AndroidHealthClinic

Officiële deelnemerslijst DBB Contest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel aanmelden maar geen foto indienen is toch wel een belediging voor de organisatie. Als mod ben ik overigens geen onderdeel van de organisatie, maar de sponsors en Big-T wel. Als je dan toezegt en verwacht niet meer mee te doen kan je ook eerder afmelden.

Lijkt me een goede sanctie om deelname volgend jaar in ieder geval niet mogelijk te maken als je dit jaar zonder reden geen foto ingediend hebt.

Voor mij gaat het niet meer lukken. Sta niet zo droog als ik zou willen. Post nog wel foto's aan het einde van m'n cut. Excuses hiervoor.

inderdaad erg jammer van hen die niets hebben opgestuurd... toch een super toffe contest, met een hoop toppers erbij! ik ben heel benieuwd naar de top 3, maar denk eerlijk gezegd dat het overall wel spannend zal worden...

Wel aanmelden maar geen foto indienen is toch wel een belediging voor de organisatie. Als mod ben ik overigens geen onderdeel van de organisatie, maar de sponsors en Big-T wel. Als je dan toezegt en verwacht niet meer mee te doen kan je ook eerder afmelden.

Lijkt me een goede sanctie om deelname volgend jaar in ieder geval niet mogelijk te maken als je dit jaar zonder reden geen foto ingediend hebt.

Mee eens.
Sancties zijn op zijn plaats en afmelden is een kleine moeite.
Kwestie van fatsoen.

Mag van mij ook wel een weekban bij, maar mss niet realistisch.

Hmm ik had in me log aangegeven dat het iks meer werd, als het echt nodig is kan ik wel even wat pics met een cam schieten maar dan is de laatste plaats wel vergeven lijkt me..

• Topic Starter Topic Starter
Wedstrijd start sowieso 1 augustus maar vannacht niet meer. Het zou mooi zijn als we nog van 2 deelnemers een foto krijgen dan zijn er 20 in totaal. Zo niet dan start de contest in de loop van de namiddag met 18 deelnemers.

Wedstrijd start sowieso 1 augustus maar vannacht niet meer. Het zou mooi zijn als we nog van 2 deelnemers een foto krijgen dan zijn er 20 in totaal. Zo niet dan start de contest in de loop van de namiddag met 18 deelnemers.

om hoe laat precies? :D

• Topic Starter Topic Starter
Kan ik helaas nog niet zeggen. Meer info volgt snel.

het is al bijna namiddag hoor:)

Triest van de mensen die niet meedoen... laat staan al helemaal niks laten weten.

Ik sta niet droog genoeg, heb geen tijd gehad, was het vergeten, damn wat een bullshit.

Zulke zul je er altijd tussen hebben.

waar zijn fotos??

ik heb wel mee gedaan, hoewel ik ook geen topper ben, je kan ook gewoon mee doen voor de eer. Wat je begint moet je ook kunnen afmaken vind ik.

T,

Hoelaat komen de foto's online? 12:00uur?

Triest van de mensen die niet meedoen... laat staan al helemaal niks laten weten.

Ik sta niet droog genoeg, heb geen tijd gehad, was het vergeten, damn wat een bullshit.

inderdaad :)
je schrijft je in en doet mee. Sta je niet droog genoeg? Jammer, dan zal je niet eerst eindigen. Zo werkt een wedstrijd nu eenmaal. Je wilt goed scoren maar als je niet eerst wordt dan maar opgeven is wat zwak. En als je te weinig resultaat had moest je maar harder gewerkt hebben :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven