XXL Nutrition

olympia foto topic

newguy10

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
_47I3430_ZHEIMFOANL.jpg

post hier goed vergelijkings materiaal of gewoon de gruwelijkste olympia fotos.
:D

Volgens mij op precies hetzelfde moment genomen maar dan enkel van Cutler. Met dank aan The rock.

_H4X2920_LPZRRJQAPF.jpg

Jezus als je eens kijkt had er gewoon niemand kans om Jay van de troon te stoten!
Allemachtig! :D echt gek dit

Als je deze 2 foto's bekijkt kan je idd niet anders zeggen dan dat Jay gewoon verdiende te winnen. Al bijven het natuurlijk moment opnames, later vandaag de O nog ff bekijken denk :)

Kijk die droogte op jay's benen, en zijn totale massa en symmetrie, niemand had het kunnen winnen van hem.

zelfs ronnie niet :p

Laatst bewerkt:
die 3e van links is wel goed in vorm zo te zien

die 3e van links is wel goed in vorm zo te zien

ja en de derde van rechts ook.

Jay eerste en verdient, Branch had ik geen tweede plek gegeven, maar dat komt gewoon omdat ik het niet zo heb op zijn fysiek, hij stond er wel goed bij dat wel. :D

Een brutere foto op aarde is er niet, Jay als alpha-male is de limiet. Dit komt in de buurt van fotoshop, oversized muscles Duitse kop.
Toch een klein kritiek kopje stikkende in 't woeste spiergedrang, Jay is toe aan een grotere brandweerslang.

Laatst bewerkt:
Komt allemaal door zijn nieuwe kapsel.

Ja, dit is echt een lights out, game over pic.

t*ring wat is jay goed deze O.

Een jay cutler in top vorm is gewoon niet te kloppen.
Er was maar 1 man die dat kon, en dat is big ron. voor de rest NIEMAND.

Die foto van JAY is gewoon TE VET.

• Topic Starter Topic Starter
fotos
_H4X4102_SCILZRVQEZ.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stelletje ecto's naast Jay.:roflol:

Jay dwarft echt iedereen op die ene foto. Branch toch wel terecht 2de , nette fysiek imo!

_47I1353_JLUEDYKUHR.jpg

Die rug van kai is wel echt geniaal hier! echt super. zijn latspread vind ik minder mooi om te zien.

Terug
Naar boven