XXL Nutrition

OCT PCT Epistane

Vandaag weer gewogen en gemeten:

78,6 kg totaal (vorige week 77,3 kg, dus + 1,3 kg)
18,2% vet (vorige week 18,8 %, dus - 0,6 %)
14,3 kg vet (vorige week 14,5 kg, dus - 0,2 kg)
64,3 kg vvm (vorige week 62,8 kg, dus + 1,5 kg)
47,1 kg vocht (vorige week 46,0 kg, dus + 1,1 kg)

Moet er wel bij zeggen dat ik me nu 's middags heb gemeten en de vorige keren 's ochtends. Daarentegen heb ik nu vlak van tevoren wel een hele dikke bolus in de pot gedumpt, dus dat scheelt ook weer. Deze uitslag geeft wel een redelijk beeld denk ik. Ik ben in ieder geval tevreden. We gaan voor de 80 kg in die laatste week!

Daarna benen getraind en dat ging weer fenomenaal!
Eerst weer de goeie ouwe legpress:
10x190
10x195
10x202,5 (max. apparaat)

Hierna naar de andere, nieuwe legpress:
10x200
10x210
10x220

En dat ging zo makkelijk dat ik de max van die legpress ook nog eens wilde proberen. Dus 10x260!!! Twee gymmedewerkers geloofden me niet, dus die kwamen er even bij staan. En toen nog 8x260 (extra langzaam en gecontroleerd uitgevoerd natuurlijk! Je moet wel als die gasten staan te kijken). Hierna riepen ze dat dit leuk was, maar dat ik de legextension nooit op z'n max zou kunnen. Dat wilde ik natuurlijk meteen proberen! Dus 152,5 kg en jawel! 5 herhalingen! Niet echt mooi uitgevoerd, maar ze gingen wel (met de grootst mogelijke moeite, maar toch)! Wat een rush gaf dat joh! Ik voelde me meteen de sterkste man in de gym. Zo'n ontzettend verschil! Ik ben iedere training echt een stuk sterker in m'n benen!

De rest van m'n spiergroepen zijn veeeel minder vooruit gegaan. Ik ben overal wel iets sterker geworden, maar tot nu toe nog niet echt noemenswaardig. Tijdens het bulken word je altijd wel sterker. Maar die benen... Wow! Wat een verschil!

Overigens heb ik wel het idee dat de massa die ik aanzet toch verspreid wordt over mijn hele lichaam. Maar de krachtswinst zit hem dus voornamelijk in de benen!

Bij jou dus ook Erik77?
Maar jij traint je benen minder vaak dan de rest van je lichaam, toch? Is de rest niet gewoon een beetje overtraind?
Zelf heb ik namelijk moeite met het inlassen van rustdagen. Het liefst train ik iedere dag. Moet mezelf echt dwingen rust te nemen.
Overweeg nu ook om van een 3 daagse split weer terug te gaan naar een 4 daagse split. Misschien is dat toch beter. Misschien wacht ik daar nog even mee totdat m'n pct begint. Dan herstel je toch wat minder goed, dus misschien is een vier daagse split dan toch beter.

Heb ook nog even overwogen de cycle 1 dag in te korten en de laatste 5 dagen op 50mg te gaan zitten. Maar na vandaag merk ik dat het nog goed werkt, dus denk dat verhogen niet nodig is.

Ik heb trouwens dus ook onregelmatige diensten en weet hoe lastig het is met de voeding. Ik gooi inderdaad ook gemalen havermout door m'n shakie. Verder toch proberen regelmatig te eten. Gewoon iedere pauze of zelfs tussen de pauzes door. Maar goed, je weet het wel, het is alleen lastig...

Denk trouwens ook al na over een eventuele volgende kuur voor rond september. Twijfel nog over een epi/x-tren stack of M-drol. Ben alleen een beetje bang voor de sides van M-drol, vooral de gyno. De meeste sides gaan wel weer over, dus dat boeit me niet, maar gyno... Als ik voor M-drol ga, wil ik sowieso nolva in huis hebben, maar daar moet ik dan eerst nog een leverancier voor vinden.
Zijn er hier nog mensen die ervaring hebben met M-drol?

Heb ook nog even overwogen de cycle 1 dag in te korten en de laatste 5 dagen op 50mg te gaan zitten. Maar na vandaag merk ik dat het nog goed werkt, dus denk dat verhogen niet nodig is.

Van 50mg zal je waarschijnlijk alleen (meer) bijwerkingen krijgen.

H
Denk trouwens ook al na over een eventuele volgende kuur voor rond september. Twijfel nog over een epi/x-tren stack of M-drol. Ben alleen een beetje bang voor de sides van M-drol, vooral de gyno. De meeste sides gaan wel weer over, dus dat boeit me niet, maar gyno... Als ik voor M-drol ga, wil ik sowieso nolva in huis hebben, maar daar moet ik dan eerst nog een leverancier voor vinden.
Zijn er hier nog mensen die ervaring hebben met M-drol?

Hoe bedoel je dit?. gyno kan je niet alleen krijgen bij gebruik van m-drol (superdrol), maar ook bij alle andere PH/DS als je niet goed nakuurt, dus inclusief epistane.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe bedoel je dit?. gyno kan je niet alleen krijgen bij gebruik van m-drol (superdrol), maar ook bij alle andere PH/DS als je niet goed nakuurt, dus inclusief epistane.

Is waar maar superdrol is berucht als het gaat om het veroorzaken van een gyno. Meer dan epistane.

---------- Toegevoegd om 09:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:00 ----------

Denk trouwens ook al na over een eventuele volgende kuur voor rond september. Twijfel nog over een epi/x-tren stack of M-drol. Ben alleen een beetje bang voor de sides van M-drol, vooral de gyno. De meeste sides gaan wel weer over, dus dat boeit me niet, maar gyno... Als ik voor M-drol ga, wil ik sowieso nolva in huis hebben, maar daar moet ik dan eerst nog een leverancier voor vinden. Zijn er hier nog mensen die ervaring hebben met M-drol?

Je bedoeld, hoop ik, mdrol solo? M-drol/tren moet je namelijk echt niet doen! Imo is de levertoxciteit van m-drol te hoog en de extra gains tov epi niet waard. Bedenk ook dat m-drol maar 3 weken is of hooguit 4. Ik heb geen bewijs maar ik denk dat je epi-tren 5/6 weken kan doen vergeleken met m-drol een week of 3/4. Ik denk dat je gains bij epi-tren 5/6 wkn hoger zijn.

Ben verder wel benieuwd naar DBB ers met ervaring met m-drol. Tot nu toe lees ik de meeste reviews op US board en die gainen altijd 20lbs in 3 weken :D

En als je een nieuwe cycle begint, please PM me even want ga het zeker volgen.

Laatst bewerkt:
Dan weet ik niet waar je die informatie vandaan hebt, maar van superdrol zijn er weinig tot geen klachten over gyno.

Je kan trouwens beter oppassen met tren vanwege prolactin gyno.

Ik lees erg veel goeds over de combi p-mag + x-tren.

Dan weet ik niet waar je die informatie vandaan hebt, maar van superdrol zijn er weinig tot geen klachten over gyno.

Je kan trouwens beter oppassen met tren vanwege prolactin gyno.

99% van de geruchten hierover komen voort uit de misleidende naam tren terwijl het niks met trenbolone te maken heeft. Maar opzich heb je gelijk een 19-nor zou een prolactin gyno kunnen geven. En met een prolactin gyno moet ik aan de 6 bromo en/of clomid omdat nolva de boel alleen maar erger zou maken. Daar ging mijn twijfel over wat PCT betreft vele pagina's terug.

Tot nu toe geen sides en ik heb niet het idee dat er iets aan staat te komen. Geen gevoelige tepels of iets. :)

Over die m-drol, ik ga geen wel/niet discussie aan, ik las opvallend veel gyno problemen bij m-drol. Maar ik neem toch geen m-drol vanwege de levertoxciteit ervan.

---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------

Ik lees erg veel goeds over de combi p-mag + x-tren.

Ja dat is mijn nieuwe cycle denk ik, maar las ook van iemand die p-mag bold doet in een vrij lange cycle, dat kan omdat ze beide mild zijn. 8wkn bold@800mg en 6 weken p-mag@75 mg. Nadeel is de prijs van die cycle omdat je zoveel bold en pmag moet kopen! Dat is een echte bulk stack en die bulk stacks zijn er niet veel als je niet aan de p-plex en/of m-drol, alpha one wil. Zie deze log: http://www.prohormoneforum.com/cycle-logs-reviews/29477-bold-p-mag-bulking-pics.html

Laatst bewerkt:
Ik ga hem ook volgen. Ik volg daar zowat elk logje ,:)

Heel stuk droger totale winst 1.5kg. Nu aan het nakuren, kan niet klagen. Voeding was niet super de laatste week. Teveel bezig met men nieuwe moto denk ik ahja :D

Houd je ons op de hoogte van PCT, alri restore en formex was het toch? Op hoeveel dagen in je nakuur zit je nu? Ga je nog een cortisol blokker gebruiken en iets van kruiden als tribulus, longjack.......?

---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

Ik ga hem ook volgen. Ik volg daar zowat elk logje ,:)

Dan kan ik daar dus niks meer schrijven zonder dat jij het weet :) Vast mijn pleidooi voor AAS ook gelezen? Weet dat namelijk steeds zekerder, hierna nog 1 of twee keer een PH en dan wordt het tijd voor de naald of tijd om weer naturel te worden. Als ik dit soort stapels zie op het PHF forum [Link niet meer beschikbaar] vraag ik me echt af of het niet een keer tijd wordt om te stoppen of door te zetten naar echte AAS.

Houd je ons op de hoogte van PCT, alri restore en formex was het toch? Op hoeveel dagen in je nakuur zit je nu? Ga je nog een cortisol blokker gebruiken en iets van kruiden als tribulus, longjack.......?

---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

Dan kan ik daar dus niks meer schrijven zonder dat jij het weet :) Vast mijn pleidooi voor AAS ook gelezen? Weet dat namelijk steeds zekerder, hierna nog 1 of twee keer een PH en dan wordt het tijd voor de naald of tijd om weer naturel te worden. Als ik dit soort stapels zie op het PHF forum [Link niet meer beschikbaar] vraag ik me echt af of het niet een keer tijd wordt om te stoppen of door te zetten naar echte AAS.

Ik heb het gezien. Ja als je zulke wilde combi's gaat maken kun je beter aan de test gaan. Je ziet daar logjes van combi's van 4-5soorten dan ben je ook al gauw 200+ euries kwijt met alles erbij

Ik heb het gezien. Ja als je zulke wilde combi's gaat maken kun je beter aan de test gaan. Je ziet daar logjes van combi's van 4-5soorten dan ben je ook al gauw 200+ euries kwijt met alles erbij

In de VS zijn PH/DS uiteraard een stuk goedkoper en de meesten zijn momenteel legaal, verder wordt er veel harder opgetreden (vergeleken met nl) indien je in bezit bent van AAS.

Ik zelf ben van plan om 10 weken Test-E 500mg en 4 weken superdrol 20mg later dit jaar te gaan doen.

IK spuit volgende keer ook gewoon 2ml test p/w :)

LoL blijkbaar ben ik de enige niet die uiteindelijk aan 500mg test per week denkt ipv PH cycles. Maar goed laten we van deze tread geen AS thread maken, daarvoor zitten we in de verkeerde sectie.

Verraders!!!1!

Dont worry ik zal je niet verlaten:(

Ik voorlopig ook nog niet, denk na deze nog 1 of twee keer een PH wil doen. Ben net aan het twijfelen m-drol wel-niet-wel-niet...
Ik denk alleen dat vele methylated cycles achter elkaar niet goed is voor je en merk de laatste tijd bij mezelf dat ik het idee AS injects me niet meer tegen staat en interesse groter wordt.

@Pietje1983, jij adviseert andere altijd zo goed maar wat is jou ervaring precies en heb je plannen voor een komende cycle? Wat weet jij van pmag, een idee om het te stacken met tren of met bold (EQplex), de laatste zie je vaak als echte bulk maar is vrij duur omdat je zoveel potjes EQ plex kopen moet :([Link niet meer beschikbaar]

Heb inderdaad gelezen dat M-drol meer sides zou geven dan bijvoorbeeld epi. Met name gyno. Daar ben ik dus ook een beetje bang voor. Aan de andere kant zal het misschien wel meevallen als je niet overdrijft met de dosis. Volgens mij gebruiken veel van die gasten die problemen krijgen gewoon veel te veel en veel te lang.

Ik weet ook dat het giftiger is voor de lever, maar aan de andere kant neem je er ook weer minder van. Ik weet niet of dat meegenomen is in het overzicht dat Pietje1983 een paar pagina's terug poste. Volgens mij is het zo: 10mg M-drol is meer dan 2x zo toxisch als 10mg epi, maar van epi ga ik nu tot 40mg en met M-drol zou ik maar tot 20mg gaan... Volgens mij is dat dus niet heel veel slechter. Vast wel iets, maar ik denk dat de schade te overzien valt. Bovendien zal ik de volgende keer sowieso liversupport gaan pre-loaden. En er zit een zeer ruime rustperiode tussen deze cycle en de volgende. Daarbij drink ik bijna nooit en tijdens m'n cycle en pct sowieso helemaal niets. Denk dat m'n lever dat wel overleeft.

Weer voor epi kiezen zou misschien een makkelijkere keuze zijn, maar M-drol is natuurlijk een beetje de koning onder de PH's... In ieder geval de sterkste. Daarbij is het natuurlijk ook spannend om iets nieuws te proberen.

Maarja, ik schijt dus een beetje voor die gyno...
Had van epi de eerste week al een beetje gevoelige tepels (en nu soms nog een beetje). Heel raar, maar met name rechts. Ik weet alleen niet of het echt zo is, of dat het zo lijkt omdat ik er nu zo op let. Voel in ieder geval geen schijfjes oid. Verder ziet alles er ook nog normaal uit. Beetje fluffy, maar dat was al.

Mocht het M-drol worden, dan wordt het waarschijnlijk een cycle van 3 a 4 weken (max). Eerste week sowieso niet meer dan 10mg. Kijken hoe dat gaat en daarna waarschijnlijk toch de tweede week al naar 20mg. Dat is dan ook meteen de max. 30mg ga ik niet proberen. En uiteraard wordt het dan een solo cycle.

Heb vorige week toevallig ook gelezen dat je de spuit overwoog Erik77. Heb er zelf ook wel over nagedacht, maar ik durf dat (nog) niet aan. Ben daar voorlopig ook nog niet aan toe vind ik zelf. Ik weet dat epi ook een as is, maar dat vind ik toch anders.
Ik neig inmiddels toch een beetje naar M-drol. Eind dit jaar misschien een M-drol kuurtje pakken en daarna weer een tijdje niets denk ik.

Had dat mailtje van de aanbieding van XXL ook net binnen. Wel toevallig dat ze AX producten in de aanbieding gooien nu we het er net veel over gehad hebben. Heel goed! Alleen voor mij net te laat... Heb m'n nieuwe potje perfect cycle net binnen.

---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------

Houd er trouwens wel rekening mee dat we beïnvloed worden door oa dit forum als het gaat om AAS he!? Tenminste, dat merk ik aan mezelf. We lezen wel de sides die mensen merken, maar we worden op dit forum niet of nauwelijks geconfronteerd met andere mogelijke gevolgen die ook later op kunnen spelen (hart- en vaatziekten, hersenbloedingen enz). Lees zo nu en dan ook weer even iets over anabolen op de site van eigenkracht ofzo. Zelf krijg ik dan steeds weer m'n bedenkingen.

Zal kort maar krachtig zijn: Pietje doet geen dingen (meer) die slecht voor de gezondheid (kunnen) zijn.

Zal kort maar krachtig zijn: Pietje doet geen dingen (meer) die slecht voor de gezondheid (kunnen) zijn.

Dus Pietje gaat tegenwoordig met zo'n mondkapje over straat, net als die Chinesen?
Nee hoor, geintje, verstandige keuze.
Maar kennelijk toch nog wel geïnteresseerd, want je volgt de logjes nog wel... Of is dat meer gewoon om jouw kennis te delen?

Laatst bewerkt:

Zo geschrokken van stacker2? Maar bedankt voor je adviezen, voor mij waren ze nuttig.

Ik heb vandaag de knoop doorgehakt voor eigenlijk een hele tijd vooruit. Deze cycle ga ik afmaken 6wkn epi 30mg en tren 100 en de laatste twee weken 120 mg tren.

Cycle 2 in juli/aug zal worden pmag 50mg tren 100mg voor 6 weken.

Cycle 3 in oktober/nov wordt 4 weken m-drol op 10-20-20-30

In het nieuwe jaar indien BF<12% en massa boven de 90kg eerste kuur met kickstart m-drol 20mg voor 4 weken test e 13 weken @250mg/5 dagen. Tussendoor ga ik cutten met ECA, dit houd ik off cycle omdat ik meer geloof in een bulk-kuur en daarna cutten dan een cut-kuur. Ben ook blij met het advies van Pietje1983 over cortisol blokker, die laat ik na de cycle voor een groot deel samen met ECA lopen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven