XXL Nutrition

Obsession- 'Radical Islam war against the west' de docu NU te zien!!

Het mag dan wel een eenzijdige documentaire zijn, al die imams die de meest walgelijke dingen zeggen hebben dat toch echt gedaan. En dat deden ze niet in kleine achterafzaaltjes, maar in grote gevestigde moskeeën. Je kan dat wel allemaal afdoen als propaganda, maar dan hou je jezelf toch wel heel erg voor de gek. En mensen die de arbische way of life, zoals we die nu in de praktijk zien, verdedigen, moeten sowiezo zwijgen over propaganda.

Er wordt nergens ontkend dat er idiote extremistische imans en moslims zijn. Ik waak er alleen voor dat de erfvijand van de Arabieren mij moet gaan wijsmaken hoe de situatie nou werkelijk is. Zeker niet als het uit een hoek komt die geld krijgt van de Israelische overheid en zich voorstaat op een Pro-Israel standpunt.

Maar goed, de standpunten hier mogen duidelijk zijn. Voor mij is iedere extremist er 1 te veel, aan welke kant die staat is mij om het even.

• Topic Starter Topic Starter
Israëlische kinderen die bommen signeren met « with love »

Is inderdaad walgelijk.

Verder ga ik je weer even negeren want je gaat weer persoonlijk worden en gaat totaal voorbij aan de essentie van het verhaal.
De beelden die men laat zien van Arabische schoolkinderen zijn legit en 100% waar, daar draai je niet omheen en wie de juiste dingen niet uit een docu kan pikken moet anderen niet weerhouden van het zien van een schokkend stukje Arabische televisie: getaped zodat wij kunnen zien wat zij uitvreten met hun bevolking.

Nergens hoor ik in dit topic van de dagelijkse haatpropaganda die de Arabische TV uitkotst over de schotelantennes van miljoenen 'goeie Moslims' ind e wereld die langzaam maar zeker toch beinvloed worden door de Arabische mediaduivel. Vreemd toch dat men daarover zwijgt.:rolleyes:

Ik mis nog een cruciaal woord in je reply: Islam. Ik vroeg of jij de docu propaganda vond tegen de Islam.

heb jij de documentaire reeds bekeken? ik wel en ik kan je zeggen dat het pure propaganda was met als doel de islam, de moslims en de arabieren te demoniseren en te dehumaniseren.

Waarom moet daar over gesproken worden dan? Er is toch al duidelijk gezegd dat zoiets ook verderfelijk is.

Moeten we dan eerst gaan wijzen naar anderen 'maar zij doen het ook'? Er is geen rechtvaardiging voor propaganda, ook niet als je tegenstander zich daar van bediend.

Ik zie ook wel in dat binnen de politiek er gebruik wordt gemaakt van bepaalde gekleurde meningen en dat feitelijke info wordt verdraaid. Maar bij politici is zeer duidelijk uit welke hoek zij komen en waar ze voor staan. Bij de makers van deze docu moet je toch echt eerst op onderzoek gaan.

Is inderdaad walgelijk.

Verder ga ik je weer even negeren want je gaat weer persoonlijk worden en gaat totaal voorbij aan de essentie van het verhaal.
De beelden die men laat zien van Arabische schoolkinderen zijn legit en 100% waar, daar draai je niet omheen en wie de juiste dingen niet uit een docu kan pikken moet anderen niet weerhouden van het zien van een schokkend stukje Arabische televisie: getaped zodat wij kunnen zien wat zij uitvreten met hun bevolking.

Nergens hoor ik in dit topic van de dagelijkse haatpropaganda die de Arabische TV uitkotst over de schotelantennes van miljoenen 'goeie Moslims' ind e wereld die langzaam maar zeker toch beinvloed worden door de Arabische mediaduivel. Vreemd toch dat men daarover zwijgt.:rolleyes:

Die arabsiche propaganda zenders waar je over spreekt, heb je die al eens bekeken? Ik wel. Ik heb namelijk en schotelantenne thuis.
En weet je wat voor propaganda zij uitzenden. de isralelische bezetting en de moorden op palestijnse burgers; Ze tonen de feiten maar dat wordt als propaganda bestempeld zodat men het als het ware niet serieus moet nemen.
En kogel door de kop van een kind blijft moord, ongeacht de zender die het uiitzendt! Als israel stopt met de bezetting dan zal al jazeera daar geen moordpartijen mer kunnen filmen he!

heb jij de documentaire reeds bekeken? ik wel en ik kan je zeggen dat het pure propaganda was met als doel de islam, de moslims en de arabieren te demoniseren en te dehumaniseren.

Dan heb jij een ander beeld van een Islamiet dan ik kerel. Ik heb vooral personen gezien met vuurwapens en een gordel dynamiet rond hun buik, wat in mijn woordenschat nog altijd valt onder de noemer extremist.

Eerlijk gezegd toont een gedeelte van die zenders ook niet de feiten natuurlijk. Het is supereenzijdig allemaal en eveneens haat opwekkend. Het laat geen enkele ruimte voor andere geluiden. Als dan ook nog kan worden vastgesteld dat sommige zenders geld ontvangen van dubieuze figuren uit de Wahabistische hoek is het net zo goed propaganda.

Maar goed, daar is nog steeds wel controle op. Sommige zenders zijn dan ook niet toegelaten op de kabel.

Dan heb jij een ander beeld van een Islamiet dan ik kerel. Ik heb vooral personen gezien met vuurwapens en een gordel dynamiet rond hun buik, wat in mijn woordenschat nog altijd valt onder de noemer extremist.

Ik begrijp je repliek op mijn post niet.

Tevens, als een man met een bom, een israelische militair op bezet grondgebied dood, dan is deze man volgens internationaal recht geen extremist, noch een terrorist maar een verzetsstrijder.
Dood hij echter een onschuldige burger op Israelisch grondgebied, dan pas is hij een extremist;

Eerlijk gezegd toont een gedeelte van die zenders ook niet de feiten natuurlijk. Het is supereenzijdig allemaal en eveneens haat opwekkend. Het laat geen enkele ruimte voor andere geluiden. Als dan ook nog kan worden vastgesteld dat sommige zenders geld ontvangen van dubieuze figuren uit de Wahabistische hoek is het net zo goed propaganda.

Maar goed, daar is nog steeds wel controle op. Sommige zenders zijn dan ook niet toegelaten op de kabel.

toen Israel libanon binenviel met als reden dat het was omdat militairen waren gekidnapt was de eerste zender met de juiste versie al jazeera. Deze versie werd later overgenomen door de bbc maar enkele dagen later terug verzwegen.

de militairen werden gepakt en gevangen genomen op Libanees grondgebied. EN waarom? Omdat dagen darvoor de israeli's een dokter en zijn zoon hadden gekidnapt in Gaza. Ze verdwenen en hezbollah wou de soldaten ruilen.

deze berichtgeving was alleen te zien op Al jazeera maar wel bevestigd door the independant en andere grote kranten; Maar op tv hoor je daar niks van.

Is het niet erg dat men de enige juiste versie op een arabische zender te zien krijgt en dat wij hier fout ingelicht worden omdat de israelische lobby onze media beinvloedt?

Ik begrijp je repliek op mijn post niet.

Tevens, als een man met een bom, een israelische militair op bezet grondgebied dood, dan is deze man volgens internationaal recht geen extremist, noch een terrorist maar een verzetsstrijder.
Dood hij echter een onschuldige burger op Israelisch grondgebied, dan pas is hij een extremist;

Ik denk dat je m'n post niet wil begrijpen.
Deze docu was er een tegen extremisme, en in plaats van daaruit te concluderen dat extremisme een gevaarlijk iets is begin jij te roepen dat het een docu is tegen moslims.
Er worden idd moslims getoond maar hoe kun je in godsnaam een docu maken over moslimextremisten zonder een moslim te tonen?

Ik denk dat je m'n post niet wil begrijpen.
Deze docu was er een tegen extremisme, en in plaats van daaruit te concluderen dat extremisme een gevaarlijk iets is begin jij te roepen dat het een docu is tegen moslims.
Er worden idd moslims getoond maar hoe kun je in godsnaam een docu maken over moslimextremisten zonder een moslim te tonen?

als jij geloofd dat die documentaire tegen extremisme was in zijn geheel dan ben je hopelijk aan het grappen. Er werd geen woord gerept over iets anders dan over de moslims.

heb jij mijn review wel gelezen? heb jij de documentaire wel gezien?

toen Israel libanon binenviel met als reden dat het was omdat militairen waren gekidnapt was de eerste zender met de juiste versie al jazeera. Deze versie werd later overgenomen door de bbc maar enkele dagen later terug verzwegen.

de militairen werden gepakt en gevangen genomen op Libanees grondgebied. EN waarom? Omdat dagen darvoor de israeli's een dokter en zijn zoon hadden gekidnapt in Gaza. Ze verdwenen en hezbollah wou de soldaten ruilen.

deze berichtgeving was alleen te zien op Al jazeera maar wel bevestigd door the independant en andere grote kranten; Maar op tv hoor je daar niks van.

Is het niet erg dat men de enige juiste versie op een arabische zender te zien krijgt en dat wij hier fout ingelicht worden omdat de israelische lobby onze media beinvloedt?

holy shit, was dit de werkelijke reden?

Ach joh Zelda, kijk eens wie er commentaar heeft, dat zegt al genoeg, de kritieken van Eric daarbuiten gelaten dan.

De mensen die er negatief op reageren kunnen:
-Geen inhoudelijke kritiek leveren
-Geen titels aanleveren van docu's die dan wél de moeite waard zouden zijn

En verder voelen ze zich in het algemeen erg verbonden met Islam.
Dat soort mensen zal NOOIT kritiek op Islam hebben, bang als ze zijn voor kuffar uitgescholden te worden in eigen gelederen.
Dan is het cirkeltje weer rond: Alles is gebaseerd op angst hebben en angst aanjagen. En sommige mensen laten zich er niet door van de wijs brengen en die worden dan 'anti-Moslim' genoemd want kritiek op Islam is not done.

Me reet!

Waarom doe je zo achterlijk?
Waarom zet je zoveel vooroordelen in je post? Kijk dat je het van mij zegt ok, boeit me geen ene fl**ker
Maar jij, jij zou toch alles zo rechtvaardig mogelijk bekijken? Hoe weet jij dat ik geen kritiek krijg op mijn opvattingen over de islam die WEL afwijken?
Ben je dom? Nee toch? Ben je rellerd? Ja
Moet je dan achterlijk doen en olie voor de nog achterlijken zijn?

Point Austin: Oppel vs. Chomsky, by Michael King
noam chomsky is jood en holocaust overlevende!

It was when Israel abducted two Gaza civilians, a doctor and his brother. We don't know their names. You don’t know the names of victims. They were taken to Israel, presumably, and nobody knows their fate. The next day, something happened, which we do know about, a lot. Militants in Gaza, probably Islamic Jihad, abducted an Israeli soldier across the border. That’s Corporal Gilad Shalit. And that's well known; first abduction is not. Then followed the escalation of Israeli attacks on Gaza, which I don’t have to repeat. It’s reported on adequately.
The next stage was Hezbollah's abduction of two Israeli soldiers, they say on the border. Their official reason for this is that they are aiming for prisoner release. There are a few, nobody knows how many. Officially, there are three Lebanese prisoners in Israel. There's allegedly a couple hundred people missing

Het eeuwig aangevoerde argument dat het om een minderheid gaat is absoluut waar trouwens, maar een stevige basis heeft het extremisme wel. In het westen hoor je NIEMAND roepen dat alle Moslims dood moeten. (jaja er zijn vast wel wat neonazis die dat vinden maar die groep is 1000x kleiner en niemand steunt ze of neemt ze serieus)

Westen wordt ook niet binnengevallen door Irak of Iran
Eens kijken hoeveel er hier dan wel dood aan de arabieren roepen
Wordt nu al best wel vaak gezegd trouwens

als jij geloofd dat die documentaire tegen extremisme was in zijn geheel dan ben je hopelijk aan het grappen. Er werd geen woord gerept over iets anders dan over de moslims.

heb jij mijn review wel gelezen? heb jij de documentaire wel gezien?

Als ik een docu wil maken tegen de moslims dan toon ik thuisbeelden van dochters die hardhandig worden aangepakt omdat ze ongewenst zwanger zijn, vrouwen in boerka's, mensen die opgeknoopt worden omdat ze gezondigd hebben de de islamietische wetgeving, vrouwen die zweepslagen krijgen omdat ze in een video verschijnen. Dit is rechtstreekse propaganda tegen moslims, maar deze beelden heb ik niet gezien. Wat ik wel gezien heb waren georganiseerde aanslagen , trainingskampen en zelfmoordterorristen. En nogmaals dit is niet het beeld dat ik heb van een moslim.

Denk dat het tijd wordt voor een docu over de zionistische joden en hun gevaar die ze vormen voor de arabische wereld met HUN partners de VS

Dat ken niet
Meen je dit nou? Want ik heb moeite dit te geloven hoor

Terug
Naar boven