MuscleMeat

Ochtend cardio metabolisme

Het is blijkbaar al te veel gevraagd om twee seconden na te denken over een vraag voor je 'm hier neerflikkert
... nee zoiets noemt men onzekerheid. En is het niet de taak van meer ervaren en meestal oudere mensen om fatsoenlijk te reageren op de jeugd die onzeker is?

Check yourself before you wreck yourself mr. machoman.

... nee zoiets noemt men onzekerheid. En is het niet de taak van meer ervaren en meestal oudere mensen om fatsoenlijk te reageren op de jeugd die onzeker is?

Check yourself before you wreck yourself mr. machoman.

Anders check jij eerst even met wat voor reacties ie zelf komt voordat je zo'n trieste Engelse zin optypt. Of vind je echt teveel gevraagd om een vraag een beetje te verduidelijken als niemand begrijpt waar de f**k je het over hebt?

Anders check jij eerst even met wat voor reacties ie zelf komt voordat je zo'n trieste Engelse zin optypt. Of vind je echt teveel gevraagd om een vraag een beetje te verduidelijken als niemand begrijpt waar de f**k je het over hebt?
BS. ga lol spelen dude. Daar is de vijandigheid even grappig als hier. ;)

Dit topic is voor te beginnen al BS en bovengehaald om over BS te beginnen of om op een van mijn posts te zeike. Ik ben vanochtend vroeg op en gaan joggen en het regende pas toen ik weg was. Dus vraag je nu maar af aan wie het ligt he dat het stenen regent. Met mijn triestig engels je zou er bijna nierstenen van regenen of ossekloten ozzy.

Jij met mij vechten, jij met een zoutpilaar strijden maar dat wist je al zeker?

mama dbb is weer bezig

Dit topic is voor te beginnen al BS en bovengehaald om over BS te beginnen of om op een van mijn posts te zeike. Ik ben vanochtend vroeg op en gaan joggen en het regende pas toen ik weg was. Dus vraag je nu maar af aan wie het ligt he dat het stenen regent. Met mijn triestig engels je zou er bijna nierstenen van regenen of ossekloten ozzy.

Dit is ook het niveau van die 'engelse' zinnen die je in iedere post zet

Dit is ook het niveau van die 'engelse' zinnen die je in iedere post zet

geen ruzie maken jongens, lief zijn!

of in het (triestig?) Engels; Can't we all just get along?

In de ochtend of avond kan allebei, verschilt gewoon per persoon? Maar bulk ≠ cardio, en zéker geen fasted cardio. Je metabolisme is niet gelijk opgestart dus het enige wat je verbrand zijn dan spieren, tenzij je je hartslag netjes laag (onder 130, afhankelijk van leeftijd) houdt. :)

Als je de calorieën die je verbrandt met cardio er gewoon bij eet, dan is dat alleen maar bevorderlijk voor je G-flux en metabolisme :rolleyes:

In de ochtend of avond kan allebei, verschilt gewoon per persoon? Maar bulk ≠ cardio, en zéker geen fasted cardio. Je metabolisme is niet gelijk opgestart dus het enige wat je verbrand zijn dan spieren, tenzij je je hartslag netjes laag (onder 130, afhankelijk van leeftijd) houdt. :)

Gast...

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------

Als je de calorieën die je verbrandt met cardio er gewoon bij eet, dan is dat alleen maar bevorderlijk voor je G-flux en metabolisme :rolleyes:

Waarom zou je dat willen. Volgens mij is een hoger metabolisme vaag gelinkt aan eerder doodgaan

Dus metabolisme zo laag mogelijk houden, dus max. een halfuur per dag wandelen? Want anders eerder deud!

Care to explain?

Als je zo lang mogelijk wil leven zijn intensieve cardio, krachttraining om zo buff mogelijk te worden en bulken niet optimaal.
Uiteraard is het een balans vinden tussen en gewoon doen waar je gelukkig van wordt, maar puur kijkend naar leeftijdsverwachting worden beesten het oudst als ze altijd net onder onderhoudsbehoefte eten en niet al te actief zijn.
volgens mij is dat ook een van de redenen dat kleine dieren zoals muizen met een enorm snelle hartslag veel eerder doodgaan dan grotere dieren zoals olifanten. Niet zwart wit, maar ik dacht ooit wat artikeltjes gelezen te hebben daarover. Wel interessant.

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------

Dus metabolisme zo laag mogelijk houden, dus max. een halfuur per dag wandelen? Want anders eerder deud!

Care to explain?

http://www.precisionnutrition.com/all-about-g-flux vind dit wel een interessante link erover, alleen ben ik zelf jammergenoeg te dom om het correct te analyseren

Dat artikel had ik ook gevonden ja toen ik net even zocht op Gflux. Maar ze komen aan met het verhaal dat wanneer je van evenwicht op 2500 kcal naar evenwicht 3000 kcal gaat, lichaamssamenstelling verandert. Prima. Maar dan laten ze het lijken dat dat komt door het meer eten. Lijkt mij juist dat de lichaamssamenstelling verandert doordat je meer gaat bewegen/trainen.

Inderdaad heb ik ook een artikeltje gelezen over een onderzoek naar volken die langer leven, volgensmij op Sicilië, een random Grieks eiland, en een regio in Japan.

Wat ze gemeen hadden;
- Deden dag in dag uit lichte arbeid (Van houthakken tot boer)
- Hadden sterke familiebanden
- Aten heel natuurlijk en (gevoelsmatig uiteraard) op/onder onderhoud

Maar liever een dag als een leeuw dan een jaar als een schaap, right? :)

Vind jij houthakken en boeren lichte arbeid? :eek: Wat is dan volgens jou zware arbeid?

geen ruzie maken jongens, lief zijn!

of in het (triestig?) Engels; Can't we all just get along?
Ja ik ram zowaar niet tegen iemand zijn persoonlijkheid in. Gaat de reacties er niet beter op maken... maar goed I can get along with myself and Just leave him be.

Wijze woorden zero.

Vind jij houthakken en boeren lichte arbeid? :eek: Wat is dan volgens jou zware arbeid?
Houtjes sprokkelen voor alleen het vuurtje van die dag (en nacht) En de rest van de dag met je luie reet onder een boom naar de grazende dieren liggen kijken is geen zwaar werk.:cool:
Die volkeren doen niet meer dan nodig. Die voorzien alleen in eigen onderhoud, die telen geen gewassen of houden geen slacht of melkvee, waar een paar duizend man van kan eten.

Simpelweg omdat ze niet materialistisch zijn. Die gasten hebben geen hypotheek voor hun hut van riet en stront, die hebben geen internet, bellen en tv 3 in 1, Die hebben geen dikke BMW, die sparen niet voor een homegym.

Lees de reactie hierboven :rolleyes:

Het is niet dat ze hardcore om half 5 opstaan om op z'n Duits 10 uur keihard te werken om munnie te maken, maar doen wat nodig is om vandaag weer rustig door te komen.

ik doe heel het jaar door cardio, puur voor mijn conditie en blijf toch goed groeien. Op de een of andere manier kan ik beter bulken als ik zware cardio doe. Als ik in de voormiddag een goed halfuur, drie kwartier ga hardlopen, heb ik de rest van de dag constant honger. Perfect voor in een bulk dus :D In de cut doe ik de cardio wat rustiger, net om die reden.

Cardio word ook altijd aangeraden niet alleen voor je conditie maar vanwege alle voordelen die eraan vast zitten :)

Houtjes sprokkelen voor alleen het vuurtje van die dag (en nacht) En de rest van de dag met je luie reet onder een boom naar de grazende dieren liggen kijken is geen zwaar werk.:cool:
Die volkeren doen niet meer dan nodig. Die voorzien alleen in eigen onderhoud, die telen geen gewassen of houden geen slacht of melkvee, waar een paar duizend man van kan eten.

Simpelweg omdat ze niet materialistisch zijn. Die gasten hebben geen hypotheek voor hun hut van riet en stront, die hebben geen internet, bellen en tv 3 in 1, Die hebben geen dikke BMW, die sparen niet voor een homegym.

:roflol:

Terug
Naar boven