XXL Nutrition

Officiële deelnemerslijst DBB Contest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel jammer van PBS , Daster en Loo toch drie grote namen ;)

Ik had helaas geen tijd om me goed voor te bereiden op de contest. Volgend jaar lukt het hopelijk wel ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik begrijp dat niet van degenen die te laat zijn en niets laten weten hoor. Hoe kan je nu deze datum vergeten als je een hele log erover hebt lopen???

Ik begrijp dat niet van degenen die te laat zijn en niets laten weten hoor. Hoe kan je nu deze datum vergeten als je een hele log erover hebt lopen???

Kennelijk word het niet serieus genoeg genomen.
Mogen wel consequenties aan zitten vind ik.

Gaan de foto's van 2009 weg in de galerij? Lijkt me wel toch, anders moet je goed gaan kijken van welk jaar de foto is, als ze weg zijn is het een stuk overzichtelijker!

• Topic Starter Topic Starter
Op de hoofdpagina van galerij staat een aparte sectie voor contest 2010.

BTW: als iemand contact heeft met de deelnemers die nog geen foto gestuurd hebben, geef hen dan even een seintje. De 20 wil ik toch graag halen, als minimum om te kunnen starten.

Op de hoofdpagina van galerij staat een aparte sectie voor contest 2010.

BTW: als iemand contact heeft met de deelnemers die nog geen foto gestuurd hebben, geef hen dan even een seintje. De 20 wil ik toch graag halen, als minimum om te kunnen starten.

Hoe laat gaan die pics er op T? Heb je geen deadline?

denk dat er echt niet meer bij komen, zoiets vergeet je toch niet.

jammer genoeg heeft mijn top drie (jeppe, kukishu en nightfly) wel al foto's ingestuurd :D ook al zijn er niet extreem veel deelnemers, het niveau zal toch behoorlijk hoog liggen denk ik...

succes aan iedereen trouwens ;)

zet de fotos erop ik wil ze zieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen :P

1 augustus pas, staat in de aankondiging.

Hey gezellig dames. Doen we het toch gewoon met ze 15-en :D

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

edit; 17 :D

Jammer van al die afmeldingen.
Had Wonna B A freak wel willen zien.

jammer genoeg heeft mijn top drie (jeppe, kukishu en nightfly) wel al foto's ingestuurd :D ook al zijn er niet extreem veel deelnemers, het niveau zal toch behoorlijk hoog liggen denk ik...

succes aan iedereen trouwens ;)

zeker wel, in vergelijking met vorig jaar
sniperx:D

Ik speel sniperx dit jaar, ik zal wel laatste eindigen normaal maar daar ging het voor mij ook niet om :)

nee hoor, ik zal wel sniperx spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven