danoontjepower
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Hallo,
Na veel geworsteld te hebben met mijn scheenbeen ontsteking die achteraf veroorzaakt bleek te worden door te strakke bil en kuitspieren ben ik nu voor 80% hersteld(na 2 jaar) door veel te rekken en dryneedling. Ik ga er vanaf nu weer volle bak tegenaan! Als nooit te voren!
Mijn doel is 85 kg op 9% vet, en die 85 kg moet 85 kg aan functionele spiermassa zijn, vandaar dat ik ook op die manier train.
Dit zal het voedingsschema worden, het voedingsschema is orthomoleculair verantwoord(http://nlpt.nl/?p=1)
Ontbijt 3000 kcal. 111 gr. E / 323 gr. KH / 140 gr. V
2 sinaasappels
250 gr volle biogarde met muesli, rozijnen, honing, 2 eetlepels lijnzaad, 2 eetlepels tarwe kiemen, 2 eetlepels haver zemelen, 2 eetlepels lijnzaadolie
Kop kruidenthee
Multi vitamine
Tussendoortje
3 rauwe wortels
2 stukken zuurdesem brood met pindakaas
Lunch
4 stukken zuurdesem brood met ossenworst
1 banaan
Training postmeal: 50 gr rozijnen(=+/-25 gr fructose), aminozuren
Tussendoor
2 appels of kiwi’s
Handje noten of vette vis of avocado
Diner
Gezond avond eten met minimaal 200 gr groente en vlees of vis.(als vetstof roomboter of kokosolie)
Tussendoortje
100 gr havermout/ 2 eieren
1 x levertraan capsule
3 rauwe wortels
En dit wordt het trainingsschema
Maandag
30 minuten duurloop op loopband(heuvel verrassing) 9 km/h
Walking lunges 3 x 16
Back squat op bosubal 3 x 12
Deadlift 3 x 8
Staande calf raises losse stang 3 x 15
Lunge met achterste voet op bal en bij uitdrukken op de teen eindigen(hardloopspecifieke onderbeen oefening)
10 minuten wandelen met heuvel
Stretching
Dinsdag
1 uur speciek trainen op het strand, veel opdrukken, chinups, rompstabiliteit, sprinten e.d.
Woensdag
Bodypump
Core stability
Donderdag
1 uur speciek trainen op het strand, veel opdrukken, chinups, rompstabiliteit, sprinten e.d.
Vrijdag
30 minuten duurloop op loopband(heuvel verrassing)
Bodybalance
Zaterdag
10 minuten crosstrainer
Rotator cuffs
Side raises one arm
Db shoulder press op bal
Bent over raises
Bankdrukken/db press/flyes(1 kiezen)
Bent over row/ t-bar row(1 kiezen)
Dippen
Chin ups
French press
Barbell curl
5 minuten uitfietsen
Zoals je ziet een pittig schema waarin 6x per week getraind gaat worden. Ik ben net met creatine begonnen en dat zal naast de aminozuren na de training het enige hulpmiddel zijn.
Hoop dat er mensen zijn die me gaan volgen, dat motiveert mij om mijn log bij te houden!
Na veel geworsteld te hebben met mijn scheenbeen ontsteking die achteraf veroorzaakt bleek te worden door te strakke bil en kuitspieren ben ik nu voor 80% hersteld(na 2 jaar) door veel te rekken en dryneedling. Ik ga er vanaf nu weer volle bak tegenaan! Als nooit te voren!
Mijn doel is 85 kg op 9% vet, en die 85 kg moet 85 kg aan functionele spiermassa zijn, vandaar dat ik ook op die manier train.
Dit zal het voedingsschema worden, het voedingsschema is orthomoleculair verantwoord(http://nlpt.nl/?p=1)
Ontbijt 3000 kcal. 111 gr. E / 323 gr. KH / 140 gr. V
2 sinaasappels
250 gr volle biogarde met muesli, rozijnen, honing, 2 eetlepels lijnzaad, 2 eetlepels tarwe kiemen, 2 eetlepels haver zemelen, 2 eetlepels lijnzaadolie
Kop kruidenthee
Multi vitamine
Tussendoortje
3 rauwe wortels
2 stukken zuurdesem brood met pindakaas
Lunch
4 stukken zuurdesem brood met ossenworst
1 banaan
Training postmeal: 50 gr rozijnen(=+/-25 gr fructose), aminozuren
Tussendoor
2 appels of kiwi’s
Handje noten of vette vis of avocado
Diner
Gezond avond eten met minimaal 200 gr groente en vlees of vis.(als vetstof roomboter of kokosolie)
Tussendoortje
100 gr havermout/ 2 eieren
1 x levertraan capsule
3 rauwe wortels
En dit wordt het trainingsschema
Maandag
30 minuten duurloop op loopband(heuvel verrassing) 9 km/h
Walking lunges 3 x 16
Back squat op bosubal 3 x 12
Deadlift 3 x 8
Staande calf raises losse stang 3 x 15
Lunge met achterste voet op bal en bij uitdrukken op de teen eindigen(hardloopspecifieke onderbeen oefening)
10 minuten wandelen met heuvel
Stretching
Dinsdag
Woensdag
Bodypump
Core stability
Donderdag
Vrijdag
30 minuten duurloop op loopband(heuvel verrassing)
Bodybalance
Zaterdag
10 minuten crosstrainer
Rotator cuffs
Side raises one arm
Db shoulder press op bal
Bent over raises
Bankdrukken/db press/flyes(1 kiezen)
Bent over row/ t-bar row(1 kiezen)
Dippen
Chin ups
French press
Barbell curl
5 minuten uitfietsen
Zoals je ziet een pittig schema waarin 6x per week getraind gaat worden. Ik ben net met creatine begonnen en dat zal naast de aminozuren na de training het enige hulpmiddel zijn.
Hoop dat er mensen zijn die me gaan volgen, dat motiveert mij om mijn log bij te houden!
Laatst bewerkt: