Fitness Seller

Old school Bodybuilders en gear gebruik.

Maar alleen tijdens een kuur ter voorbereiding van een wedstrijd, off season stelde de trainingen niet zo heel veel voor.

lol inderdaad

in ongeveer elke mogelijke competitieve bezigheid die enigszins lichamelijk is wordt de training daarvoor de afgelopen jaren/decennia steeds beter, maar in bodybuilding en in het bijzonder op hoog niveau heerst nog steeds een beetje die broscience mentaliteit van f**k trainingswetenschap, ik doe wel gewoon wat arnold deed want hij is buf.

---------- Post added at 13:37 ---------- Previous post was at 13:34 ----------

Je kan de lichamen van de bb'ers van toen niet vergelijken met die van nu omdat ze toen hoofdzakelijk AS gebruikten. Moesten die mannen nu trainen, zouden ze 20kg zwaarder wegen.
Hetgeen je leest over de kuren die deze mannen gebruiken, is pure bullshit. Ze gebruikten veel meer dan wat je erover leest.

---------- Toegevoegd om 11:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

Heeft er niets mee te maken. Waarom zouden ze genetisch beter zijn geweest? Waarom zouden ze harder getraind hebben dan nu? Die mannen gebruikten misschien enkel AS maar misschien zelfs meer dan nu omdat men toen nog niet goed wist wat de nadelen waren van zwaar gebruik.

---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------

Wees niet zo naief. Alles wat je leest in bibliografieën over sportmannen hun dopinggebruik, voeding en training, moet je met een korreltje zout nemen. 35 jaar geleden toen ik jong was, werd er veel en lang gebruikt in de bb wereld. Mannen kuurden ook jaren aan één stuk.

nice post :)

postte er laatst niet nog iemand dat armstrongs team of een ander wielrenteam een of andere oral gebruikte: 40 mg per twee weken

hardoplachs

• Topic Starter Topic Starter
Je kan de lichamen van de bb'ers van toen niet vergelijken met die van nu omdat ze toen hoofdzakelijk AS gebruikten. Moesten die mannen nu trainen, zouden ze 20kg zwaarder wegen.
Hetgeen je leest over de kuren die deze mannen gebruiken, is pure bullshit. Ze gebruikten veel meer dan wat je erover leest.

---------- Toegevoegd om 11:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

Heeft er niets mee te maken. Waarom zouden ze genetisch beter zijn geweest? Waarom zouden ze harder getraind hebben dan nu? Die mannen gebruikten misschien enkel AS maar misschien zelfs meer dan nu omdat men toen nog niet goed wist wat de nadelen waren van zwaar gebruik.

---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------

Wees niet zo naief. Alles wat je leest in bibliografieën over sportmannen hun dopinggebruik, voeding en training, moet je met een korreltje zout nemen. 35 jaar geleden toen ik jong was, werd er veel en lang gebruikt in de bb wereld. Mannen kuurden ook jaren aan één stuk.

Ze hadden toen niet veel middelen, deca,primo,dbol,winstrol en test, als ze test nou een hoog dosering hadden gezet zouden ze veel vocht moeten vasthouden ofniet? en verder hadden ze geen aromasin of a.dex in die tijd, als je wel veel gear zet hoor je wel side effects te krijgen.

lol inderdaad

in ongeveer elke mogelijke competitieve bezigheid die enigszins lichamelijk is wordt de training daarvoor de afgelopen jaren/decennia steeds beter, maar in bodybuilding en in het bijzonder op hoog niveau heerst nog steeds een beetje die broscience mentaliteit van f**k trainingswetenschap, ik doe wel gewoon wat arnold deed want hij is buf.

---------- Post added at 13:37 ---------- Previous post was at 13:34 ----------

nice post :)

postte er laatst niet nog iemand dat armstrongs team of een ander wielrenteam een of andere oral gebruikte: 40 mg per twee weken

hardoplachs

ja, dat verhaaltje over Armstrong was inderdaad om te lachen. 1 andriolleke om de week of 14 dagen. En dat die gast die deze topic geopend heeft, dat nog gelooft. Die wielrenners die na hun carrière toegeven dat ze doping gebruikt hebben, doen ook altijd alsof het eenmalig was (Johan Musseuw, de schijnheiligaard) ofwel beweren ze dat ze maar een paar keren geëxperimenteerd hebben terwijl ze gedurende heel hun carrière van alles gebruikten. Die sprinters in de atletiek, juist hetzelfde.

Ze hadden toen niet veel middelen, deca,primo,dbol,winstrol en test, als ze test nou een hoog dosering hadden gezet zouden ze veel vocht moeten vasthouden ofniet? en verder hadden ze geen aromasin of a.dex in die tijd, als je wel veel gear zet hoor je wel side effects te krijgen.
Vroeger waren er wat minder hypochonders.

mensen die redelijk gevoelig zijn voor sides kuren waarschijnlijk niet zo lang en/of hard, dus die zie je niet op dat niveau

Dbollekes en winstrollekes werden toen gewoon genomen zoals men nu vitaminepillen neemt. Het was maar op een bepaald ogenblik dat men doorhad dat dboll zo slecht was voor de gezondheid. Ik heb vroeger iemand gekend die nog aan het Belgisch kampioenschap had deelgenomen begin jaren tachtig. Die nam zonder problemen een jaar aan één stuk winstrolinjecties tussen zijn andere kuren.

Dbollekes en winstrollekes werden toen gewoon genomen zoals men nu vitaminepillen neemt. Het was maar op een bepaald ogenblik dat men doorhad dat dboll zo slecht was voor de gezondheid. Ik heb vroeger iemand gekend die nog aan het Belgisch kampioenschap had deelgenomen begin jaren tachtig. Die nam zonder problemen een jaar aan één stuk winstrolinjecties tussen zijn andere kuren.

ik weet niet of en zo ja in hoeverre het overdreven is, maar het verhaal van arnold die 'een handjevol' dbol nam moet ik nog steeds om lachen :roflol:

'mn tepels zijn een beetje gevoelig volgens mij heb ik gyno' -iemand die gedurende zn hele kuur om de 30 sec in zn tepels knijpt
Had precies zo'n type jongen wijsgemaakt dat als ie veel jeuk kreeg aan z'n linkerbeen bij gebruik van trenbolon, dat ie ermee moest stoppen. Paar weken niets gehoord van die jongen tot dat ie liet vallen dat ie alleen nog maar test gebruikte. Waarom? Hij kreeg ZIEKE JEUK aan z'n linkerbeen na een week tren :roflol:

lees de interviews van casey viator n oldschoolbodybuilder niks 3 tabs d boll gasten waaren zwaare juicers.

Toen was de melk nog overgedoseerd met goede hormonen, heb je deze tijd niet meer.

Tsja, die hoge doseringen van tegenwoordig slaan volgens mij nergens op.
De meeste +100kg wedstrijd atleten die ik ken gebruiken minder gram TestE.
Uiteraard doen zij er wel HGH bij, maar ik zie vaak gasten waarvan ik zou denken dat ze zo 2gram Test zetten, maar uiteindelijk is het vaak gewoon 750gr TestE met iets ernaast etc.

Niet eens zo hoge doseringen als ik ze hier voorbij zie komen. Die gasten hebben gewoon goeie aanleg en reageren beter op gear.

Uiteraard zijn er ook uitzonderingen, maar bedoel te zeggen dat je echt niet perce veel hoeft te gebruiken om huge te worden.

Terug
Naar boven