Ik speel sniperx dit jaar, ik zal wel laatste eindigen normaal maar daar ging het voor mij ook niet om![]()
+1 hetzelfde hier
Zeveraar , uw benen al gezien

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik speel sniperx dit jaar, ik zal wel laatste eindigen normaal maar daar ging het voor mij ook niet om![]()

Wel aanmelden maar geen foto indienen is toch wel een belediging voor de organisatie. Als mod ben ik overigens geen onderdeel van de organisatie, maar de sponsors en Big-T wel. Als je dan toezegt en verwacht niet meer mee te doen kan je ook eerder afmelden.
Lijkt me een goede sanctie om deelname volgend jaar in ieder geval niet mogelijk te maken als je dit jaar zonder reden geen foto ingediend hebt.

Wedstrijd start sowieso 1 augustus maar vannacht niet meer. Het zou mooi zijn als we nog van 2 deelnemers een foto krijgen dan zijn er 20 in totaal. Zo niet dan start de contest in de loop van de namiddag met 18 deelnemers.

Wedstrijd start sowieso 1 augustus maar vannacht niet meer. Het zou mooi zijn als we nog van 2 deelnemers een foto krijgen dan zijn er 20 in totaal. Zo niet dan start de contest in de loop van de namiddag met 18 deelnemers.
Oeps...sorry T! overheen gelezen!

Triest van de mensen die niet meedoen... laat staan al helemaal niks laten weten.
Ik sta niet droog genoeg, heb geen tijd gehad, was het vergeten, damn wat een bullshit.