AndroidHealthClinic

Oke boys...we krijgen aandacht van ellegirl forum

thnx, lekker geslapen?

post jij daar ook, en zoja, onder welke naam? want ik ben "Clein" nog niet tegengekomen op elle

ja, kort maar wel krachtig:D

en nope, ik heb geen account aangemaakt, geen zin en vind het niet nuttig. en ik vermaak mij hier al prima:D

ojee...ojee...en ik maar bang zijn dat ik me op mijn vrije dag zou gaan vervelen.

De lol houdt niet op.

Eerst de jongetjes die tot hun grote rampspoed en desillusie er achter kwamen dat hun my-little-pony en barbie fantasieen over meisjes niet juist waren...en zich er vooral over opwinden dat meisjes net zo coïtusistisch kunnen zijn als "wij" jongetjes altijd al zijn..

En nu zijn "we" ontdekt door de meisjes...AND THEY ARE BEATING US AT OUR OWN GAME... :hamer: :roflol:

...humor!!!

:roflol:

Oorspronkelijk geplaatst door ZEEROVER [Afbeelding niet meer beschikbaar]
haha die jongens vinden het allemaal verschrikkelijk erg wat er bij ons word gezegd. Hun hele beeld van meisjes word verkracht zeggen ze, terwijl hun zelf ook enorm erge dingen zeggen

Ik weet niet wie zeerover is...maar ze heeft zoooo 100% gelijk.

No offence guys...maar ik ben voor de meisjes ! :cool:

Jurriaan is gebanned.

:roflol: monsterlijk topic dat ik goed kon gebruiken na zo'n saaaie lange fietstocht voor een AK project.. :(

Hebben jullie mij en me vette bowling bal gemist?

Game over.

Kwam ik tegen in de backlinks (opvolger van ellegirl forum), krijgen ze meteen ook een goede backlink.

Terug
Naar boven