XXL Nutrition

Obsession- 'Radical Islam war against the west' de docu NU te zien!!

Denk dat het tijd wordt voor een docu over de zionistische joden en hun gevaar die ze vormen voor de arabische wereld met HUN partners de VS

Die docu zou ik met alle plezier kijken. Ik ben tegen alle extremisme! En extremisme bestaat er idd niet enkel in de arabische wereld, neem bijvoorbeeld de kluklux clan in de USA die nog bijzonder veel bijval krijgt.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe weet jij dat ik geen kritiek krijg op mijn opvattingen over de islam die WEL afwijken?

Ach lieverd toch zo goed ken ik je toch niet?
Want DIE opvattingen waar je het nu over hebt, die publiceer je nooit haha!
Dus makkelijk om het over iets te hebben wat wij hier op DBB nooit lezen.

Rellerd? Ik? Heb je jezelf weleens gezien? Ga nogeens op AR naar je eigen posts kijken :roflol: Over rellen gesproken, de pot verwijt de ketel...:rolleyes:

wil je nog wat propaganda zien? De invloed van de israelsiche lobby op onze media.
Hoe de Israelische lobby de media censureert en bespeelt! Een ware schande:
BBC Staff Are Told Not To Call Israeli Killings 'Assassination'

by Robert Fisk

In a major surrender to Israeli diplomatic pressure, BBC officials in London have banned their staff in Britain and the Middle East from referring to Israel's policy of murdering its guerrilla opponents as "assassination". BBC reporters have been told that in future they are to use Israel's own euphemism for the murders, calling them "targeted killings".
BBC journalists were astonished that the assignments editor, Malcolm Downing, should have sent out the memorandum to staff, stating that the word "assassinations" "should only be used for high-profile political assassinations". There were, Mr Downing said, "lots of other words for death".

Up to 60 Palestinian activists – and numerous civilians, including two children killed last week – have been gunned down by Israeli death squads or missile-firing Israeli helicopter pilots. The White House has gently chided Israel about these attacks, but already this week the BBC has been using the phrase "targeted attacks" for the policy of murder. The Palestinian killing of Israelis, however, is regularly referred to – accurately – as "murder" or "assassination".
Mr Downing's memorandum suggests that the murder of a leading Israeli – the late prime minister Yitzhak Rabin, killed by an Israeli extremist – is worthy of the word "assassination" while the killing of Palestinians is not.
The memo apparently says that "assassination" can only be used "sparingly" and with "attribution". The ban resulted from a discussion between Mr Downing and Vin Ray, deputy head of newsgathering at BBC World TV. Israeli diplomats have been lunching with BBC officials and complaining that the corporation's coverage was anti-Israeli and pro-Palestinian.

The Israeli murder campaign is, in fact, far from "targeted". In the first such killings, two middle-aged Palestinian women were killed. After the initial reporting of the incident, the BBC dropped all reference to the female victims

---------------

het is hier dat het grote gevaar schuilt omdat je dus minder in de gaten hebt dat je kan belogen worden ;

Die docu zou ik met alle plezier kijken. Ik ben tegen alle extremisme! En extremisme bestaat er idd niet enkel in de arabische wereld, neem bijvoorbeeld de kluklux clan in de USA die nog bijzonder veel bijval krijgt.

Rustig aan bro
Ik geloof best wel dat wat ze in die docu gezegd hebben was gericht tegen extremisten
Het zou alleen HEEL wat stukken betrouwbaarder zijn geweest als de makers geen fanatieke joden waren

Ik benblij dat je dat effe verduidelijkt. Ik geloof dat het merendeel in deze wereld tegen iedere vorm van extremisme is en dat er groepen zijn die het gevaar van dat extremisme willen uitvergroten om opportunistische redenen;

toen Israel libanon binenviel met als reden dat het was omdat militairen waren gekidnapt was de eerste zender met de juiste versie al jazeera. Deze versie werd later overgenomen door de bbc maar enkele dagen later terug verzwegen.

de militairen werden gepakt en gevangen genomen op Libanees grondgebied. EN waarom? Omdat dagen darvoor de israeli's een dokter en zijn zoon hadden gekidnapt in Gaza. Ze verdwenen en hezbollah wou de soldaten ruilen.

deze berichtgeving was alleen te zien op Al jazeera maar wel bevestigd door the independant en andere grote kranten; Maar op tv hoor je daar niks van.

Is het niet erg dat men de enige juiste versie op een arabische zender te zien krijgt en dat wij hier fout ingelicht worden omdat de israelische lobby onze media beinvloedt?

dit wil ik best geloven. Het is idd schandalig hoe de USA alle acties tegen Israel boycot maar post jij dan die dingen als je ze ergens in de media terugvind. Ze gaan miss niet zo populair zijn als de "moslimposten" maar als je ze niet openbaar maakt is niemand er mee gediend.

Denk dat het tijd wordt voor een docu over de zionistische joden en hun gevaar die ze vormen voor de arabische wereld met HUN partners de VS

YES! Gráág! :bow: En dat meen ik serieus.
En dát beste Spier is nou het verschil tussen jou en mij:

Ik kan gráág kijken naar beide docu's en jij keurt elke docu die kritisch is over Arabieren meteen af en noemt het Zionistische propaganda van k*tjoden.

;)

Kom maar op met die docu ik zet hem online zodat elke Jood en Moslim ze met fullspeeeeed kan downloaden. Ik wacht!

Ach lieverd toch zo goed ken ik je toch niet?
Want DIE opvattingen waar je het nu over hebt, die publiceer je nooit haha!
Dus makkelijk om het over iets te hebben wat wij hier op DBB nooit lezen.

Rellerd? Ik? Heb je jezelf weleens gezien? Ga nogeens op AR naar je eigen posts kijken :roflol: Over rellen gesproken, de pot verwijt de ketel...:rolleyes:

Als je me niet zo goed kent moet je je klep houden toch?
En overigens zijn de mensen op ar te lachwekkend voor woorden
Neem ik al een hele tijd niet meer serieus

Voorbeeld van Joodse krachten achter de media: CNN. ;)

Zo daar heb je niet van terug he liefje? Ik bekijk het graag van 2 kanten. Ik kijk al jaren geen CNN meer op de kabel omdat het te gekleurd is. :cool:

YES! Gráág! :bow: En dat meen ik serieus.
En dát beste Spier is nou het verschil tussen jou en mij:

Ik kan gráág kijken naar beide docu's en jij keurt elke docu die kritisch is over Arabieren meteen af en noemt het Zionistische propaganda van k*tjoden.

;)

Kom maar op met die docu ik zet hem online zodat elke Jood en Moslim ze met fullspeeeeed kan downloaden. Ik wacht!
Ga je weer apie, ik moet mezelf toch niet weer gaan herhalen he
Ik zei dat het TIJD WORDT voor zo een docu, niet dat het er is

Als je me niet zo goed kent moet je je klep houden toch?
En overigens zijn de mensen op ar te lachwekkend voor woorden
Neem ik al een hele tijd niet meer serieus

De pot verwijt de ketel dus. Rellen is rellen, of je een board nu serieus neemt of niet, da's geen excuus. Hou dan lekker je snatertje over anderen want ik ben bereid élke docu te bekijken zonder eerst te gaan zeiken over k*tislamieten zoals jij zeikt over propaganda van k*tjoden.:p

Voorbeeld van Joodse krachten achter de media: CNN. ;)

Zo daar heb je niet van terug he liefje? Ik bekijk het graag van 2 kanten. Ik kijk al jaren geen CNN meer op de kabel omdat het te gekleurd is. :cool:

de documentaire obsession kreeg prime time of fox, de pro bush zender. dat zegt al heel wat!

De pot verwijt de ketel dus. Rellen is rellen, of je een board nu serieus neemt of niet, da's geen excuus. Hou dan lekker je snatertje over anderen want ik ben bereid élke docu te bekijken zonder eerst te gaan zeiken over k*tislamieten zoals jij zeikt over propaganda van k*tjoden.:p

ok, hier een documentaire van amira hass, israelische journaliste die leeft in ramallah (dochter van holocaust overlevenden!)

Conversations with History: Occupation and Terrorism, with Amira Hass - Google Video

wedden dat geen kat ze zal uitkijken terwijl zij toch wel de persoon bij uitstek is om het leven van de palestijnen te kennen he.

Ja helaas is het zo dat de achterlijken op AR zo gemakkelijk te rellen zijn:roflol:
Tjah, op een gegeven moment kom je er toch achter dat mensen gewoon niet leren van een discussie, en maar achterlijk blijven
Kijk op dat punt zou je ze al niet serieus meer moeten nemen
Ik vind het wel een excuus, jij blijkbaar niet
Overigens zou ik een documantaire over hoe slecht n*gers al dan wel niet zijn ook zwaar in de twijfel trekken als de documakers lid zouden zijn van blood en honour of trawanten

En je zegt het precies goed: Hou dan lekker je snatertje over anderen

ok, hier een documentaire van amira hass, israelische journaliste die leeft in ramallah (dochter van holocaust overlevenden!)

Conversations with History: Occupation and Terrorism, with Amira Hass - Google Video

wedden dat geen kat ze zal uitkijken terwijl zij toch wel de persoon bij uitstek is om het leven van de palestijnen te kennen he.

Thanks man, dit is wat ik bedoel VERGARING!!! :bow: :thumbs:

Ik zal éérst gaan kijken en dán pas gaan zeiken, het tegenovergestelde van sommige mensen hier die door het gif van religie gestoken zijn en niet meer voor zichzelf kunnen denken, alleen nog maar in naam van de Hogere Macht of de matties in de straat.

wil je nog wat propaganda zien? De invloed van de israelsiche lobby op onze media.
Hoe de Israelische lobby de media censureert en bespeelt! Een ware schande:

by Robert Fisk

In a major surrender to Israeli diplomatic pressure, BBC officials in London have banned their staff in Britain and the Middle East from referring to Israel's policy of murdering its guerrilla opponents as "assassination". BBC reporters have been told that in future they are to use Israel's own euphemism for the murders, calling them "targeted killings".
BBC journalists were astonished that the assignments editor, Malcolm Downing, should have sent out the memorandum to staff, stating that the word "assassinations" "should only be used for high-profile political assassinations". There were, Mr Downing said, "lots of other words for death".

Up to 60 Palestinian activists – and numerous civilians, including two children killed last week – have been gunned down by Israeli death squads or missile-firing Israeli helicopter pilots. The White House has gently chided Israel about these attacks, but already this week the BBC has been using the phrase "targeted attacks" for the policy of murder. The Palestinian killing of Israelis, however, is regularly referred to – accurately – as "murder" or "assassination".
Mr Downing's memorandum suggests that the murder of a leading Israeli – the late prime minister Yitzhak Rabin, killed by an Israeli extremist – is worthy of the word "assassination" while the killing of Palestinians is not.
The memo apparently says that "assassination" can only be used "sparingly" and with "attribution". The ban resulted from a discussion between Mr Downing and Vin Ray, deputy head of newsgathering at BBC World TV. Israeli diplomats have been lunching with BBC officials and complaining that the corporation's coverage was anti-Israeli and pro-Palestinian.

The Israeli murder campaign is, in fact, far from "targeted". In the first such killings, two middle-aged Palestinian women were killed. After the initial reporting of the incident, the BBC dropped all reference to the female victims

---------------

het is hier dat het grote gevaar schuilt omdat je dus minder in de gaten hebt dat je kan belogen worden ;

geen reactie op deze zeer verontrustende post?

hhhhhhmmmmmmmmm, I wonder why?

Terug
Naar boven