TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Houd je ons op de hoogte van PCT, alri restore en formex was het toch? Op hoeveel dagen in je nakuur zit je nu? Ga je nog een cortisol blokker gebruiken en iets van kruiden als tribulus, longjack.......?

Zo geschrokken van stacker2? Maar bedankt voor je adviezen, voor mij waren ze nuttig.
Ik heb vandaag de knoop doorgehakt voor eigenlijk een hele tijd vooruit. Deze cycle ga ik afmaken 6wkn epi 30mg en tren 100 en de laatste twee weken 120 mg tren.
Cycle 2 in juli/aug zal worden pmag 50mg tren 100mg voor 6 weken.
Cycle 3 in oktober/nov wordt 4 weken m-drol op 10-20-20-30
In het nieuwe jaar indien BF<12% en massa boven de 90kg eerste kuur met kickstart m-drol 20mg voor 4 weken test e 13 weken @250mg/5 dagen. Tussendoor ga ik cutten met ECA, dit houd ik off cycle omdat ik meer geloof in een bulk-kuur en daarna cutten dan een cut-kuur. Ben ook blij met het advies van Pietje1983 over cortisol blokker, die laat ik na de cycle voor een groot deel samen met ECA lopen.
Wel heftig hoor!
Lijkt mij persoonlijk een beetje veel van het goede...
Dit wordt aanbevolen bij M-drol:
Do not use for more than 30 days without a 90 day break.
Als ik jouw schema zo zie denk ik dat je alleen maar aan het kuren en herstellen bent. En dan net als je lichaam weer een beetje in balans is knal je meteen de volgende kuur erin... Toch?
Of denkt de rest daar anders over?
Bovendien is een ECA stack ook een aardige belasting voor je lichaam en zeker niet zonder risico's. Denk dat je hart en bloedvaten behoorlijk op hun fl**ker krijgen van al die kuurtjes en stacks. En al die dingen zijn belastend voor je lever. Injects ook! Minder dan orals, maar ook injects gaan door de lever (orals 2x).
Hoe lang train je eigenlijk al Erik77?
En waarom toch nog 2 PH kuurtjes terwijl je weet dat je voor test wilt gaan? Dat je een tussenstap wilt maken door M-drol te nemen kan ik me nog voorstellen, maar waarom dan P-mag en tren?
4 dagen ver nu.
Restore, formex en kre-alkalyn neem ik nu. Blijf nog lichtjes gainen heb die indruk en verder merk ik niks. I'll keep you guys posted![]()
ben benieuwd naar je verhaal over de PCT.
Ook zit er niet elke keer een PR meer in bij mijn bovenlichaam. Maar goed is logisch ook opzich, een pulldown van 90 naar 120 kilo in 3 weken tijd, die lijn kan zich niet voortzetten. Spieren worden wel steeds voller en ik verlies ook nog steeds iets aan vet. Volgende week heb ik een digitale huidplooimeter bijbesteld. Ga dan eens meten wat mijn vet% nu is. En principieel blijf ik iedereen ECA ontraden, het is niet voor niets verboden en er zijn echt mensen die er niet goed op reageren. Ik zou niet willen dat jou dat overkomt op basis van mijn advies. Erik hoe bevalt die ECA stack? Is het die ECA30plus uit de UK? Of een andere?
@Lucky Luckass
Kortom ik ben er nog niet uit, ik laat weten als ik weer wat nieuws begin. Totale shutdown, dat hebben al die gasten op 12 weken test e altijd, en het zou mij niet verbazen als ik nu ook totaal geen eigen productie meer heb. Dat komt wel weer goed, impotentie is een gevraar als je echt geen PCT doet of vrijwel continu on cycle bent. En een m-drol cycle is zo lang niet, 3 a 4 weken max. Daarom zie je ook vaak een bridge zoals tren 2-3 weken overgaand in 3 weken mdrol of andersom, hdrol/tren/pmag/epi 2-3 weken na 3 weken mdrol.
UPDATE:
Net weer upperbody training gedaan, woog nu 90,0 ipv 89,4 vorige week. Er zit nog groei in maar het tempo van groei is echt minderOok zit er niet elke keer een PR meer in bij mijn bovenlichaam. Maar goed is logisch ook opzich, een pulldown van 90 naar 120 kilo in 3 weken tijd, die lijn kan zich niet voortzetten. Spieren worden wel steeds voller en ik verlies ook nog steeds iets aan vet. Volgende week heb ik een digitale huidplooimeter bijbesteld. Ga dan eens meten wat mijn vet% nu is. En principieel blijf ik iedereen ECA ontraden, het is niet voor niets verboden en er zijn echt mensen die er niet goed op reageren. Ik zou niet willen dat jou dat overkomt op basis van mijn advies.
Yep.

Hoe staat het er voor met het formaat van je kleine vriendjes? En libido? Als je een total shutdown hebt merk je dat daaraan, toch?
Bij mij is daar in ieder geval geen verschil in.