder kan het denk ik geen kwaad, geranium olie is meer een pepmiddel volgens mij. Net zo iets als caffeine maar dan sterker.

@XXL wat ik raar vind is dat je Energize aanprijs omdat dat 'puur' energie geeft. Maar daar zit toch ook geranium olie in (1,3 dimethylamylamine) en caffeine. Wat maakt die energie dan 'puurder'?

Daarnaast zit er in noxi-pro Beta Alanine, wat voor duursporters over het algemeen wel een interessante stof is :)

Enfin, al met al zal het weinig uitmaken welke van de 2 je gebruikt gok ik.

Ik denk dat het geen kwaad kan, maar het kan ook geen kwaad om eens in een training te proberen van te voren! :)

Lezen frietbakker ;)
Van Noxipro krijg je een pomp - niet van hardlopen!
Daardoor raadt René ook Energize aan - geeft geen pomp.

En noxipro wil nog wel 's verkeerd vallen bij mensen ... (duizelig, badtrip taferelen etc)

@XXL wat ik raar vind is dat je Energize aanprijs omdat dat 'puur' energie geeft. Maar daar zit toch ook geranium olie in (1,3 dimethylamylamine) en caffeine. Wat maakt die energie dan 'puurder'?

Ik bedoel dat het puur en alleen energie geeft. Dus geen pomp etc wat je als hardloper niet nodig hebt en wat noxipro wel geeft.

Niet doen..
uit eigen ervaring, je loopt je vrij snel leeg en de heerlijke pomp bij krachttraining geeft verzuring en kramp bij duursport. Ook de 1,3 tralalietralala helpt niet omdat je vrij snel een crash in energie krijgt als je lange tijd loopt of fietst, en na 10 km zonder energie komen te zitten lijkt me niet handig :D

Wat je ook doet: eerst een booster uitproberen bij een hardlooptraining, niet meteen bij een wedstrijd.

Lezen frietbakker ;)
Van Noxipro krijg je een pomp - niet van hardlopen!
Daardoor raadt René ook Energize aan - geeft geen pomp.

Maar dat snap(te) ik dus niet. Hoe kan je van hardlopen een pomp krijgen? En als Noxipro een pomp geeft, geeft ie die dan ook als je op bank zit? Enfin, het maakt mij niet zoveel uit hoor, maar dat is wat ik niet snapte en dus vandaar mijn (kritische) opmerkingen! :)

Maar dat snap(te) ik dus niet. Hoe kan je van hardlopen een pomp krijgen? En als Noxipro een pomp geeft, geeft ie die dan ook als je op bank zit? Enfin, het maakt mij niet zoveel uit hoor, maar dat is wat ik niet snapte en dus vandaar mijn (kritische) opmerkingen! :)

Een erectie is ook pomp :)

Anyways, een zuur-buffer zou helpen, en beta-alanine, maar daar ben je nu al te laat voor. Wat cafeïne is natuurlijk nooit verkeerd.

Ik heb Noxipro sinds kort en het werkt echt als een dikke raket bij mij. Lekkere pomp en ik heb vandaag weer eens cardio gedaan. Eerste keer dat ik dat met Noxipro doet en ik moet zeggen ik kon langer aan 1 stuk door rennen. Maar idd of het met duurloop helpt weet ik ook niet? Ik krijg soms wel een aardige crash van dat spul na een tijdje

nooit supps testen tijdens wedstrijden, test het uit op training !

Als het echt een wedstrijd is zou ik het niet doen want het geranium-extract dat in NOXIPRO zit staat op de lijst van verboden middelen. ;)

Niet doen! heb het zelf gedaan en kreeg super veel last van me benen door de pomp.

Terug
Naar boven