AndroidHealthClinic

Oke boys...we krijgen aandacht van ellegirl forum

HAHAHAHAHA! FAIL :roflol:

Haha hij heeft mijn avatar gezien en is nu jaloers, daarom ben ik gay, wat een sneu ventje.

(Zal maar wat meerellen :D)

ik heb die foto gezien, dan zou het een sneue chick moeten zijn, maar ze ziet er wel lekker uit.

btw heel leuk om die comments te lezen, die chicks zeggen zo veel, maar willen wat anders:D

ik heb die foto gezien, dan zou het een sneue chick moeten zijn, maar ze ziet er wel lekker uit.

btw heel leuk om die comments te lezen, die chick zeggen zo veel, maar willen wat anders:D
Gaf ze nog een reden voor haar beschuldiging? Wil haar het tegendeel wel eens aan de lijve laten ondervinden :P

Haha, zie het nu net pas. Dat topic op ellegirl forum gewoon priceless.
Wat een bende achterlijke wijven daar :roflol:

Jeetje, die naaktpics. WTF bezielt hen dan? :roflol:

wat een gerel weer daar wel goede reclame

Hoe komen ze aan die foto's gek :P
edit: oh BlackAdder

kijk dit dan gek

173 leden en 1900 bezoekers

Agh op DBB ben ik soms ook serieus en soms loop ik te rellen, zal ik hier ook doen.

Me ouders steunen me volledig. Me moeder houd ook de koelkast voorraden in de gaten en we verdelen de boodschappen. Hoewel me moeder vind dat ik nu wel groot genoeg ben maarja ze weet hoeveel de sport voor mij betekend. Ik sta een paar keer per dag in de keuken als ik een vriendin zou hebben kunnen we gezellig samen koken, en als ze wat maaltijden voor mij wilt maken is dat helemaal handig natuurlijk. Maar er zijn idd veel dingen die ik niet eet (varkensvlees, pasta's die niet volkoren zijn, junk food etc)

JvR90, fag die je bent... :o:D

Dat eten moet je gewoon opvreten als je het lekker vindt, net als die pinten, je doet toch geen competitie? ???

Ga maar lekker vrijen met jullie ecto vriendjes die zo ontzettend slim zijn omdat ze al jaren studeren op universiteiten waar je alleen maar leert hoe je met mes en vork moet eten.

schavuit1986 :rolleyes: Wat een mong**l ben jij ook.

(ja, ik wil rellen)

8
klaasklasse
Dutch Bodybuilder

Re: Wat vinden jullie van vrouwelijke schilderijen?
geil bij lekkere wijfen

ik zelf heb een klein bruin sterretje onder aan mijn rug

_> ja lul dat heet je aars

wat echt wat een idioten

ik ben blij dat zn mn grappen tenminste snappen

Hoe komt blackadder toch ook aan al die naaktfoto's van leden.......

Terug
Naar boven