XXL Nutrition

Officiële deelnemerslijst DBB Contest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Triest van de mensen die niet meedoen... laat staan al helemaal niks laten weten.

Ik sta niet droog genoeg, heb geen tijd gehad, was het vergeten, damn wat een bullshit.

100% mee eens zelf sta ik ook lang niet zo droog als ik wil en ben ik niet groot genoeg, maar ik doe wel gewoon mee

Als er nog een tekort is wil ik wel meedoen:rolleyes:

ik denk dat de andere jongens niets meer insturen, het is al ruim over de deadline en zoiets vergeet je ook zowieso niet.

Thanks T ik heb ze door gemaild zo heb je er toch nog 19:)

eigenlijk verwacht je, gezien de prijzen die er te winnen zijn, dat er toch wel meer mensen serieus zouden meedoen, ik bedoel, de sponsoren die de prijzen ten gunste stellen trap je hier mee ook op het hart. (alhoewel er een dikke top 5 is onder de deelnemers, en die van te voren al eigenlijk wel een beetje bekend zou zijn) vind ik het toch zeer triest van de 40% in de ''middenmoot'' (top 8+)

Maargoed, ben benieuwd wat er voor de ''members'' te wachten staat.

Dat je niet meer mee wilt doen, en dat dan netjes laat weten is tot daar aan toe... maar om helemaal niks te laten horen, je log dagen/weken niet bij te houden etc etc, vind ik toch wel zeer triest tegenover de sponsoren, BigT en de andere deelnemers (de helft!!! wel te verstaan)

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------

Maargoed, E-hero's for life!!!!

Let's get this show on the road!

Dit was toch gewoon te verwachten. Het zijn altijd de zelfde deelnemers die afhaken al jaren aan een gesloten.

Laatst bewerkt:
Boeien, 18 man is toch prima, degene die mee doen hebben de ballen uit hun broek gewerkt en daar gaat het om.

Ik doe dit jaar niet mee. Omdat ik hartproblemen heb gehad (deze heb ik al een tijd, zie log), en nu al weken niet train en voeding e.d. lukt ook niet goed mede door die andere factoren. Mijn rib blokkeerde mijn hart en daardoor kreeg ik kloppingen als ik me teveel inspande. Gelukkig is het nu weer zo goed als over.

Wel jammer dat er zoveel afhaken, maar bij sommigen zag ik het ook wel aankomen. Als ik gewoon fit was geweest had ik ook mee gedaan, maarja... dat is niet het geval dus.
Succes voor degenen die meedoen!

Ben ook niet echt actief meer op het forum, maar dat komt over paar weken wel weer:)

wanneer komen de foto's

wat wint de winnaar precies?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven