XXL Nutrition

oefeningen tegen borsten

• Topic Starter Topic Starter
nope! want als je goed hebt gelezen, heb ik enkele jaren geleden getraind en toen was het voor 90 procent weg! Ik geloof dat het de volle 100 procent weg kan gaan mits de juiste voeding en oefeningen. (die ik toen niet had)
Mijn borst voelt aan als kikkervisjes, maar dat gevoel heb ik in de buik ook. aan de tepel zelf hangt niets vast.

duckieduncie zei:
nope! want als je goed hebt gelezen, heb ik enkele jaren geleden getraind en toen was het voor 90 procent weg! Ik geloof dat het de volle 100 procent weg kan gaan mits de juiste voeding en oefeningen. (die ik toen niet had)
Mijn borst voelt aan als kikkervisjes, maar dat gevoel heb ik in de buik ook. aan de tepel zelf hangt niets vast.

als je dat toch zo eigenwijs bent en het zelf allemaal goed weet, waarom vraag je het hier dan.. we proberen je advies te geven. maar als je het zelf beter weet, dan moet je dat proberen.

let us know als het is gelukt

:grinny: :haha: succes ermee

ja ik vroeg advies naar training toe he

heb je gekregen dude: is het gyno, helpt trainen niet, is het enkel vet, ga dan cutten en open hiervoor een nieuw topic.

duckieduncie zei:
Raad je aan eens laag te gaan zitten in lichaamsvet (5%) en als er dan nóg iets zit dat op een gezwollen klier lijkt dan weet je dat je gyno hebt.

Anders eens bij de dokter langs gaan die kan het wel ff voelen en weet je het meteen.

ik heb ook vet op mijn pecs. Ik ben naar de dokter geweest vorig jaar en die concludeerde dat er een abnormale hoeveelheid vet op mijn pecs was aangezien ik voor de rest vrij droog was ongeveer 8 a 9% BF. Ik ben toen doorverwezen naar het ziekenhuis en daar concludeerde men dat het geen gyno was enkel vet op mijn pecs. Ik had/heb puffy tepels maar dat was volgens hen geen gyno. Ik heb wel wat klierweefsel achter mijn tepel maar dat zouden alle mannen in meer of mindere mate hebben. Ik vroeg of het vet weg zou gaan als ik heel laag in mijn BF zou gaan zitten. Waarop werd geantwoord dat het vet waarschijnlijk niet geheel zou verdwijnen. Ik heb daar mijn twijfels over want, als je op 5% staat moet het vet op je pecs echt wel weggaan. Ik ben nu aan het cutten, dus ik ben erg benieuwd of het vet en de puffy nipples weggaan.

duckieduncie zei:
en wat zegt dit dan? [Link niet meer beschikbaar]

hier moet ik eens goed mee lachen: rilatine is een metamfetamine, net als speed bvb en beinvloed je hormoonhuishouding niet. Je hebt gewoon gyno gekregen , ent als zovele mannen, in je pubertijd. Je lichaam wist geen blijf met je testosteron en begint oestrogeen aan te maken. Gevolg: gyno-t**ten.
En het gaat NIET weg met trainen, de vorm veranderd gewoon.
Ik heb ook gyno zolang ik het mij kan herinneren(ben nu 19).
Ik het begin staat je tepel recht naar voor, maar naarmate je dikkere pecs begint te kweken gaat de tepel meer naar onder hangen, maar ook meer naar de buitenkant. De vorm verbeterd dus, maar de gyno gaat niet weg. Gevolg: je kan dus wel strakke truitjes dragen waar mooie borstspieren in te zien zijn maar je blijft een dikke puntige tepel hebben
Dus ofwel: deal with it of laat het wegsnijden

kerl,

als je oefeningen wil voor je borst (omg denken in spiergroepen...bad shit):

presses en naar mijn laatste ontdekking powerrings.

En als je het al eens weg hebt getraind, waarom loop je nu dan nog te klagen en ben je niet aan het trainen? Je weet hoe het moet.

Als het ECHT gyno is:

no way dat je dat weg gaat trainen:D wat betreft die acupunctuur: klinkt mij heel erg kwakzalverig in de oren. Oestrogenen en testosteron (tegenhanger waar ie het wss over heeft) zijn volgens een uitgekiend feedback systeem aan elkaar gekoppeld. Als die dude een manier had om test niveau's op een dergelijke manier te verhogen, was ie miljonair of mr. O.

wat dat gebruik van rilatine betreft, elke dag komen nieuwe bijwerkingen aan het licht van die middelen, wat in de psychiatrie wordt gemaakt en bereid, is bucht, je weet nooit wat ze er allemaal indraaien...anderzijds toch wel raar dat iemand van 9 altijd een vlakke borst had en oops na paar weekjes rilatine stonden er borsten. Nu ik was wel op mijn ganse lijf verdikt, dus wie weet is het toch gewoon vet.
Wat die acupunctuur betreft, je zou eens moeten weten hoeveel mensen erdoor zijn geholpen waar de westerse geneeskunde hen in de steek liet. Natuurlijk is dat hier niet ingeburgerd en wordt er ook geen geld tegenaan gegooid.

Maar genoeg gezeverd! Ik mag misschien achterlijk lijken want er is een woordje dat ik niet goed begrijp, namelijk "cutten", zal wel niet snijden betekenen, veronderstel ik....

cutten is het naar beneden brengen van je vet % door middel van dieet, cardio, of een combinatie daarvan.

duckieduncie zei:
wat dat gebruik van rilatine betreft, elke dag komen nieuwe bijwerkingen aan het licht van die middelen, wat in de psychiatrie wordt gemaakt en bereid, is bucht, je weet nooit wat ze er allemaal indraaien...anderzijds toch wel raar dat iemand van 9 altijd een vlakke borst had en oops na paar weekjes rilatine stonden er borsten. Nu ik was wel op mijn ganse lijf verdikt, dus wie weet is het toch gewoon vet.
Wat die acupunctuur betreft, je zou eens moeten weten hoeveel mensen erdoor zijn geholpen waar de westerse geneeskunde hen in de steek liet. Natuurlijk is dat hier niet ingeburgerd en wordt er ook geen geld tegenaan gegooid.

Maar genoeg gezeverd! Ik mag misschien achterlijk lijken want er is een woordje dat ik niet goed begrijp, namelijk "cutten", zal wel niet snijden betekenen, veronderstel ik....
off-topic
medicijnen worden voldoende gecontroleerd vooraleer ze op de markt gebracht worden en als er nog kleine mankementjes aan zijn, worden die in de eerste jaren duidelijk. Rilatine werd al in de 2de WO gebruikt

mij verbaast het dat jij op je 9 de al zo fanatiek met je lichaam bezig was dat het je opviel dat je dikker werd en t**ten kreeg. Ik ben volgens mijn ouders op mijn 9 de beginnen dik worden en had het pas door toen ik 15 was

ok, heb onderzoeken laten doen! het is dus puur vetweefsel, nouw als me vooroverbuig, voel ik inderdaad wel dat mijn buik en borst praktisch dezelfde samenstelling van inhoud hebben.
Is er, dit wetende, een goed programma qua fitness? Ik las wel iets over vaser liposculptuur waarbij amper gesneden wordt en de napijn gering is. Dat zou me eventueel wel boeien, alleen zou ik de natuurlijke weg wel een eerste kans willen geven.

duckieduncie zei:
ok, heb onderzoeken laten doen! het is dus puur vetweefsel, nouw als me vooroverbuig, voel ik inderdaad wel dat mijn buik en borst praktisch dezelfde samenstelling van inhoud hebben.
Is er, dit wetende, een goed programma qua fitness? Ik las wel iets over vaser liposculptuur waarbij amper gesneden wordt en de napijn gering is. Dat zou me eventueel wel boeien, alleen zou ik de natuurlijke weg wel een eerste kans willen geven.
ga cutten;)

Zoek op de site staat genoeg info:D

duckieduncie zei:
ja heb gyno ( dus met kliertje en al, ook wat vet maar niet zo extreem veel) en moet me volgens de klassieke geneeskunde laten opereren! Het komt voor van pillen die ik als kind van 9 heb voorgeschreven gehad van een onbekwame dokter!
Nu denk ik eerder aan een combinatie van oefening en alternatieve therapie. Ik laat niet zomaar in me snijden. en zo'n dingen worden trouwens als estetisch gezien (dus niet terugbetaald) terwijl een ander er wel de schuld aan heeft.

en hier zeg je nog dat het voornamelijk klieren zijn ???, terwijl je nu afkomt dat het zuiver vetweefse is.
weet je het zelf nog?

heel veel gasten hebben last van klierweefsel. Daar hoeft het nog geen gyno voor te zijn.

duckieduncie zei:

Je bent tegen het mes, maar je ziet in liposculptuur een oplossing. Zou zeggen infromeer je eerst voordat je hierover begint...

hij moet gewoon cutten naar de 4% BF. Dag vet :D

idd ik dacht ook dat ik echt klieren had, op de foto was nauwelijks iets te zien, desondanks dat je wel wat voelt zitten. Maar volgens de arts hebben veel mannen wel enig klierweefsel. Ik ben dus gewoon een dikz*k.

ik heb dus ook last van opgehoopt vet en wat klierweefsel. Ik ben nu flink aan het cutten. Dus even afwachten nog of het weggaat :rolleyes:

Terug
Naar boven