Fitness Seller

olympia foto topic

kai en heath schelen ook maar 1 punt :eek:

was ik de enige die het gevoel had dat toen dexter's 3e plaats bekend werd gemaakt, jay wist dat hij had gewonnen? hij lacht op die foto ook echt van; jaja zeg maar dat ik hem krijg:D hij reageert lekker droog overigens, zo van; mooizo, ik ga weer met mn sandow :roflol: terwijl ronnie altijd zichzelf bijna door het podium heengooide na zijn zoveelste sandow :roflol:

ni normaal tot nu toe zen beste fysiek,komt niemand in de buurt!gewoon bruuuuut:D

Jay is de toch wel de beste, en de enige met wat haar op zijn hoofd.

rebound foto's zijn het meest bruut

ik vind dat hij daar beter op staat als in de olympia zelf:p nu niet die van zen rug en halve reet:p maar die 2de foto wow man!!!

ben egt een jay hater maar dit jaar tjah hij verdient het egt wel. warren heeft zijn plaats wel egt niet verdiend. ik denk dat als heath zelfs in form was geweest hij het niet ging halen:(

jay is echt super huge

Jezus als je eens kijkt had er gewoon niemand kans om Jay van de troon te stoten!
Allemachtig! :D echt gek dit

wow ik dacht direkt wat heeft die gegeten :eek::eek::eek: vorig jaar en nu wow wat een verschil welke pose alles is :eek:

vindt jay het beste eruitzien tot nu toe in zijn hele loopbaan als bodybuilder.

Ben nooit fan geweest van Jay, maar dit is echt 'next level shit'. diepe buiging wat deze man heeft bereikt

Branch z'n armen zijn sindsdien niet gegroeid.. :roflol:
Vind nog altijd z'n armen klein ogen.

Jay en Branch hebben nu inderdaad wel een bruut fysiek, vooral jay dan, maar toch vind ik dat ze er toen veel beter uitzagen en toch net iets gezonder, kijk maar naar dat hoofd van Branch, toen & nu. Haast niet te geloven..

een terechte winnaar.
zijn er nog meer fotos??

Terug
Naar boven