AndroidHealthClinic

oke nieuw autotopic, hoeveel pk heeft je bak?!

Whahaha dude… echt…

Je bent iets van 130 kg ofzo? En je rijdt in een Alto met gebreide sokken aan (las ik zojuist in een ander topic).
Dat is echt über-pimp. :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij zou wel nog graag zo'n 'fro' willen...

Mijn motor heeft 110 pk. 0-100 in 3 seconde :D

Telt de auto van pappie ook mee? In dat geval

Audie a8
420 pk
6 liter
5,1 seconde naar de 100

Papi Chulo!

je vergeet de Volvo T4 van je pap!

en te vermelden van de V(V)12

Ca. 175 pk, 0-100 in 8,3 sec., topsnelheid weet ik niet, maar volgens de boekjes iets van 230, dacht ik.
Ca. 145 pk op het achterwiel, 0-100 in ca. 3 sec., topsnelheid weet ik niet. Ik heb er 285 mee gereden, maar het zou zomaar 300 kunnen zijn met een iets kleiner persoon.:D

Ca. 175 pk, 0-100 in 8,3 sec., topsnelheid weet ik niet, maar volgens de boekjes iets van 230, dacht ik.
Ca. 145 pk op het achterwiel, 0-100 in ca. 3 sec., topsnelheid weet ik niet. Ik heb er 285 mee gereden, maar het zou zomaar 30 kunnen zijn met een iets kleiner persoon.:D

damn wat een teller afwijking als 285 ook 30 kan zijn :D

200 pk
0-100: 6,5 seconden (meermalen zelf geklokt met iemand naast me die de stopwatch bediende)
Fabrieksopgave: 6,8 seconden
Top: 243 echte km/uur (teller gaf 250 aan). Fabrieksopgave: 230
Honda geeft voorzichtige cijfers op.

Eat that!!

Civic/Intergra Type R?
Netjes!

Wat doet een clio 1.6 16v uit 2000?
Volgens mij 110pk ofzo, naar de 100 in 10 rond ofzo

Ja klopt arie maar die v40 heeft maar 200pk:D
Hoe snel die aan de 100 zit weet ik niet

kan wel kloppen ja het rijd wel lekka hoor, lekkere stugge vering enzo

Goede wegligging

Ik vindt een boel pk's erg mooi, alleen ik heb er persoonlijk geen ruk aan.

De Gemeente Enschede heeft de afgelopen jaren steeds meer een handje gekregen om de cruciale wegen/kruizingen/rotondes tegelijk te slopen en te renoveren waardoor je vooral rondom centrum meer offroad zit dan asfalt ziet.

Snel optrekken bij een stoplicht is er ook niet meer bij omdat, hoe vreemgenoeg ook, 75% vd bestuurders flink doorgast bij oranje, maar zodra het stoplicht groen wordt, moeten ze eerst wakker worden eer ze weer n keer wegrijden.

Hier ben je beter af met de fiets of brommer als je verder niet buiten enschede hoeft te zijn.

waar ik het meeste in rij is de wagen van me vader, VW Passat TDI station 115pk dacht ik. 0 tot 100 = denk ik zo'n 12 seconden ofzo

69.36 PK Acceleratie 0-100 km/u, 15.8 sec. Topsnelheid, 158 km/u

Dord Fiesta 1.3i '91

Terug
Naar boven