AndroidHealthClinic

Nieuws NSMB Strong Man Cup Belgium

Dutch loglifters: Vastlegging van PR's Gijs, Jan en Alex (en de stunt van Gijs wat direct aan zijn pr vooraf ging)

IMG_0543.jpg

IMG_0549.jpg

IMG_0564.jpg

IMG_0569.jpg

Laatst bewerkt:
Dutch loglifters: Vastlegging van PR's Gijs, Jan en Alex (en de stunt van Gijs wat direct aan zijn pr vooraf ging)

IMG_0543.jpg

IMG_0549.JPG

IMG_0564.jpg

IMG_0569.jpg

Laatst bewerkt:
- alex mooi overheads gedomineert, 6 reps :o
- mo lijkt me toffe gast, uitbundig en chapeau dat hij er staat tss de freaks of nature
- richard wat een rug, niet normaal, en mooi die sled getrokken
- gijs gewoon alles geven en dat werkt, knap
- jimmy minder goed begonnen maar gaandeweg toch laten zien wie de man is
- didier de enige buiten alex/jimmy die de circus db pakte, chapeau
- jan elke keer als hij een event deed verschoot ik er opnieuw van hoe sterk die wel niet is
- kelvin superstrong voor zn leeftijd, mooi dat je zo jong al kan competen op dat niveau
-..

Leuk om eens aanwezig te zijn op zo'n topwedstrijd

Enige minpuntje de commentator, wtf seg

Laatst bewerkt:
Allemaal super gepresteerd jongens. Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar ja, vakantie hè.

Ik hoop dat ik dit keer van de NSMB (Jimmy, David!!) wel de uitslagen krijg om te publiceren op RDP. Van de Sterkste Man van België helaas nooit wat gehad.

Dus NSMB......kom op met die uitslagen. Ik wil ze graag publiceren.

GRoeten vanuit een zonnig Frankrijk!
Jan;
stuur anders eens een mailtje naar info@patsactivitycenter.be is de thuisbasis vd nsmb.
voor vlaanderen organiseren david en didier de wedstrijd,die kunnen er mss wel voor zorgen.maar ze doen ook mee aan die wedstrijd,of stefan.
of anders wil ik ook wel eens een verslagje schrijven(als ze het te druk hebben)als ze me een mooi plaatsje geven op het parcours:p,kga zeker,is niet ver:)

- alex mooi overheads gedomineert, 6 reps :o
- mo lijkt me toffe gast, uitbundig en chapeau dat hij er staat tss de freaks of nature
- richard wat een rug, niet normaal, en mooi die sled getrokken
- gijs gewoon alles geven en dat werkt, knap
- jimmy minder goed begonnen maar gaandeweg toch laten zien wie de man is
- didier de enige buiten alex/jimmy die de circus db pakte, chapeau
- jan elke keer als hij een event deed verschoot ik er opnieuw van hoe sterk die wel niet is
- kelvin superstrong voor zn leeftijd, mooi dat je zo jong al kan competen op dat niveau
-..

Leuk om eens aanwezig te zijn op zo'n topwedstrijd

Enige minpuntje de commentator, wtf seg

+1

Ook florent is goed bezig vind ik als ik vergelijk met half jaar geleden. Benen gebruiken bij log en hij zou ook zotte dingen laten zien denkik.

idd, 0,0 legdrive:rolleyes:

Terug
Naar boven