MuscleMeat

Okee jongens.. wie van jullie was het?

• Topic Starter Topic Starter
wat een schijnheilige dudes daar

Ja geweldig die discussie altijd. Volk dat daar post vind zichzelf gigantisch geweldig en geeft voor alles -1. Dan heb je nog de mensen die er op reageren en ze proberen te dissen, en mensen die op hun beurt die mensen weer proberen te dissen. Ge-wel-dig

Dumpert is wel grappig, maar de comments slaan 9 van de 10x nergens op.

typisch voor vrouwen dat dit weer moet gebeuren in het 1u50min voetbal dat hij absoluut wil zien.

edit: vrouw loopt weg, komt terug en er is ruzie.. laten we dit eens bekijken:

De man kijkt naar een wedstrijd en de vrouw stoort = de vrouw heeft geen begrip voor zijn situatie.
De vrouw loopt weg omdat hij haar niet wil wegbrengen naar 1 of ander onbenullig iets, want deze wilt de 1e wedstrijd vh wk vh nederlands elftal niet missen (begrijpelijk allemaal) = de vrouw heeft opnieuw onbegrip voor de situatie en loopt weg
De vrouw komt terug thuis, mss wel in de nacht na het oplossen van haar frustratie, en er komt ruzie. = opnieuw de vrouw in de fout want zij had dit kunnen voorkomen door even te wachten of beter op te letten naar het schema van het nederlands voetbal.
De vrouw belt de politie, verstopt zich naar eigen zeggen in de badkamer omdat de man boos is en krankzinnig werd.

Dit allemaal zijn de woorden van de vrouw.. ik kan er moeilijk iets van geloven.

Laatst bewerkt:
K*thoer, vragen om een haar weg te brengen tijdens Nederland-Denemarken... Hoe dom kan je zijn.
Ik zeg; Anaal vernederen met een 36kg db.

Slaan op je vrouwtje is :rolleyes:
Maar die vrouwen kiezen gvd ook altijd de meest irritante ongepaste k*tmomenten om af te komen met hun gedoe. Ben je lekker filmpje aant kijken of aant gamen of in dit geval voetbal te kijken moeten ze iets hebben en dan verwachten ze dat je gewoon alles laat vallen?! Neenee .. trut
Misschien verdiende deze het wel :roflol::D

Ik heb een geweldige ingeving.

Misschien gewoon scheit hebben, voetbal kijken, thuiskomen en gewoon kwark eten en slapen i.p.v. je vrouw in elkaar slaan?

Ik heb ook wel een hoog IQ, en heb universitair gestudeerd. (of was het nou "ik heb een academische achtergrond")

Jij stoort mij potverdomme niet terwijl ik Nederland-Denemarken zit te kijken, vuile k*tHOER! :mad::mad::mad:

Ik heb een geweldige ingeving.

Misschien gewoon scheit hebben, voetbal kijken, thuiskomen en gewoon kwark eten en slapen i.p.v. je vrouw in elkaar slaan?

Ik heb ook wel een hoog IQ, en heb universitair gestudeerd. (of was het nou "ik heb een academische achtergrond")

met je hoog iq heb je blijkbaar niet door dat de vrouw ervandoor gaat en hij thuis zit :rolleyes:

rotwijf

Heb bij die van mij haar neus gebroken toen ze maandag voor het beeld liep

top reacties

Heb bij die van mij haar neus gebroken toen ze maandag voor het beeld liep

De volgende keer moet ze voor straf deelnemen aan de DBB gangbang. (gelukkig zijn er niet veel leden die daarvoor in zijn en wordt het dus een rustige gangbang :D)

De volgende keer moet ze voor straf deelnemen aan de DBB gangbang. (gelukkig zijn er niet veel leden die daarvoor in zijn en wordt het dus een rustige gangbang :D)
Dat klinkt redelijk:p Neem het resultaat van je aids test maar mee

• Like
Waarderingen: CoD
Neem het resultaat van je aids test maar mee

:roflol:

Volgens mij krijg ik daar geen bewijs van hoor. (alleen wanneer het niet in orde is zal ik nogmaals naar de dokter moeten, maar ik ga er vanuit dat alles gewoon in orde is en dat ik aankomende week alleen maar hoef te bellen voor de bevestiging)

En nu pics van je vriendin! :D

Terug
Naar boven