Fitness Seller

oestrogeen

deniz10

Cool Novice
Waardering
0
kvoelde me laatste maanden veel te moe, en kdoe veel lichaamsbeweging, thaiboks fitness voetbal,maar ik kreeg mn buik niet plat.
onlangs ging ik bij dokter voor bloedonderzoek. nu zegt hij mij dat mn oestrogeengehalte hoger is dan testosteron gehalte.
kheb 2maand geleden mn laatste anavar genomen, en heb erna nagekuurd met nolvadex. wat kan ik vragen aan de dokter ?

Hoe zag die kuur eruit? Nasty shit man, oestrogeen HOGER DAN testosteron? Lijkt me sterk. Ik zou open kaart spelen met die dokter en je hele verhaal vertellen of een sportarts contacteren. ****en met hormonen:angstig:...

• Topic Starter Topic Starter
Hoe zag die kuur eruit? Nasty shit man, oestrogeen HOGER DAN testosteron? Lijkt me sterk. Ik zou open kaart spelen met die dokter en je hele verhaal vertellen of een sportarts contacteren. ****en met hormonen:angstig:...
mijn eerste kuur tot nu 6weken anavar en 3weken nakuren

mijn eerste kuur tot nu 6weken anavar en 3weken nakuren

Welke hoeveelheden? Kijk ik ben een noob met betrekking tot kuren maar meer detail is wel handig. Zeker voor de gasten die je echt advies kunnen geven hier. Vind het een mega vaag verhaal.

gewoon orals anavar 50mg per dag 6weken nadien 3weken nolva 20mg

En je dokter heeft niets ondernomen? Rare boel dan, de dokter zal je waarschijnlijk doorsturen naar een endocrinoloog.

Heeft de arts niet gewoon gezegd: ''Je oestrogeen waarden zijn hoger dan normaal''.

hij heeft 2extra testen gevraagd aan de lab en dinsdagavond weet ik daar iets over.
maar wat kan ik er zelf aan doen?

lijkt mij dat een AI de makkelijkste oplossing is?

maar w8 beter even af wat de medic zegt.

je zou wel de uitslagen van je bloede waarden kunnne posten; zodat we kunnen zien wat je test waarde is (ie of je zoveel oestrogeen in je bloed heb of zo weinig test)

eeuhm wa is ai ?

aromatase enzym remmer. Het enzym dat testosteron omzet in oestrogeen. Ik zou eerst even proberen met de natuurlijke varianten, dan pas met een "echte".

Was je testosteron trouwens normaal? Want dat is ook belangrijk?

Laatst bewerkt:
en kunt u eens voorbeelden geven van natuurlijke varianten.
anders neem ik gewoon nolvadex 20mg perdag

nolva is geen AI.

Natuurlijke voorbeelden: zinc, groene thee, ginkgo biloba, mangosteen... Er zijn nog een hoop anderen, maar daar kan ik op het moment niet opkomen, zinc is zowiezo de sterkste.

na even zoeken:

kelp, Damiana, vitamine K, visolie, druivenpit-extract, en GLA. niet allen zijn even goed bewezen.

Laatst bewerkt:
wat is dan een echte ai

Letrozole, aromasin en arimidex zijn de meest gangbare. Maar niet vrij verkrijgbaar, en qua bijwerkingen niet al te licht.

Laatst bewerkt:
Letrozole, aromasin en arimidex zijn de meest gangbare. Maar niet vrij verkrijgbaar, en qua bijwerkingen niet al te licht.

Deze is (nog) vrij verkrijgbaar http://www.powermyself.com/product/IBE_Formex_(60_caps)_TS-14 maar ik heb geen idee hoe sterk de werking en bijwerkingen zijn van dit product of bijvoorbeeld inhibit-e vergeleken met bovenstaande niet vrij verkrijgbare middelen. Ben ik zelf benieuwd naar.

Maar al deze middelen geven een tijdelijke oplossing voor verbetering van de verhouding test/oestrogeen. Lijkt me dat je een strucurele oplossing zoekt. Vraag om een verwijzing naar een endocrinoloog via je huisarts, is mijn advies.

Novedex XT is ook vrij verkrijgbaar en ook een AI.

Terug
Naar boven