Haatbaardje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 238
- Massa
- 92kg
Ik heb nog nooit geld gegeven aan een " goed " doel. Geen collectebus, geen girorekening, geen actie. Niks. En ik vind dat de regering ook moet stoppen met miljoenen pompen in ontwikkelingshulp. Zorg eerst maar eens dat iedereen hier in nederland fatsoenlijk kan leven, en alle schulden van de staat zijn afbetaald/ crisis over is. Voordat we een paar bosbewoners gaan helpen die het geld toch gebruiken voor een nieuwe AK47 om de buurman af te knallen.
Want we hebben het toch oh zo slecht hier.
Geen burger in dit land hoeft op straat te slapen, of zijn/haar hand op te houden voor de ingang van de supermarkt. Ook hoeft niemand bij de voedselbank te shoppen.
Kan me nog goed het verhaal herinneren van een afgestudeerde 27e jarige (IT'er volgens mij), haalde zn voer bij de voedselbank omdat hij geen baan had. Hij vond het namelijk onredelijk dat hij onder niveau zou moeten gaan solliciteren.
De crisis over is... want die los je gewoon even 1,2,3 op natuurlijk, heeft Nederland helemaal zelf in de hand, want we doen niet aan in- en export.

net alsof ze zeez kent.