Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beide partijen natuurlijk. Kan me nog goed herinneren hoe er foto's uit Libanon kwamen die overduidelijk bewerkt waren.
**** die hele propaganda, van beide kanten.
Niet alles is zo wart/wit als je het presenteert Eric.
Als een Palestijnse cineast 300 doden in een dorpje laat zien en vervolgens een Isrealische militair aan het woord laat die haarfijn uitlegt hoe ze dat flikken vind ik dat OOK geen propaganda.
"They are not trying to be part of our way of life
They are not trying to be part of our culture
They are here, with an agenda, to make Islam the law of the land"
Uit de mond van de dochter van een martelaar. Zelf ook niet de meest Joden-gezinde figuur lijkt me.
Zegt genoeg.
17:49- 'Root to all' staat in de upload. Heb even kort gekeken en wordt smullen.

Ach joh Zelda, kijk eens wie er commentaar heeft, dat zegt al genoeg, de kritieken van Eric daarbuiten gelaten dan.
De mensen die er negatief op reageren kunnen:
-Geen inhoudelijke kritiek leveren
-Geen titels aanleveren van docu's die dan wél de moeite waard zouden zijn
En verder voelen ze zich in het algemeen erg verbonden met Islam.
Dat soort mensen zal NOOIT kritiek op Islam hebben, bang als ze zijn voor kuffar uitgescholden te worden in eigen gelederen.
Dan is het cirkeltje weer rond: Alles is gebaseerd op angst hebben en angst aanjagen. En sommige mensen laten zich er niet door van de wijs brengen en die worden dan 'anti-Moslim' genoemd want kritiek op Islam is not done.
Me reet!