Fitness Seller

Nieuws NSMB New Commers Strong Man Cup

squatbeast

Advanced Bodybuilder
Waardering
30
Lengte
1m93
Massa
160kg
1589oqe.jpg

Datum & plaats:

Zondag 18 April, Tweebruggenstraat 6 / 9160 Lokeren.
Parking van Brico, Aldi, Marobel, GB.
Op 800m van het treinstation van Lokeren .

Onderdelen:

- Super Medley ( Duck walk 120kg 15m, wheel flip 250kg 4flips, Farmers walk 75kg 15m )

- Log Lift Max ( Start gewicht 70kg )

- Conans Wheel ( 200kg )

- Loading Race ( 4 biervatten 70kg en 2 Wasmachienes 50kg, 15m, op 1m30 )

- Atlas Stones ( 70, 80, 90, 110, 125kg op 1m20 )

Prijzen

Prijze geld 1ste 3

Deelnemers:

- Tim Boniver (België)

- Johan De Pauw (België)

- Nick Jans (België)

- Bjorn Slachmuylders (België)

- Olivier Kauffmann (België)

- Andy Warrens (Belgie)

- Wim Gevaert (België)

- Christiaens Steven (België)

- Dirk Veas (België)

-

- Robert Hoff (Nederland)

- Mark Hanegraaf (Nederland)

- Jorrit de Jong (Nederland)

- Mike Oerlemans (Nederland)

- Kevin Imhof (Nederland)

- Vincent Schrijen (Nederland)

- Jorg van de Water (Nederland)

- Michel Koekoek (Nederland)

- Cor-Paul Bezemer (Nederland)

- Henk Jan Bunschoten (Nederland)

- Sabri Barac (Nederland)

Reserve lijst:

- Christophe Rebreyend (Nederland)

Max deelnemers 20
Belgische atleten dienen lid te zijn van de NSMB.
Inschrijvingen tot 30 januari.

NSMB

Laatst bewerkt:
Wat zijn de criteria om newcomer te zijn? Wordt dat bepaald adhv niveau, of kan je enkel meedoen als 2010 je eerste jaar is?

+ 1 wil ik ook wel weten

@tim, als je de sterkste man van vlaanderen minder zwaar vindt dan de voorrondes moet je zeker niet mee doen aan deze wedstrijd hé.

Onmiddellijk inschrijven voor vlaanderen zou ik zeggen! en de voorrondes natuurlijk ;)

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

Tito deze wedstrijd is zeker niet voor u !!! Ge stond in de finale van België!

precies, is vooral bedoeld om nieuwe jongens over de schreef te halen en eens van een wedstrijdsfeer te laten proeven voor het volgende seizoen, mensen die denken "ik wil dat ook wel eens proberen" maar die verkeerdelijk denken dat ze de rest nog niet aankunnen :rolleyes:, en uiteraard complete newbies bv die kennissen van Woopy die geïnteresseerd zijn in de voorrondes (tenzij ze zich met overmacht plaatsen uiteraard :eek: )
meer info op en na de vergadering uiteraard!

betreft dit alleen voor belgen of ook voor nederlanders ?

@tim, als je de sterkste man van vlaanderen minder zwaar vindt dan de voorrondes moet je zeker niet mee doen aan deze wedstrijd hé.

Onmiddellijk inschrijven voor vlaanderen zou ik zeggen! en de voorrondes natuurlijk ;)

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

Tito deze wedstrijd is zeker niet voor u !!! Ge stond in de finale van België!
Hangt er ook van af hoe/ ik sterkste man ga trainen dit jaar. Ben nu vooral terug meer met powerlifting bezig, maar ergens heb ik nog wel zin om sterkste man te trainen :)

Ook den tijd die je er in steekt is zoveel meer dan gewoon naar een gym gaan

leuk,maar zal mss nog wel tevroeg zijn voor mij denk ik:D

• Topic Starter Topic Starter
Power lifting en Strong ma is perfect te combineren.

Degene die "Nee" zegt moet dringend een andere sport gaan doen ( bv voetbal of tennis)

Kijk naar Murumets die traint nooit events of zelden (als hij traint enkel truck pull, yoke en tire flip)

Het is dus een C wedstrijd voorbeginners, denk dat Woopy en Junipero wel geschikt zijn hier voor.

Mensen die bv door naar de finale door gaan mogen niet meedoen.

Is ook toegangkelijk voor nederlandse jongens en iedereen word uitgepluist of ze niet te zwaar zijn (Niveau) voor deze wedstrijd.

2 maal winnen is niet meer mogelijk om deel te nemen. Of door gaan het jaar er na naar de Finale van België of Nederland :)

-

Laatst bewerkt:
I'm out dus :(

Ik wacht nog even de onderdelen af, maar ik zal me heel waarschijnlijk wel inschrijven dan :)

Interessant.

Dit lijkt me ook wel wat als eerste wedstrijd.

Laatst bewerkt:
Steek er maar lekker veel onderdelen in waar kleine mensen voordeel bij hebben :D

Ik ben benieuwd naar de onderdelen. Misschien lijkt het me wel wat ;)

Nou ik ben zeer benieuwd wat voor onderdelen. Het is wel heel ver voor mij maar als het goed is heb ik dan een rijbewijs en scheur ik er wel heen :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven