AndroidHealthClinic

Objectieve mening over progressie gevraagd

• Topic Starter Topic Starter
Dit

Als je niet bijkomt, meer (volle!) melk toevoegen.
Om jezelf te "dwingen" kun je vantevoren met een stift de dagen van de week op de pakken melk schrijven. Klinkt retarded maar werkt wel, want vaak denk je dat je veel drinkt/eet en als je het dan gaat uittellen zie je vaak dat je hier en daar vanalles mist.

3 liter volle melk is al bijna 2000 kcal, tel uit je winst.

Dat zou wel moeten lukken, wat ik wel deed is na die 2 liter melk stoppen met verdere melkinname en water in de plaats drinken omdat ik denk/dacht dat een bepaalde waterinname per dag ook behoorlijk belangrijk was

zou het gezond zijn om nooit meer water te drinken maar continu melk?

je hebt duidelijk wat te leren over voeding, doe dat !

Dat zou wel moeten lukken, wat ik wel deed is na die 2 liter melk stoppen met verdere melkinname en water in de plaats drinken omdat ik denk/dacht dat een bepaalde waterinname per dag ook behoorlijk belangrijk was

zou het gezond zijn om nooit meer water te drinken maar continu melk?

Melk bevat water, geen probleem dus wat dat betreft.

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

10 Kg erbij in 5 maanden is trouwens helemaal niet zo slecht.

Wat een negativiteit hier.

Als je zoveel in gewicht bent toegkomen, heb je een mooie progressie gemaakt. Daar mag natuurlijk nog massa bij, maar ome is ook niet in een dag gebouwd he.

Succes met je doelen.

Ziet er goed uit, je kan nog goed groeien als je zo verder doet.

Rug mag wat extra aandacht verdienen.

Wat een negativiteit hier.

Als je zoveel in gewicht bent toegkomen, heb je een mooie progressie gemaakt. Daar mag natuurlijk nog massa bij, maar ome is ook niet in een dag gebouwd he.

Succes met je doelen.
Als je ook mijn reply bedoelt, ik bedoel het niet negatief.
Imo heeft de TS te weinig massa om nou te zeggen dat iets echt achterloopt.
Daar zou ik pas later aan gaan denken. Zo lang de basisoefeningen gepakt word komt er overal wel genoeg massa bij.

TS is op de goede weg, dat zeker!

Ziet er niet slecht uit. Je schouders en rug lopen wat achter, maar ik zou clean gaan bulken en niet opeens 4 liter melk gaan drinken, maar verhoog bij elke maaltijd je cals. Wat is je cals onderhoud? Reken dat uit en ga er 500 cals boven zitten. Je staat mooi droog, dus ga dat niet verpesten door opeens een vette koe te gaan worden. Clean bulken is mijn advies.

Dit

Als je niet bijkomt, meer (volle!) melk toevoegen.
Om jezelf te "dwingen" kun je vantevoren met een stift de dagen van de week op de pakken melk schrijven. Klinkt retarded maar werkt wel, want vaak denk je dat je veel drinkt/eet en als je het dan gaat uittellen zie je vaak dat je hier en daar vanalles mist.

3 liter volle melk is al bijna 2000 kcal, tel uit je winst.

man wat een niveau weer hier............

als je 2000 kcal uit melk moet gaan halen om de 4000 kcal per dag te krijgen ben je ergens goed fout bezig

Precies, snap niet dat sommige dat voorstellen.

Precies, neem dan chocomel :D

man wat een niveau weer hier............

als je 2000 kcal uit melk moet gaan halen om de 4000 kcal per dag te krijgen ben je ergens goed fout bezig

Waarom is dat fout? En ik zeg niet dat hij perse 3 liter moet drinken, was maar een voorbeeld.

Laatst bewerkt:
Nou, volgens mij had je een hele stugge muis tijdens het gamen, of een loodzware gamepad.

Zou willen dat ik zo ver was. En 5 maanden is heel kort. Super!

Klink waarschijnlijk dom maar waddik nu doe om vetter te komen en toch niet de hele dag dat opgeblazen gevoel te hebben als je echt bergen moet eten is gewoon volle room drinken met bruine suiker in, werkt super voor mij

Heb ondervonden dat m'n magerheid niet alleen te wijten was aan te weinig eten maar ook aan het blowen (weet niet of ik dit hier mag zeggen, zo niet srr daarvoor)

Ben nu 2 weken gestopt met dagelijks zo'n 3-4 pits, rook niets meer
Heb heel veel kracht bijgekregen en kan ook veel meer eten, ook m'n motivatie heeft er baat bij.

Ben reeds 3 kilo bijgekomen sinds ik m'n eerste post maakte en hopelijk blijft dit zo doorgaan (tzal wel vooral vet zijn die bijgekomen is maar dat was de bedoeling)

Nogmaals bedankt voor de hulp en hopelijk kannik binnenkort wat foto's posten met m'n ge-upgrade fysiek,

greetz

Terug
Naar boven