Fitness Seller

nvm

Ik geef geen enkel goed doel meer geld. Zeker niet die van organisaties die niet transparant zijn over de uitgaven.

Ik heb wel 4 adoptie cheetahs :o , maar van hen krijg ik tenminste maandelijks foto's, een medische update en een heel verhaal van de verzorgers.

En dan een avatar van Beitar Jerusalem hebben met daarop een chanoekia afgebeeld.. Waren er geen joden in Nederland dan was het onverdoofd (ritueel) slachten hier allang verboden.. Troll is obvious :o

Ik hou van Israël, betekent niet dat ik de Joodse cultuur omarm, daar wonen ook Christenen en atheïsten

In Nederland heeft 90% niets te maken met de joodse of moslimcultuur, 10% moslims en joden in NL gijzelen dus 90% van hun landgenoten die wel gewoon vlees willen eten die op diervriendelijke wijze geslacht is.

Zoiets kan niet, alleen zijn de linkse partijen uiteraard terug bang om stemmen van hun kiesvee te gaan verliezen, dus slaapt men lekker voort

En dan durft men Nederland een beschaving noemen :roflol:

Ik geef geen enkel goed doel meer geld. Zeker niet die van organisaties die niet transparant zijn over de uitgaven.

Ik heb wel 4 adoptie cheetahs :o , maar van hen krijg ik tenminste maandelijks foto's, een medische update en een heel verhaal van de verzorgers.

Hoeveel kost dat? Heb interesse

Twee studenten probeerden mij ooit om te praten om te gaan werken als goede-doelenwerver, die langs huizen gaan om mensen lid te maken van bijvoorbeeld Artsen zonder Grenzen of de KWF (met zo'n rood jasje aan). Zeiden dat ze dankzij bonussen op goede dagen 100 euro per dag verdienden. Hypocriet k*tvolk.

Zelfde geldt voor Ruud de Wild die een miljoen per jaar verdient bij 538 (echt waar) en mensen vraagt kleingeld te doneren bij die Glazen Huis wannabee actie. Laat hem 50% van zijn salaris inleveren, is die tranentrekkende actie qua opbrengst niet meer nodig.

Ik geef nooit wat. Zulke prioriteiten stel ik niet, daar heb je een overheid voor.

Ik heb mijn sportschool maandenlang gesponserd, vond dit wel een goed doel..

Mijn liefdadigheid zal het adopteren van een kindje worden over een jaar of 10, en mijn goede doel is om em dan te trainen als een beest!

Verder doneer ik na ramadan meestal een paar 100 aan een stichting hier die soep voor dakloze maakt en slaapplek verschaft. En verder doneer ik volgens mij nog steeds jaarlijks 50 euro aan de stiching 4voeters, wat ze met mn geld doen weet ik niet maar krijg wel elk jaar een vette dieren kalender!

In België hebben we de z11 z11 z11 actie die ik jaarlijks steun. De rest kan sterven.

En XXL natuurlijk.

Ik geloof niet in goede doelen. Toen met die tsunami is er weetikhoeveel geld opgehaald, en niemand kan zeggen waar het gebleven is.
In de binnenstad van Groningen heb je regelmatig van dat studententuigvolk rondlopen die je vanalles proberen aan te smeren. En als je dan zegt dat ze moeten opzouten doen ze net alsof je onbeschoft bent, terwijl ze zelf zijn begonnen.
Tis bijna nog irritanter dan dat draaiorgelvolk in amsterdam wat je express voor de voeten loopt met hun geldbakkie.

Als er 1 of ander doel was, waarvan ik wist dat het geld goed besteed werd dan zou ik er best aan willen doneren. Zwervers/straatkrantverkopers geef ik wel altijd wat.

---------- Post toegevoegd Fri 29 Mar 2013 om 08:28 ----------

Wat ik trouwens ook verschrikkelijk vind zijn van die goede doelen op tv of op de radio. En dan gaat zo'n zanger/acteur/dj/presentator een beetje bijdehand lopen doen dat we geld moeten geven. Terwijl ze zelf ook niks geven en alleen mee doen om met hunnie bek op de radio/tv/podium te komen.

En giel beelen mocht je dit lezen, jij bent het vuilste stuk vreten wat hier aan mee doet. En ik zal het je nooit vergeven dat je met je penis bloot op dat podium stond op pinkpop vieze vuile raddraaier met je spriethaar en je rare bril.

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ontspan

:o

ik geloof niet in goede doelen. Toen met die tsunami is er weetikhoeveel geld opgehaald, en niemand kan zeggen waar het gebleven is.
In de binnenstad van groningen heb je regelmatig van dat studententuigvolk rondlopen die je vanalles proberen aan te smeren. En als je dan zegt dat ze moeten opzouten doen ze net alsof je onbeschoft bent, terwijl ze zelf zijn begonnen.
Tis bijna nog irritanter dan dat draaiorgelvolk in amsterdam wat je express voor de voeten loopt met hun geldbakkie.

Als er 1 of ander doel was, waarvan ik wist dat het geld goed besteed werd dan zou ik er best aan willen doneren. Zwervers/straatkrantverkopers geef ik wel altijd wat.

---------- post toegevoegd fri 29 mar 2013 om 08:28 ----------

wat ik trouwens ook verschrikkelijk vind zijn van die goede doelen op tv of op de radio. En dan gaat zo'n zanger/acteur/dj/presentator een beetje bijdehand lopen doen dat we geld moeten geven. Terwijl ze zelf ook niks geven en alleen mee doen om met hunnie bek op de radio/tv/podium te komen.

en giel beelen mocht je dit lezen, jij bent het vuilste stuk vreten wat hier aan mee doet. En ik zal het je nooit vergeven dat je met je penis bloot op dat podium stond op pinkpop vieze vuile raddraaier met je spriethaar en je rare bril.

10/10

Hahaha Relaaaax :p

Overigens wel mee eens :D

ik geloof niet in goede doelen. Toen met die tsunami is er weetikhoeveel geld opgehaald, en niemand kan zeggen waar het gebleven is.
In de binnenstad van groningen heb je regelmatig van dat studententuigvolk rondlopen die je vanalles proberen aan te smeren. En als je dan zegt dat ze moeten opzouten doen ze net alsof je onbeschoft bent, terwijl ze zelf zijn begonnen.

---------- post toegevoegd fri 29 mar 2013 om 08:28 ----------

wat ik trouwens ook verschrikkelijk vind zijn van die goede doelen op tv of op de radio. En dan gaat zo'n zanger/acteur/dj/presentator een beetje bijdehand lopen doen dat we geld moeten geven. Terwijl ze zelf ook niks geven en alleen mee doen om met hunnie bek op de radio/tv/podium te komen.

En giel beelen mocht je dit lezen, jij bent het vuilste stuk vreten wat hier aan mee doet. En ik zal het je nooit vergeven dat je met je penis bloot op dat podium stond op pinkpop vieze vuile raddraaier met je spriethaar en je rare bril.

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ontspan

+116335435453

• Topic Starter Topic Starter
Ik geloof niet in goede doelen. Toen met die tsunami is er weetikhoeveel geld opgehaald, en niemand kan zeggen waar het gebleven is.
In de binnenstad van Groningen heb je regelmatig van dat studententuigvolk rondlopen die je vanalles proberen aan te smeren. En als je dan zegt dat ze moeten opzouten doen ze net alsof je onbeschoft bent, terwijl ze zelf zijn begonnen.

---------- Post toegevoegd Fri 29 Mar 2013 om 08:28 ----------

Wat ik trouwens ook verschrikkelijk vind zijn van die goede doelen op tv of op de radio. En dan gaat zo'n zanger/acteur/dj/presentator een beetje bijdehand lopen doen dat we geld moeten geven. Terwijl ze zelf ook niks geven en alleen mee doen om met hunnie bek op de radio/tv/podium te komen.

:roflol:

Ik heb nog nooit geld gegeven aan een " goed " doel. Geen collectebus, geen girorekening, geen actie. Niks. En ik vind dat de regering ook moet stoppen met miljoenen pompen in ontwikkelingshulp. Zorg eerst maar eens dat iedereen hier in nederland fatsoenlijk kan leven, en alle schulden van de staat zijn afbetaald/ crisis over is. Voordat we een paar bosbewoners gaan helpen die het geld toch gebruiken voor een nieuwe AK47 om de buurman af te knallen.

Ik vind het ook zwaar hypokriet die mensen die dan opeens op facebook zetten hoe goed ze zich voelen als ze bijvoorbeeld met die tsunami bij een massale media actie geld hebben gedoneerd. Maar als er daarna ergens anders een flinke aardbeving is niks geven puur omdat er geen groot mediacircus word gehouden.

Mijn geld krijgen ze niet, ik heb mijn eigen goeden doelen genaamd rekeningen en daarnaast fijn willen leven

goede doelen zijn bullcrap, maar breng wel geregeld een wafel/drankje mee voor het oude vrouwtje dat altijd loopt te bedelen voor de carrefour, of geef haar wat kleingeld.

/pua

Als je iets wilt bewerkstelligen steek de handen uit de mouwen en verricht werkzaamheden i.p.v. geldonaties waarvan het merendeel nooit terecht komt door corruptie en zelfverheerlijking. Alleen als de collectebus van de KWF aan de deur staat krijgen ze een financiële bijdrage.

Terug
Naar boven