AndroidHealthClinic

Obama wil Israël weerhouden van aanval Iran

staat vetgedrukt, beter lezen!

En waarom zou likud verkeerde informatie geven? Het is niet omdat iets pro Israel is dat ze daarmee niet betrouwbaar kunnen zijn.

Tja, waarom zou de.likud partij foute info verspreiden? Is dit.nog ernstig te noemen. Een debat voeren met jou is onbegonnen werk. Einstein was zo' n intelligent man maar zelf hij kan zwaartekracht niet uitleggen aan een mier.

tbeest heeft een nieuwe account aangemaakt???

Multiple personality disorder. Ik ben er zeker van dat ze elkaar gaan quoten.

hey whats going on in this threa.....

o lawd

• Topic Starter Topic Starter
Multiple personality disorder. Ik ben er zeker van dat ze elkaar gaan quoten.

En wat zou dat bewijzen?

---------- Post toegevoegd Sun 17 Feb 2013 om 15:59 ----------

Tja, waarom zou de.likud partij foute info verspreiden? Is dit.nog ernstig te noemen. Een debat voeren met jou is onbegonnen werk. Einstein was zo' n intelligent man maar zelf hij kan zwaartekracht niet uitleggen aan een mier.

Nogmaals, wat zou dat bewijzen?

Als Vlaams Belang zegt, we geven ieder jaar x aantal euro uit aan het migrantenbeleid. Waarom is dat getal dan per se fout?

En wat zou dat bewijzen?

Dit.
x1exx2.jpg

27y95iw.jpg

Aldus de man die zich bekeerd heeft tot de Islam. Dag geloofwaardigheid.

Aldus de man die zich bekeerd heeft tot de Islam. Dag geloofwaardigheid.

Nogmaals een bewijs dat je er niet in slaagt informatie op correcte wijze te verwerken. Je maakt jezelf steeds belachelijker. Wacht... dat is niet meer mogelijk.

Nogmaals een bewijs dat je er niet in slaagt informatie op correcte wijze te verwerken. Je maakt jezelf steeds belachelijker. Wacht... dat is niet meer mogelijk.

Zoals ik al zei

Als Vlaams Belang bijvoorbeeld zegt:

- We spenderen per jaar x aantal euro aan immigranten beleid
- In Vlaanderen staan al x aantal moskees

Waarom is die informatie dan fout? Omdat het van een partij komt die zich tegen migranten keert? Dus dan is alle informatie van die partij fout?

Op die manier redeneer je bij Likud, triest. :o

Zoals ik al zei

Waarom is die informatie dan fout? Omdat het van een partij komt die zich tegen migranten keert? Dus dan is alle informatie van die partij fout?

Neen, als jd informatie verkrijgt, dan moet je die checken via meerdere bronnen. Politieke partijen zijn niet echt betrouwbare bronnen omdat ze een eigen politieke agenda hebben. Ik denk dat je bij.de eersten zou zijn om de cijfers van de SPA in twijfel te trekken. Je bent dus niet echt consequent.

Zoals ik al zei

Als Vlaams Belang zegt: er staan x moskees in België, dan kan dat makkelijk geverifieerd worden. Het is gewoon een kwestie van tellen.

Als men een bron aanhaalt waarbij men pretendeert te weten wat Ahmadinejad (ik hoop dat dat juist is geschreven) met Israël wil , of wat Israël zal doen als x gebeurt, dan kan die bron al te snel partijdig zijn. Een mening, plan, overtuiging is nu eenmaal iets anders als een cijfer.

Als het Vlaams Belang zegt dat er 11.273.247 inwoners zijn in België, dan zal men dat geloven. Als het Vlaams Belang beweert te weten wat de Koran voorschrijft, zal men dat al veel minder geloofwaardig vinden (zelfs in de hypothese dat het waar zou zijn), en kan men beter een meer neutrale bron proberen zoeken.

Israël is de enige democratie, land met godsdienstvrijheid, land met gelijke rechten tussen man/vrouw in het midden oosten.

Israël is de enige democratie, land met godsdienstvrijheid, land met gelijke rechten tussen man/vrouw in het midden oosten.

Dit herhaal je in ieder vergelijkbaar topic en al lang ontkracht. Trouwens heeft dit argument niks te maken met het onderwerp " cijfers" . Vreemde vogel ben je toch.

Hij is gewoon gek ,begrijp niet dat er mensen nog op ingaan
Laat zijn topics sterven met zijn verstand (hij zoekt aandacht en dit geef jij hem mr,Yasmine)

Grappig. Telkens iemand een stelling van je weerlegt, begin je weer over iets anders.

Wat moet ik dan antwoord?

Als Likud zegt zich te ontwapenen wanneer ze erkend worden door Islamitische staten en wanneer de bedreigingen tegen Israël stoppen

Ja dan geloof ik dat, en is dat een feit... kan je niet weerleggen. Dat jij dit niet gelooft is uw zaak, niet de mijne

---------- Post toegevoegd Sun 17 Feb 2013 om 17:57 ----------

Dit herhaal je in ieder vergelijkbaar topic en al lang ontkracht. Trouwens heeft dit argument niks te maken met het onderwerp " cijfers" . Vreemde vogel ben je toch.

Dus jij ontkent dat er in Israël een democratie, vrijheid van godsdienst en gelijke kansen zijn tussen mannen en vrouwen?

Dan kunnen we niet verder discussiëren over dit onderwerp, lijkt mij

Terug
Naar boven