AndroidHealthClinic

Objectieve mening over progressie gevraagd

blauwtje

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
75kg
Hallo, ik ben hier nieuwe gebruiker en had graag een objectieve mening van de mensen hier gevraagd omdat ik in m'n directe omgeving met dergelijke vragen niet terecht kan.

Ik ben sinds 5 maanden met krachttraining begonnen omdat ik m'n tengerheid van jaren hardcore gamen behoorlijk beu was.
(ik kom van 62kg/1m83 en ben nu 72kg/1m83)

Nu is m'n vraag naar deze community toe:
Aan welk lichaamsdeel zou ik extra aandacht moeten geven om alles in proportie te krijgen, of ziet het er goed uit zoals ik nu bezig ben? Kzou niet willen dat bij het uiteindelijke resultaat de symmetrie van m'n lichaam niet goed zit.
(zie bijgevoegde foto's)
(sorry voor geen foto's van de benen, die zijn niet echt onderontwikkeld)

Alvast bedankt en enige andere tips omtrent "groeien" zijn ook altijd welkom!

voorkant1.jpg

voorkant2.jpg

achterkant.jpg

Alles loopt imo achter.

Je staat wel droog, wat is je vetpercentage er voor en wat is die nu?

• Topic Starter Topic Starter
@ mugje:
wat bedoel je met "alles loopt achter" ?
dat ik te weinig bijgekomen ben in 5 maanden of dat ik over het algemeen er te weinig "buffed" uitzie?

@waterpoloer
voor ik begon te trainen was het zo'n 5%, nu zit ik aan 6-7% denkik

Je hebt imo te weinig massa om echt te kunnen zeggen dat iets achterloopt.

@mugje: ok heb het begrepen, toch bedankt om me post te bekijken, zal over half jaar wel nog es vragen, hopelijk zijn er dan nog 10 kg bijgekomen

Ik mis inderdaad ook wat massa. Ook is je progressie moeilijk te beoordelen zonder before-pics, maar je staat wel enorm droog, wat voor enkelen natuurlijk ook een doel op zich is.

Ik zou gaan clean bulken en je vp niet hoger laten gaan dan 10%, aangezien droogheid bij jou precies hoog in het vaandel staat.

Ik mis inderdaad ook wat massa. Ook is je progressie moeilijk te beoordelen zonder before-pics, maar je staat wel enorm droog, wat voor enkelen natuurlijk ook een doel op zich is.

Ik zou gaan clean bulken en je vp niet hoger laten gaan dan 10%, aangezien droogheid bij jou precies hoog in het vaandel staat.

before pics hebbik helaas niet maar ik was extreem mager van hele nachten voor m'n computerscherm te zitten en amper te eten

en het feit dat ik zo droog sta is eigenlijk juist m'n grootste ergernis, het lukt me maar niet om vetter te worden. Ik zou heel graag m'n "droogheid" inruilen voor een speklaagje maar dat lijkt onmogelijk. Nog meer eten zou me doen kotsen.

before pics hebbik helaas niet maar ik was extreem mager van hele nachten voor m'n computerscherm te zitten en amper te eten

en het feit dat ik zo droog sta is eigenlijk juist m'n grootste ergernis, het lukt me maar niet om vetter te worden. Ik zou heel graag m'n "droogheid" inruilen voor een speklaagje maar dat lijkt onmogelijk. Nog meer eten zou me doen kotsen.

als je voedingsschema in orde is kan je een weightgainer shake aan je ontbijt toevoegen. Is net dat ene extraatje.

litertje of 4 volle melk erbij en voila

Je staat inderdaad heel droog, veel eten zou ik zeggen.. (Kzit ook met zo'n probleem dat ik moeilijk veel kan eten :), maar werk daar nu aan..)

Zal es proberen nog meer volle melk te drinken (drink reeds +/- 2l melk per dag, godzijdank drink ik heel graag melk)
Anders es chocomelk met weightgainer proberen

Bedankt voor reacties gasten

hoeveel kcal. aan gewoon eten eet je dan?

en daar de melk bij op? Of dat is met melk?

litertje of 4 volle melk erbij en voila

Dit

Als je niet bijkomt, meer (volle!) melk toevoegen.
Om jezelf te "dwingen" kun je vantevoren met een stift de dagen van de week op de pakken melk schrijven. Klinkt retarded maar werkt wel, want vaak denk je dat je veel drinkt/eet en als je het dan gaat uittellen zie je vaak dat je hier en daar vanalles mist.

3 liter volle melk is al bijna 2000 kcal, tel uit je winst.

Idd als je nou gewoon 2500-3000 kcal. uit normaal voedsel haalt. Dus geen melk maar vlees, havermout etc. (is makkelijk haalbaar) en je vult het aan met 3-4L volle melk dan kom je over de 5000 kcal. dan ben ik benieuwd of je nog steeds niet aankomt.

Terug
Naar boven