- Waardering
- 101
- Lengte
- 1m84
was leuk om te zien,gijs liep bijna gans bazel af na zn pr

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
was leuk om te zien,gijs liep bijna gans bazel af na zn pr

was leuk om te zien,gijs liep bijna gans bazel af na zn pr![]()
supercool!Gijs 140kg op de log!
5. Gijs
Was een mooie wedstrijd en best spannend tussen nr's 1 t/m 4.
Alex had ook 6 easy reps op Guust![]()
?? nu ja, zoals ik al zei ik zou hem zelf afgekeurd hebben, maar nu weet ik waarom ik plotseling terugviel in het klassement

..sorry dudes).. heb iig 1 ding goed gedaan en dat was die 380 yoke uitlopen... kank iig iets afvinken.
... really appreciate that
! jij hebt ook keihard gestreden!wat een keihard niveau..en wat een woestelingen in die top 5 en moe je je voorstellen wat eronder was geindigd was ook echt geen joke..dus ik d8 echt van shittt respect!
ik had zelf nie echt een topdag (ik heb volgens mij bij iedereen wel lopen janken, maja kvoelde me ff shitty..sorry dudes).. heb iig 1 ding goed gedaan en dat was die 380 yoke uitlopen... kank iig iets afvinken.
en verder heb ik mn longen uit mn lijf geschreeuwd en ben ik supertrots op mijn buddy Jantje Beton ..die hier toch wel weer heeft laten zien dat ie vieshard allround aan het worden is..
..het was goed geregeld.. en,er was veel publiek..jimmy/patrick thnx voor de gastvrijheid en het lachen en de ervaring!
@gijs... die 140 was genadeloos!
@ sionnach..thanks ouwe belgische zydrunas... really appreciate that
! jij hebt ook keihard gestreden!
Was een leuke middag. Thanks aan alle deelnemers!
*Medley was dodelijk, de slee niet volledig kunnen uitlopen
*Log lift ging mooi tot 120, 130juist niet uitgeduwd
*Farmers verloor ik mijn grip met 130, was wel een teleurstelling...Ging juist goed vooruit
*Super tevreden over mijn Yoke waar ik tot mijn eigen verbazing derde plek haalde.
*Guust ging ook lekker: 2reps
*De stones... die techniek...
Uiteindelijke 6de geworden. Mijn doel was top 8 dus we kunnen zeker niet klagen.
Ik moet wel dringend iets beginnen doen aan de techniek op stones!
Niveau lag verschrikkelijk hoog. Was natuurlijk geen verrassing :-)
Het verslag van Richard staat op:
[Link niet meer beschikbaar] en het filmpje wordt nu nog verwerkt op YouTube.
@ Gijs, mooi PR op de boom.
@ Jan en Alex gefeliciteerd met jullie prestaties.
Groet, Wim

Thanks Wim, Richard was ook weer lekker in zijn element.
thnx gijs voor je steun..de andere grote jongens ook..motiveert mij echt !!
nu weer terug mn grot in en max smijten met shit en hoop op de volgende wedstrijd mezelf van een verbeterde vorm te kunnen laten zien.
.