XXL Nutrition

NSMB Sterkste Man promoten 26 juni

Bill Kazmaier

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
In één of ander topic is er vermeld geweest dat er weinig animo is voor Sterkste Man wedstrijden. 1 van de voorstellen die ik toen gedaan heb was om de NSMB op de Highland Team Games van Snellegem (26 juni) een demo'tje te laten geven.

Nu weet ik wel dat de Sterkste Man van België Finale het weekend daarop is en dat de meeste deelnemers zich waarschijnlijk met andere zaken zullen willen bezighouden.

Er is plaats voorzien voor een extra standje, zijn er mensen van de NSMB die zich die dag een paar uur willen vrijmaken om de Sterkste Man sport te willen promoten?

Het is misschien leuk om een Yoke, log, band van 400KG, farmers van 100 of 130 kg mee te brengen?

Er is die dag een rommelmarkt en er zijn een 20-tal ploegen van 6 man ingeschreven. Er zal die dag wel wat volk rondlopen.

De finale is 2 weken na dat weekend ipv 1 week ;) Dus denk wel dat er mensen zich zullen willen vrijmaken?
Ik zit zelf op graspop dat weekend, had anders wel willen komen een kijkje nemen/helpen.

• Topic Starter Topic Starter
Men zou er ook een trainingsdagje van kunnen maken uiteraard.

tis maar 5 km van men deur mss dak een kijkje kom nemen

Ik heb al iets geplant vriend (zal nog eens zien ) Spijtig.
Mss aan andere gasten vragen Didi, Karel, David, Stefan ...
Wat het materiaal betreft, het moet altijd naar daar geraken en terug komen he.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb al iets geplant vriend (zal nog eens zien ) Spijtig.
Mss aan andere gasten vragen Didi, Karel, David, Stefan ...
Wat het materiaal betreft, het moet altijd naar daar geraken en terug komen he.

Jep, het materiaal vervoeren is een uitdaging. We gaan toch maar eens werk moeten maken om hetzelfde/vergelijkbaar materiaal in de omgeving van Brugge/West-Vlaanderen ter beschikking gesteld te krijgen, dan moet het nog altijd vervoerd worden, maar dan verliezen we al niet zoveel tijd meer.

Wie heeft de bouwtekeningen van Yoke en Log?

Voor de stones heb ik via Stefan een adres gekregen.

Als er verder niemand kan komen, dan verwittig ik de organisator, kan hij de plaats mogelijks nog aan iemand anders geven. Volgend jaar kunnen we het evenement dan vroeger opstarten.

Terug
Naar boven